Internet "na już" na około tydzień

Data: 2012-05-21 01:27:25
Autor: John Kołalsky
Internet "na już" na około tydzień

Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl>

Mam w domu stary HTC Blueangel (Era MDA IIi) który ma Bluetooth. I to mniej więcej tyle ze sprzętu.

Jaką mam opcję posiadania internetu na laptopie na tydzień przy kosztach minimalnych? Przyznaje, że próbowałem opcji typu "prepaid i net za 9zł" ale nie potrafie tego skonfigurować z MDA (tzn MDA ma internet, laptop niespecjalnie). Nie wiem czy to w ogóle możliwe, opisy na internecie są mętne.

Aplikację trzeba uruchomić na tym BA do internetu. Ona rozłącza dotychczasowe połączenie i zestawia nowe, dla kompa.

Internet "na już" na około tydzień