Internet "na już" na około tydzień

Data: 2012-05-20 13:49:55
Autor: ToMasz
Internet "na już" na około tydzień
Czy ktoś poratuje mnie słowem-kluczem aby nakarmić google?
na allegro są sprzedawane karty orange free, z ileśtam mega inerenetu i zero zł na koncie. dobry zasięg, sprawdzone rozwiązanie - modem dowolny, może być stary telefon. Co nie wykorzystasz - odsprzedasz.

Są jakieś opcje typu "testowanie internetu mobilnego" które mogę mieć od
ręki?
pomysł super, ale czy tak się da od ręki - niewiem. pozatym fatygowanie się do jakiegoś salonu 2 razy może być nieopłacalne w porównaniu do orange free (~30zł)

ToMasz

Internet "na już" na około tydzień