Internet na kart臋?!

Data: 2009-12-25 13:03:16
Autor: Tomaszek
Internet na kart臋?!
W dniu 2009-12-25 01:15, S P 1 Q X L pisze:
Hej!

Przejrza艂em propozycje operator贸w i chyba Play jest najlepsze cenowo,
je艣li chodzi o internet na kart臋, a mo偶e kt贸ry艣 operator czym艣 si臋 nie
chwali?

Modem mam sw贸j, potrzebuj臋 starter i do艂adowywa膰...

Play jest faktycznie najlepsze cenowo, ale jest najgorsze jako艣ciowo. Ludziska rzuci艂y si臋 ( w tym ja r贸wnie偶 ) na pakiety play-on-line w telefonie i wszystko im si臋 klopsuje. Transfer zamiera po wykorzystaniu jakiego艣 limitu. To mo偶na rozwi膮za膰 艂膮cz膮c si臋 przez darmowe proxy. Ja poleca艂bym takie rozwi膮zanie: kup Play Fresh, wykup odpowiedni dla Ciebie pakiet play-on-line w telefonie i w艂贸偶 kart臋 do modemu.

Zyskujesz mo偶liwo艣膰 korzystania z EDGE, tam gdzie nie ma zasi臋gu 3G. Ja wychodz臋 z za艂o偶enia, 偶e lepiej si臋 w og贸le po艂膮czy膰 ni偶 nie po艂膮czy膰 si臋 wcale. Jak nie idzie po 3G, zawsze mo偶na spr贸bowa膰 po 2G. W play-on-line nie ma takiej mo偶liwo艣ci.

Dla niekt贸rych problemem jest przek艂adanie karty z modemu do telefonu w celu na艂adowania konta w Play Fresh. Jako, 偶e numer 102 ( s艂u偶膮cy do 艂adowania konta przez modemy w play-on-line ) dzia艂a tylko w us艂udze play-on-line, a we Freshu ju偶 nie. Karta si臋 rysuje, mo偶na j膮 z艂ama膰 itd. itp. Rozwi膮zaniem jest zainstalowanie programu, kt贸ry umo偶liwi korzystanie z kod贸w USSD. Ja zainstalowa艂em na ten przyk艂ad program TopNetInfo. ( w razie potrzeby znajdziesz w googlach ) a je艣li nie to napisz do mnie na priv to Ci pode艣l臋( mail w sigu )

Moje rozwi膮zanie na mobilny internet: Play Fresh + wykupiony odpowiedni pakiet + blokada transferu poza Play +  modem HPSDA + TopNetInfo;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz si臋 z ni膮 zgadza膰.   |
|              Nie nale偶臋 do 偶adnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Internet na kart臋?!