Internet na kartę w modemie

Data: 2014-12-20 00:51:02
Autor: Poldek
Internet na kartę w modemie
EZO wrote:
Mam modem Huawei E173.
Normalnie do używania Internetu na tablecie korzystam
z karty Orange.
Teraz jednak, na krótko,  jest mi potrzebne połączenie
przez kartę innego operatora.
Co wybrać żeby było tanio i łatwe do zainstalowania?
Bardzo proszę o radę.

Jeżeli nie musi być szybko, to zainteresuj się Aero2.

Data: 2014-12-20 21:52:31
Autor: Titus Atomicus
Internet na kartę w modemie
In article <5494b9e1$0$21540$65785112@news.neostrada.pl>,
 Poldek <pugilares@interia.eu> wrote:

EZO wrote:
> [...]
> Co wybrać żeby było tanio i łatwe do zainstalowania?
> Bardzo proszę o radę.

Jeżeli nie musi być szybko, to zainteresuj się Aero2.

Zwykly Huawei E173 nie zadziala z Aero2.
--
TA

Data: 2014-12-22 15:50:02
Autor: Poldek
Internet na kartę w modemie

EZO wrote:
[...]

Nie wiem, który E173 jest zwykły.
Ja miałem E173 i działało mi Aero2 bez problemów. Niestety w tej chwili nie przysięgnę się, czy to było E173 s2, czy u2.
Oczywiście E173 zarówno w wersji s2, jak u2 jest niezgodny z regulaminem Aero2, ale w praktyce działa przynajmniej jedna z tych wersji. Mój modem pochodził od Plusa.
Teraz mam E-3131 s-2 i jest to modem w pełni zgodny z Aero2 - zarówno praktycznie, jak też regulaminowo.

Internet na kartę w modemie