Internet na 2 tygodnie w jakiej sieci?

Data: 2009-05-13 11:21:11
Autor: ZS
Internet na 2 tygodnie w jakiej sieci?
Potrzebuje internet na 2 tygodnie z komorki. Myśle że max 1gb bedzie mi potrzebny. Chciałbym aby to najtaniej wyszło. Mam taktak ale tu nic ciekawego nie ma. Czy ktos ostatnio przegladal oferty i wie gdzie wyjdzie najataniej? Niestety play odpada bo oni maja tylko umts a w Dźwirzynie na pewno nie ma zasięgu.

Data: 2009-05-13 12:38:18
Autor: SDD

Użytkownik "ZS" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:gue3et$5as$1news.dialog.net.pl...

najataniej? Niestety play odpada bo oni maja tylko umts a w Dźwirzynie na pewno nie ma zasięgu.

Przebukuj wczasy na Kołobrzeg, tam jest zasieg.
Za 1GB taniej niz 200-300 zl nie zaplacisz w zadnym innym prepaidzie.
W Playu dla porownania: 19 zl.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-13 11:13:02
Autor: Darek
> [...]

Przebukuj wczasy na Kołobrzeg, tam jest zasieg.
Za 1GB taniej niz 200-300 zl nie zaplacisz w zadnym innym prepaidzie.

Ja bym proponowal sprawdzic tego Playa, bo widze, ze to ok. 10 km od Kolobrzegu (BTS pewnie gdzies w centrum tego miasta), a np. w okolicach Lowicza zasieg jest znacznie wiekszy niz Play pokazuje na swojej mapie. Niestety sprawdzenie to koszt co najmniej 19 zl (koszt kary sim). Tylko jesli bedzie dzialalo, to pewnie tylko na zewnatrz budynkow, co moze byc nieco klopotliwe przy korzystaniu.
Jesli nie bedzie dzialalo to z prepaidow najtaniej (ale i tak drogo) jest obecnie w Heyah (200 zł 1 GB).

Data: 2009-05-13 13:16:57
Autor: SDD

Użytkownik "Darek" <darek12345.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gue9vu$862$1inews.gazeta.pl...

bedzie dzialalo, to pewnie tylko na zewnatrz budynkow, co moze byc nieco
klopotliwe przy korzystaniu.

Routerek 3G i po krzyku :)
Ja zakupilem takie cos na Allegro (jakiś Multi-Functional Wireless 3G Mobile Router) - be zmodulu 3G ale z gniazdem PCMCIA i zlaczem USBna modem. Stoi sobie w oknie. Oszczedzam zwoje mozgowe i mam zawsze przyzwoity zasieg.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-13 12:38:21
Autor: Sied@r
ZS pisze:
[...]
simdata
orage free
na kartę

Data: 2009-05-13 13:06:53
Autor: Bolek
[...]

Urlopik nad morzem z laptopem, komórką i Internetem? Szczerze współczuję...

Data: 2009-05-13 13:57:28
Autor: bhk
Internet na 2 tygodnie w jakiej sieci?

Urlopik nad morzem z laptopem, komórką i Internetem? Szczerze współczuję...

No cush czasem tak bywa.
Moja żona np. ma taką pracę, że bez możliwości sprawdzenia poczty to może na
3 dni urlopu mogłaby sobie pozwolić. Tak więc z dwojga złego lepiej targać laptopa
z Internetem !!!

bhk

Data: 2009-05-13 16:58:48
Autor: Krzysiek

Użytkownik "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl> napisał w wiadomości news:guecfi$ijr$1inews.gazeta.pl...

[...]

...... albo pojechać na urlop z koleżanką

Data: 2009-05-16 09:57:30
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Wed, 13 May 2009 13:57:28 +0200, bhk napisał(a):

Moja żona np. ma taką pracę, że bez możliwości sprawdzenia poczty to może na
3 dni urlopu mogłaby sobie pozwolić.

W prawie każdym telefonie da się zainstalować lub już jest zainstalowany
prosty programik do sprawdzania poczty. Nie trzeba targać laptopa.
Np. Nokia 6300

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
http://foto.3mam.net/album2/Lowicz/index7.php