Internet "na już" na około tydzień

Data: 2012-05-21 14:21:49
Autor: Chris
Internet "na już" na około tydzień
Sebastian Biały nabazgrał(a):

Czy ktoś poratuje mnie słowem-kluczem aby nakarmić google?
Są jakieś opcje typu "testowanie internetu mobilnego" które mogę mieć od ręki?

Nie wiem .. ja czasami używałem PDA Asua z WM6 po BT z telefonem i działo to bez problemu, tel służył jako modem.
Tak samo póżnij używałem tel Nokia N95 też jako model dla laptopa i też nie było z tym problemu ...

Używałem Tak-Taka z pakietem za 9 zł (obecnie za 12zł więsza ilość danych)

Internet "na już" na około tydzień