Internet na karte

Data: 2012-03-25 09:24:11
Autor:
Internet na karte
Mam dwa pytania

Jaki limit wg Was powinien wystarczyc miesięcznie do korzystania z netu. Korzystanie codziennne w okolicach 1-1,5 godziny dziennie (poczta, portale informacyjne typu Onet itd, komunikatory(Skype, GG), czasem jakie¶ drobne filmiki z Youtuba (5-10 min - 2-3 dziennie)

Ma kto¶ zestawienie jak to wygl±da cena do ilo¶ci GB w poszczególnych sieciach??

Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN
a inne sieci??
dzieki

Data: 2012-03-25 11:35:28
Autor: Liwiusz
Internet na karte
W dniu 2012-03-25 11:24, divingclub.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN

Na pewno starczy przy takim użytkowaniu.

--
Liwiusz

Data: 2012-03-25 11:47:10
Autor: ToMasz
Internet na karte
W dniu 25.03.2012 11:24, divingclub.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

zmierzyć!
Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN
a inne sieci??
w orange free na karte można zakombinować taniej

ToMasz

Data: 2012-03-25 12:24:57
Autor: Liwiusz
Internet na karte
W dniu 2012-03-25 11:47, ToMasz pisze:
w orange free na karte można zakombinować taniej

Niedługo kombinować już nie będzie można.

--
Liwiusz

Data: 2012-03-25 13:48:17
Autor: frank drebin
Internet na karte
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jkmrpq$oo8$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-03-25 11:47, ToMasz pisze:
w orange free na karte można zakombinować taniej
Niedługo kombinować już nie będzie można.

ponieważ bo?

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-03-25 14:58:23
Autor: SERG
Internet na karte
frank drebin pisze:

ponieważ bo?

Od kwietnia przelew sms ograniczaj± do 10zł/miesi±c

Data: 2012-03-25 18:12:17
Autor: frank drebin
Internet na karte
Użytkownik "SERG" <marcin_netNOSPAM@pocza.fm> napisał w wiadomo¶ci news:jkn4pe$r5i$1usenet.news.interia.pl...
frank drebin pisze:
ponieważ bo?
Od kwietnia przelew sms ograniczaj± do 10zł/miesi±c

nie jestem w temacie ale latem korzystam wła¶nie z OFnK.
Czyli nie będzie na allegro kart sim z bonusem gigowym?

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-03-25 18:17:59
Autor: ToMasz
frank drebin pisze:
ponieważ bo?
Od kwietnia przelew sms ograniczaj± do 10zł/miesi±c

nie jestem w temacie ale latem korzystam wła¶nie z OFnK.
Czyli nie będzie na allegro kart sim z bonusem gigowym?

zobaczymy!
Narazie 6GB na 12 mie¶ kosztuje 40zł wiec wymiata konkurencje.
ToMasz

Data: 2012-04-01 09:17:51
Autor: to
Internet na karte
begin ToMasz
Narazie 6GB na 12 mieś kosztuje 40zł wiec wymiata konkurencje. ToMasz

Super! 10 zł oszczędności na rok! Nie łatwiej wygrzebać trochę puszek ze śmietnikowego kubła i sprzedać w skupie?

Data: 2012-04-01 14:23:27
Autor: ToMasz
Internet na karte
W dniu 01.04.2012 11:17, to pisze:
[...]

albo nie rozumiem Twojego humoru, albo nie sięgam poziomu twojej inteligencji.
Jak byś chciał tylko 5 giga na rok, to w orange potrzebujesz 40 zł w play 100
jakbyś chciał 15 giga na rok, to w orange wydasz 120zł w play 150.
Nie wiem jak tam z kombinacjami przyśpieszającymi w Play, ale w Orange masz pełny możliwy transfer. Tak więc jest parę przypadków w których warto jeszcze sięgnąć po kartę sim z orange.
Warto wspomnieć że 10zł na 40/50zł to jakieś 20 - 25%...

ToMasz

Data: 2012-03-27 06:57:09
Autor: Kriss
Internet na karte

frank drebin pisze:

ponieważ bo?

Od kwietnia przelew sms ograniczaj± do 10zł/miesi±c

O kurde, a ja pożyczyłem swojego sima ze 100 na koncie do konca kwietnia a miałem zamar to potem pogonić via allegro :( Masz jaki¶ link potwiedzaj±cy tę informację? Thx.

Data: 2012-03-25 14:24:49
Autor:
Internet na karte
ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> filmiki z Youtuba (5-10 min - 2-3 dziennie)
>
> Ma kto¶ zestawienie jak to wygl±da cena do ilo¶ci GB w poszczególnych
zmierzyć!
> Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN
> a inne sieci??
w orange free na karte można zakombinować taniej

Bez kombinacji. To dla osoby ktora zaladuje i ma byc

Data: 2012-03-25 17:38:54
Autor: ToMasz
Internet na karte
Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN
na 60 dni i poczytaj regulamin jak to schodzi, bo te 60 dni może mocno ograniczyć funkcjonalno¶ć
a inne sieci??
w orange free na karte można zakombinować taniej
50zł = 2.27GB na  90 dni. Póżniej Orange zmieniło ważno¶ć konta wyszystkich prepaidów i chyba pakiet jest aktywny przez rok - niech sie wypowie kto¶ kto ostatnio doładowywał. Ja ładowałem za 100 bo się bardziej opłaca i załapałem się na promocje - pakeit na 2 lata
Natomiast co ciekawe - całe 50zł możesz wygadać lub przelać na inny telefon. żeby nie cwaniaczyc wprowadzaj± ograniczenie - 10zł./mc
Bez kombinacji. To dla osoby ktora zaladuje i ma byc
no to może Aero2? Wolno, ale nie musisz się o nic martwić. jak wolno? mniej wiecej 2 razy tyle musisz czekać na filmik na youtube niż on sam trwa.

W przyszło¶ci:
Aero 2 przy¶pieszy dwukrotnie. W praktyce filimiki  z YT po niewielkim zbuforowaniu będ± szły w czasie rzeczywistym.
ORange - wywyjeje im klientów troszkę przez te 10zł/mc, ale nie wiele, bo te 10/mc- tak czy siak pozwala na odzyskanie większo¶ci kasy.
Playowi my¶lę że też nie przybędzie bo spopularyzuje się aero2.

Słaba ze mnie wróżka, ale je¶li na horyzoncie mamy jakie¶ kryzysy, a MTR ma spadać, internet GSM będzie jedynym wabikiem u operatorów. Tak więc nie radziłbym dzisiaj wi±zać się "na stałe" z jakim¶ operatorem, chyba że z darmowym aero2. modem 120zł karta sim 27 i masz prawie 3 lata spokój.

ToMasz

Data: 2012-03-27 06:58:42
Autor: Kriss
Internet na karte
[...]

Potwierdzam - po wysłaniu jakiego¶ darmowego smsa przedłużaj± o rok.

Data: 2012-03-25 16:41:33
Autor: ALEX MR
Internet na karte
W dniu N 25 03 2012 11:24, divingclub.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

a 15 GB za 125zł

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusim± flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjsk±, zatopiła co¶ o wiele więcej: mit o wyższo¶ci białej rasy :-D

Data: 2012-03-25 16:54:23
Autor: SDD
Internet na karte
divingclub.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:

Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN

Z tych 50 zl mozesz sobie za 10 zl wykupic na miesiac usluge "wyzszy transfer", za drugie 10 zl "Nocny transfer" i w godzinach 0 - 9 masz nieograniczony Internet z npredkoscia 4 Mbit/s. Mozesz sobie nawet filmy w jakosci HD sciagac.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-03-27 07:12:02
Autor: Kriss
Internet na karte

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jknbir$amo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba tylko będ±c w zasięgu wielkomiejskim. Poza aglomeracjami HD chcesz przez EDGE czy UMTS sci±gać?

Data: 2012-03-27 13:20:49
Autor: SDD
Internet na karte
Kriss pisze:

Chyba tylko będ±c w zasięgu wielkomiejskim. Poza aglomeracjami HD chcesz
przez EDGE czy UMTS sci±gać?

Wielkomiejskim?
U mnie - miasto 50 tys. mieszkancow - sa 3 czy 4 nadajniki i dokladnie pokrywaja cale miasto zasiegiem UMTS 2100 a i UMTS 900 tez jest.

"Zasieg wielkomiejski" - to chyba 3-4 lata temu mozna bylo powiedziec o Play. Teraz to i na wioskach stawiaja maszty z UMTS 900

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-03-27 13:21:48
Autor: SDD
Internet na karte
SDD pisze:

[...]

Oczywiscie z transmisj± danych HSPA+

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-03-27 15:02:15
Autor: SDD
Internet na karte
Kriss pisze:

Chyba tylko będ±c w zasięgu wielkomiejskim. Poza aglomeracjami HD chcesz
przez EDGE czy UMTS sci±gać?

Smiem zreszta twierdzic, ze w obecnych realiach, to wlasnie w mniejszych miastach a szczegolnie na wioskach (gdzie postawiono maszt z UMTS 900 i nie pozwolono sie przepedzic widłami) najlatwiej obecnie o dobry transfer w Play. Bo w obszarach wielkomiejskich wiecej nadajnikow ale i wiecej uzytkownikow.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-03-25 17:00:18
Autor: PiteR
Internet na karte
  pisze tak:

Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN

Mam to pierwszy raz w tym miesi±cu i ciężko to przeje¶ć.

--
Piter

Data: 2012-03-25 17:07:26
Autor: ALEX MR
Internet na karte
W dniu N 25 03 2012 17:00, PiteR pisze:

Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN

Mam to pierwszy raz w tym miesi±cu i ciężko to przeje¶ć.

W 2 miesi±ce trudno?

Data: 2012-03-25 21:47:12
Autor: PiteR
Internet na karte
ALEX MR pisze tak:

W 2 miesi±ce trudno?

No trudno, bo obrazów nie ¶ci±gam, youtube się zacina w mojej lokalizacji, więc zostaj± banki, grupy, poczta, onet i radia ohv.
a do samochodu nie chce mi się schodzić, czy też stać przy oknie.

--
Piter

Data: 2012-03-25 23:16:02
Autor: ToMasz
Internet na karte
W dniu 25.03.2012 21:47, PiteR pisze:
ALEX MR pisze tak:

[...]

no to facet pisz po kartę do aero2, a tym czasem kupuj jak jeszcze tanio parę kart sim na orange free

ToMasz

Data: 2012-03-25 17:24:57
Autor: SDD
Internet na karte
divingclub.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:

Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN
a inne sieci??

W Play Online na Karte, gdy sobie doladujesz za 125 zl i potem co 30 dni bedziesz z tego bral po 20 zl na uslugi "Wyższa Prędko¶ć" oraz "Nocny Transfer", to w sumie bedziesz mial za te 125 zl 4 miesiace internetu 4 Mbit/s z nielimitowanym transferem 0-9 i w sumie prawie 13 GB transferu (ponad 3 GB na miesiac). To juz starczy na calkiem intensywne korzystanie - ze sciaganiem dozych plikow (w godz. 0-9) za 30 zl z groszami/miesiac.

Zreszta za 30 zl na miesiac (30 zl doladowywane co miesiac) tez mozna miec to samo - z tym, ze limit "dziennego" transferu wtedy wyniesie ok. 1,5 GB na miesac.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-03-25 17:50:18
Autor: jadry¶
Internet na karte
W dniu 2012-03-25 17:24, SDD pisze:
[...]

Jeste¶ pewny? Jeszcze niedawno temu poinformowano mnie że "Play Online na Kartę" jest ograniczone limitem prędko¶ci transferu do 1 Mb/s.

Data: 2012-03-25 18:41:49
Autor: SDD
Internet na karte
jadry¶ pisze:

Jeste¶ pewny? Jeszcze niedawno temu poinformowano mnie że "Play Online
na Kartę" jest ograniczone limitem prędko¶ci transferu do 1 Mb/s.

Jestem pewien na 100%.
Po uruchomieniu dodatkowej usługi (za 10 zł) transfer podwyzszany jest do 4 mbit/s. Oczywiscie wszystko zalezy od  Twojego nadajnika - u mnie kilka tygodni temu cos poprawili - i rzeczywiscie te 4 mbp/s wyci±gam - mam wprawdzie abonament, ale karte testowalem i jest tak samo.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-03-29 09:10:48
Autor: jadry¶
Internet na karte
W dniu 2012-03-25 18:41, SDD pisze:
jadry¶ pisze:

[...]

Czyli, wygl±da że jest alternatywa do posiadanego obecnie przeze mnie netu poprzez CDMA od Orange. Jeszcze jedno pytanie - jak się ma w osi±ganych prędko¶ciech transferu Play Online do Play Fresh i jego pakietów internetowych? Bo ja mam w tablecie kartę Play Fresh i prędko¶ci jakie osi±gam s± mizerne, max do 50 KB/s..

Data: 2012-03-29 14:04:56
Autor: SDD
Internet na karte
jadry¶ pisze:

[...]

W Play Fresh jest przyciecie albo do 1 Mb/s (128 kB/s) albo nawet do 500 kb/s (64 kB/s).
Wszystko zalezy od zasiegu i obciazenia.

U mnie np. po ludzku zaczelo dzialac i faktycznie te 4 megabity wyciagam przewaznie (choc nie non stop - ale cxzesciej jest niz nie ma i prawie nigdy niu espada ponizej 2) kiedy:

- zainstalowalem antene logarytmiczna na dachu na oba pasma (2100 i 900) - do najblizszego nadajnika mam ok 2 km
- postawilem openwrt na routerze
- zrobili jakas konserwacje - byc moze dolozyli dodatkowe nadajniki (wczesniej nawet i z antena 4 mega wyciagalem tylko w nocy - kiedys caly dzien nie bylo wogole sygnalu 3G po czym zaczelo chodzis dobrze.

Najlepiej niestety zainwestowac minimum 14 zl (9zl starter + 5 doladowanie i z tego za 10 zl kupic usluge Wyzsza Predkosc) i zobaczyc.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-04-04 13:50:07
Autor: jadry¶
Internet na karte
W dniu 2012-03-29 14:04, SDD pisze:

[...]

U mnie antena zewnętrzna któr± kupiłem do modemu nic nie zmienia w stosunku do tego co mam w telefonie w domu. Tylko na wskaĽniku modemu jest więcej kresek.. Jednak transfer pozostaje na takim samym poziomie. Czyli pewno chodzi o przycięcie transferu przez operatora. W najbliższym czasie wypróbuję Play-Online, może to co¶ zmieni.

Data: 2012-03-26 09:17:14
Autor: cpt. Nemo
Internet na karte

Użytkownik <divingclub.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jkmo7r$mch$1inews.gazeta.pl...

Ma kto¶ zestawienie jak to wygl±da cena do ilo¶ci GB w poszczególnych
sieciach??

Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN
a inne sieci??

Aero2 - bez zadnych ograniczen ilosciowych, internet bez zadnych oplat.
Czyli w zakresie internet na karte przebijaja wszystkich :|)

Data: 2012-03-26 21:40:21
Autor: Krystek
Internet na karte
W dniu 2012-03-26 09:17, cpt. Nemo pisze:
Uďż˝ytkownik<divingclub.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

Ma kto� zestawienie jak to wygl�da cena do ilo�ci GB w poszczeg�lnych
sieciach??

Wiem �e w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN
a inne sieci??

Aero2 - bez zadnych ograniczen ilosciowych, internet bez zadnych oplat.
Czyli w zakresie internet na karte przebijaja wszystkich :|)

Taaa, ale tylko na 3 lata i niektórym, co to se filmiki na jutube oglądają może nie wystarczyć. A potem płacz - co za gówno, bo nie mogę z tym netem od Aero2 tego, czy tamtego, bo jest wolny, bo zasięgu nie ma. Nie dogodzisz. Zaglądają darowanemu koniowi w zęby.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-03-29 00:47:40
Autor: Animka
Internet na karte
[...]

Masz tÄ™ kartÄ™ w modemie czy w telefonie z modemem?
Ja nieświadoma wyłamałam to maleństwo i teraz leży bezużytecznie w szufladzie. Mogę zamówić duplikat za drugie 20 zł, ale narazie mnie chęc odeszła.
--
animka

Data: 2012-03-29 09:12:43
Autor: jadryĹ›
Internet na karte
W dniu 2012-03-29 00:47, Animka pisze:

Masz tÄ™ kartÄ™ w modemie czy w telefonie z modemem?
Ja nieświadoma wyłamałam to maleństwo i teraz leży bezużytecznie w szufladzie. Mogę zamówić duplikat za drugie 20 zł, ale narazie mnie chęc odeszła.

A nie idzie tego jakoś skleić, choćby klejem "kropelką"?

Data: 2012-03-29 20:58:54
Autor: Animka
Internet na karte
W dniu 2012-03-29 09:12, jadryĹ› pisze:
[...]

Kropelka za szybko wysycha, rozlewa się i juz raz skleilam sonie nią przy okazji palce oraz zniszczyłam buta (chciałam podeszwe podkleić). Rozlało się na bok buta i trzeba było je wyrzucić.
Chyba w razie czego, jak mi ta karta będzie bardzo potrzebna kupię wtórnik tej karty.
Mogłyby te miłe panie w Areo poinstuować mnie, że nie powinnam karty wyłamywać. Kopertę otworzyłam dopiero w domu i po chłopsku ją wyłamałam.

--
animka

Data: 2012-03-29 21:34:08
Autor: ToMasz
Internet na karte
W dniu 29.03.2012 20:58, Animka pisze:
[...]

Kropelka za szybko wysycha, rozlewa siÄ™ i juz raz skleilam sonie niÄ…
przy okazji palce oraz zniszczyłam buta (chciałam podeszwe podkleić).
Rozlało się na bok buta i trzeba było je wyrzucić.
Chyba w razie czego, jak mi ta karta będzie bardzo potrzebna kupię
wtĂłrnik tej karty.
Mogłyby te miłe panie w Areo poinstuować mnie, że nie powinnam karty
wyłamywać. Kopertę otworzyłam dopiero w domu i po chłopsku ją wyłamałam.

mnie natomiast wyleciał microsim po 458 wyjęciu i włożeniu do modemu. wiesz co zrobiłem? ramkę i microsima nakleiłem na taśmę klejącą, stykami do dołu. Dokładnie, precyzyjnie, wygniotłem tak aby do styków... klej się nie dostał. odwróciłem taśmą do dołu, wlałem klej w szczelinę, nadmiar starłem gumką porwaną dziecku z piórnika. mam "funkiel nówkę" w rozmiarze starndard sim.

ToMasz

PS Distal

Data: 2012-04-04 13:50:27
Autor: jadryĹ›
Internet na karte
W dniu 2012-03-29 20:58, Animka pisze:

[...]

Te panie z Areo pewnie nie są zainteresowane zadowoleniem klienta który coś chce mieć za darmo;-)

Data: 2012-03-29 14:07:23
Autor: SDD
Internet na karte
Animka pisze:

[...]

To nie wiedzialas, ze to sie uzywa per vaginam?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-03-29 21:24:36
Autor: Animka
Internet na karte
W dniu 2012-03-29 14:07, SDD pisze:
Animka pisze:

[...]

Nie. To była dla mnie nowość. Zobaczyłam dopiero w domu. Co przada karta to karta-jak sim.

--
animka

Data: 2012-03-29 15:02:08
Autor: cpt. Nemo
Internet na karte

Użytkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jl04ek$m4k$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-03-26 09:17, cpt. Nemo pisze:

Aero2 - bez zadnych ograniczen ilosciowych, internet bez zadnych oplat.
Czyli w zakresie internet na karte przebijaja wszystkich :|)

Masz tę kartę w modemie czy w telefonie z modemem?
Ja nie¶wiadoma wyłamałam to maleństwo i teraz leży bezużytecznie w szufladzie. Mogę zamówić duplikat za drugie 20 zł, ale narazie mnie chęc odeszła.

Jedna w modemo-routerku Huawei E585 a druga w tablecie. Obie dzialaja doskonale.
Jak wylamalas to sobie na Alledrogo kup przejsciowke i bedzie znowu jak trzeba :)
To tylko kilka zlotych.

Data: 2012-03-29 21:10:50
Autor: Animka
Internet na karte
W dniu 2012-03-29 15:02, cpt. Nemo pisze:
Uďż˝ytkownik "Animka"<to.nie.ja@wp.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
W dniu 2012-03-26 09:17, cpt. Nemo pisze:

Aero2 - bez zadnych ograniczen ilosciowych, internet bez zadnych
oplat.
Czyli w zakresie internet na karte przebijaja wszystkich :|)

Masz tďż˝ kartďż˝ w modemie czy w telefonie z modemem?
Ja nie�wiadoma wy�ama�am to male�stwo i teraz le�y bezu�ytecznie w
szufladzie. Mog� zam�wi� duplikat za drugie 20 z�, ale narazie mnie
ch�c odesz�a.

[...]

O dzięki, poszukam. W domu tą obwódkę od tego maleństwa mam, a z przyklejeniem byłby problem. Ty piszesz o przejściówce, żeby włożyć tę kartę do modemu (nie mam), czy do telefonu? Mam jeden wolny telefon, prawie nowy i nie chciałabym zepsuć następbego telefonu. Z SE 580i wyciagałam tę kartę agrafką, bo niczym innym się nie dało i przy okazji zepsułam wyświetlacz. Zamówiłam/kupiłam nowy wyświetlacz na Allegro, a chłop mi wysłal jakiś starey porysowany i zepsuty. Na dodatek dla picu folia obkleił. To mój oryginalny wyglada nadal jak nowy. Po małych przypomnieniech pieniądze mi zwrócił jak mu odesłałam ten szmelc. Natomiast w punkcie ze "śmieciami" do gsm sprzedawca za wymianę wyświetlacza zażyczył sobie 80 zł. Nie oplaca mi się do SE W580i, który dostałam kiedyś za nieduże pieniądze do abonamentu.
Sorry, że się tak rozpisałam.

--
animka

Data: 2012-03-29 21:15:41
Autor: Animka
Internet na karte
[...]

Nie widzÄ™ niestety na Allegro :-(

--
animka

Data: 2012-03-29 21:36:07
Autor: ToMasz
U�ytkownik "Animka"<to.nie.ja@wp.pl> napisa� w wiadomo�ci
[...]

i.... dalej nie kumasz że mało który telefon i modem będzie "gadał" z Aero2?

ToMasz

Data: 2012-03-30 09:24:43
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Internet na karte
Dnia 2012-03-29, o godz. 21:36:07
ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

i.... dalej nie kumasz że mało który telefon i modem będzie "gadał" z
Aero2?

Mało który modem. Telefonów do¶ć sporo obsługuje potrezbne pasma- na ten
przykład wszystkie 5 urz±dzeń z które w miarę regularnie używam(Galaxy
Tab, iPhone 4, iPad, HTC Hero, HTC Wildfire). Tyle że często nie
rozpoznaj± operatora ale po wklepaniu APN-a net działa.

Zdrówko

Data: 2012-03-30 13:06:55
Autor: ToMasz
Internet na karte
W dniu 30.03.2012 09:24, Maciek Babcia Dobosz pisze:
Dnia 2012-03-29, o godz. 21:36:07
[...]

modem z g3, kupisz za 30zł. Ile kosztuje najtańszy _zalecany_ modem przez aero2? 200, 300zł?
Telefon z G3 do netu z orange/play/Tmobile plus - 50zł? 100? Do areo2? minimum 600?

ToMasz

Data: 2012-03-31 02:10:54
Autor: cpt. Nemo
Internet na karte

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jl4421$baa$1inews.gazeta.pl...

modem z g3, kupisz za 30zł. Ile kosztuje najtańszy _zalecany_ modem przez aero2? 200, 300zł?

Bo oczywiscie blisko 3 lata darmowego internetu nie jest nic warte ?

Data: 2012-03-31 15:07:11
Autor: ToMasz
Internet na karte
W dniu 31.03.2012 02:10, cpt. Nemo pisze:
[...]

Pytanie jest proste, ale niewiem jak mam się do niego ustosunować. Animka (jak s±dzę) chce kupić "redukcje" microsim->sim i ponownie wpychać kartę do starego sonyeryka, który jej nie "łyknie"
MAciek natomiast zauważa że wiele telefonów "zagada"  z aero2. Sęk w tym, ze s± to nowe drogie telefony, a w wielu znich trzeba wykonać specjalne kombinacje aby pojawił się zasieg, a mimo to czasem nie działa funkcja routera wifi.
Kolejny problem to ograniczenie transferu i duży ping. tak więc voip - lekko trudny, internet mocno wolny. Do skypa dla dziadków - odpada, do surfowania na dużym kompie - też tak ¶rednio. dodatkowo modemy drogie. Tak więc ja mimo że mam karte aero2, dalej się zastanawiam czy nie dokupić kolejnego sima z ORange, bo transfer mam 4/2 Megabita, ping do googli 70 ms  a modem - w każdym telefonie gratis.
ODpowiadaj±c na Twoje pytanie - 3 lata netu od aero2 - maj± swoj± cene. JEdnak poznać j± można wtedy gdy dzieki aero2 mozna co¶ zaoszczędzić. narazie straciłem tylko 20 za kaucje, 7 za przesyłkę. OSzczędno¶ci brak.
Pozdrawiam

ToMasz

Data: 2012-04-01 23:21:40
Autor: cpt. Nemo
Internet na karte

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jl6vi0$g5k$1inews.gazeta.pl...

Kolejny problem to ograniczenie transferu i duży ping. tak więc voip - lekko trudny, internet mocno wolny. Do skypa dla dziadków - odpada,

Nie bardzo rozumiem ?
U mnie jakos na Aero2 Skype pomyka bez najmniejszych problemow, jednoczesnie nawigacje na telefonach biora sobie internet z Aero2. Internet wcale nie jest wolny bo te 256 jest jakos dziwnie sporo szybsze niz to samo niby w Orange, a za miesiac bedzie 512, Funkcja routera WiFi dziala zawsze na moim modemie Huawei E585, pingi sa przyzwoite. Nawet filmiki z Youtube daje sie juz teraz ogladac. Tez  mam rezerwowa karte Orange Internet na Karte, ale uzywam ja tylko tam gdzie nie ma zasiegu Aero2, bo jakos mi tego Aero2 do wszystkiego starcza. I nie tylko mnie ale i moim kolegom wiec moze cos zle ustawiasz albo uzywasz jakis niezbyt dobry modem ?
Jak widzisz ja sporo oszczedzam dzieki Aero2, juz nie wspomne ze w samochodzie slucham sobie na nim radia internetowego.

cpt.Nemo

Data: 2012-03-31 20:40:55
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Internet na karte
Dnia 2012-03-30, o godz. 13:06:55
ToMasz <twitek4@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

> często nie rozpoznaj± operatora ale po wklepaniu APN-a net działa.
modem z g3, kupisz za 30zł. Ile kosztuje najtańszy _zalecany_ modem przez aero2? 200, 300zł?

A czemu ma zalecany? Dla innego operatora też kupujesz tylko to co ma w
ofercie bo to u niego działa? Ja np. odpaliłem modem który wyci±gn±łem
z szuflady.

Telefon z G3 do netu z orange/play/Tmobile plus - 50zł? 100? Do
areo2? minimum 600?

 SprawdĽ sobie cenę HTC Hero. A to wcale nie jest najtańszy model
 działaj±cy z Aero2. SprawdĽ sobie czy ma wymagane zakresy i okaże się
 że większo¶ć "Telefonów z G3 do netu z orange/play/Tmobile plus"
 działa z Aero2.

Zdrówko

Data: 2012-04-01 20:30:45
Autor: Krystek
Internet na karte
[...]

Może dlatego, że w ichniejszym regulaminie stoi, że modem powinien spełniać okre¶lone parametry przepływno¶ci strumienia danych - kategoria 10. Co prawda wolniejsze też działaj±, ale przy wykryciu niezgodnych urz±dzeń mog± je odcinać od sieci. Jakub Danecki pisał o tym na swojej stronie o Aero2 - <http://jdtech.pl/2011/11/aero2-o-co-chodzi-z-hspa-kategorii-10.html>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-01 23:27:30
Autor: cpt. Nemo
Internet na karte

Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jla6sl$9st$1node2.news.atman.pl...

Może dlatego, że w ichniejszym regulaminie stoi, że modem powinien spełniać okre¶lone parametry przepływno¶ci strumienia danych - kategoria 10.

Oczywiscie wiesz ze nie ma to nic wspolnego z predkoscia z ktora rzeczywiscie nadaja :)
A i  tak wiekszosc modemow sie im zdalnie nie przedstawia.

Co prawda wolniejsze też działaj±, ale przy wykryciu niezgodnych urz±dzeń mog± je odcinać od sieci.

O tak, ale najpierw musza Cie o tym uprzedzic w celu wyjasnienia watpliwosci :)

Tak ze spoko, bez nerwacji. Warto uzywac, chcoc wielu antynaganiaczy bedzie tu protestowac i dawac falszywe informacje. Nie ma sie co dziwic, Pan Solorz sprzedaje internet w Plusie, Polscaie, Sferii a w Aero2 musi dawac za darmo, nic dziwnego ze robi co moze aby to rozdawanie utrudnic i siac defetystyczne informacje. Czesc sie przestraszy i kupi zamiast sobie wziac :)

Data: 2012-03-30 01:32:57
Autor: cpt. Nemo
Internet na karte

Użytkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jl2cd7$28m$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-03-29 15:02, cpt. Nemo pisze:

Jak wylamalas to sobie na Alledrogo kup przejsciowke i bedzie znowu jak
trzeba :)
To tylko kilka zlotych.

Nie widzę niestety na Allegro :-(

A to juz nie moja wina. Jednak zaloz te okulary czy jak ?
http://allegro.pl/adapter-microsim-micro-sim-sim-ipad-iphone-4-i2209170569.html

Data: 2012-03-30 12:48:27
Autor: Animka
Internet na karte
W dniu 2012-03-30 01:32, cpt. Nemo pisze:
[...]

Nie widzďż˝ niestety na Allegro :-(

A to juz nie moja wina. Jednak zaloz te okulary czy jak ?
http://allegro.pl/adapter-microsim-micro-sim-sim-ipad-iphone-4-i2209170569.html

Dzięki! Kupiłam.
Nie mogłam znaleźć na Allegro, bo nie wiedziałam co konkretnie wpisać.
Teraz siÄ™ zastanawiam czy dostanÄ™ wyciÄ™ty, czy bÄ™dÄ™ musiaĹ‚a siÄ™ mÄ™czyc i wycinać (a potem sklejać?)  :-(

--
animka

Data: 2012-03-30 00:18:35
Autor: Chris
Internet na karte
[...]

Nawet nie wiedziałem że się zmieniło :)

T-Mobile Tak-Tak

blueconnect max 100 MB 9,08 zł z VAT
Internet w telefonie 350 350 MB 12,00 zł z VAT
Internet w telefonie 600 600 MB 16,00 zł z VAT
Internet w telefonie 1200 1230 MB 29,00 zł z VA

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdĽ auto i zobacz jego historię na forum.
www.automo.pl - sprawdĽ od ręki po VIN historię, wyposażenie auta.

Data: 2012-03-30 07:55:13
Autor: Rafał Wi¶niewski
Internet na karte
Podpinam sie do dyskusji i zapytuje o ograniczenia w transferze. O Play juz kto¶ napisał - 1Mbit/s w standardzie z mozliwo¶ci± podbicia za 10/20 zł miesięcznie - jak to jest w innych sieciach?

Data: 2012-03-31 02:12:49
Autor: cpt. Nemo
Internet na karte

Użytkownik "Rafał Wi¶niewski" <rafalson@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jl3hu9$5ej$1mx1.internetia.pl...
Podpinam sie do dyskusji i zapytuje o ograniczenia w transferze. jak to jest w innych sieciach?

W Aero2 nie ma ograniczenia transferu.

Data: 2012-03-31 12:53:47
Autor: Michal Tyrala
Internet na karte
On Sat, 31 Mar 2012 02:12:49 +0200, cpt. Nemo wrote:
 U?ytkownik "Rafa? Wi?niewski" <rafalson@poczta.onet.pl> napisa? w  wiadomo?ci news:jl3hu9$5ej$1mx1.internetia.pl...
> Podpinam sie do dyskusji i zapytuje o ograniczenia w transferze. jak > to jest w innych sieciach?

 W Aero2 nie ma ograniczenia transferu.

W sensie ilosci wysylanych/odbieranych danych nie ma, jednak przedpisca
pisal o predkosci, a tutaj jednak u Aero2 limit jest (128-256kbit/s).

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-03-31 15:10:43
Autor: JoteR
Internet na karte
"Michal Tyrala" napisał:

 W Aero2 nie ma ograniczenia transferu.

W sensie ilosci wysylanych/odbieranych danych nie ma, jednak przedpisca
pisal o predkosci, a tutaj jednak u Aero2 limit jest (128-256kbit/s).

I rozł±czanie co 60 minut.

JoteR

Data: 2012-04-01 02:38:04
Autor: Animka
Internet na karte
W dniu 2012-03-31 15:10, JoteR pisze:
"Michal Tyrala" napisał:

  W Aero2 nie ma ograniczenia transferu.

W sensie ilosci wysylanych/odbieranych danych nie ma, jednak przedpisca
pisal o predkosci, a tutaj jednak u Aero2 limit jest (128-256kbit/s).

I rozłączanie co 60 minut.

To chyba trzeba ustawić gdzieś w opcjach modemu, żeby nie rozłączał.

--
animka

Data: 2012-04-01 13:00:47
Autor: JoteR
Internet na karte
"Animka" napisała:

[...]

Prima Aprilis? Dobre...

JoteR

Data: 2012-04-01 14:29:49
Autor: Animka
Internet na karte
W dniu 2012-04-01 13:00, JoteR pisze:
"Animka" napisała:

[...]

Tak dzisiaj jest, ale to nie ma zwiÄ…zku z tym.
Miałam kiedyś modem i korzystałam.

--
animka

Data: 2012-04-01 18:02:59
Autor: JoteR
Internet na karte
"Animka" napisała:

[...]

"każdorazowe nieprzerwane i bezpłatne połączenie z siecią Internet nie przekracza
jednorazowo 60 minut licząc od momentu nawiązania takiego połączenia"
http://aero2.pl/faq.html#Answer2

Miałam kiedyś modem i korzystałam.

Nie korzystałaś, bo utopiłaś kartę w telefonie ;->

JoteR

Data: 2012-04-03 23:44:17
Autor: Animka
Internet na karte
W dniu 2012-04-01 18:02, JoteR pisze:
"Animka" napisała:

[...]

OK, widzÄ™, ĹĽe tu chodzi o internet Aero i pewnie w Aero jest inaczej.
Mogę korzystać z internetu także przez WiFi, bluetooth, ale po co mi telefon do internetu jak jestem w domu.
Kupiłam jakiś adapter do tej wyłamanej karty Aero (wyciągnęłam ją przecież agrafką, ale zepsułam telefon-wyświetlacz nie działa). Przesyłka w drodze.
Z kolei też nie wiem czy to ma sens chodzić z dwoma telefonami w torebce. Pewnie ta karta wraz z adapterem będą leżały w szufladzie.

--
animka

Data: 2012-04-01 14:24:33
Autor: ToMasz
"Michal Tyrala" napisał:

[...]

tak napewno da się to ustawić. Tylko jak Ty chcesz ingerować w modemy w Aero2 to nie wiem.

ToMasz

Data: 2012-04-01 23:33:14
Autor: cpt. Nemo
Internet na karte

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jl9he1$hvj$2inews.gazeta.pl...

tak napewno da się to ustawić. Tylko jak Ty chcesz ingerować w modemy w Aero2 to nie wiem.

A po co w Aero2 ?
Wystarczy jak u siebie ustanowi blyskawiczny reconnect i po klopocie.

Data: 2012-04-01 23:31:26
Autor: cpt. Nemo
Internet na karte

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jl6vp0$p87$1inews.gazeta.pl...

I rozł±czanie co 60 minut.

Przy porzadnym modemie nie jest wcale wyczuwalne :)
Zreszta nie znam nikogo kto by na to narzekal ?

Data: 2012-04-01 23:30:02
Autor: cpt. Nemo
Internet na karte

Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrnjndvir.1a1.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...

W sensie ilosci wysylanych/odbieranych danych nie ma, jednak przedpisca
pisal o predkosci, a tutaj jednak u Aero2 limit jest (128-256kbit/s).

Skad Ty wymysliles to 128 ? W zyciu sie z tym nie spotkalem.
Jest zawsze lekko powyz4ej 256, uzywam od jesieni zeszlego roku i nigdy nie bylo wolniej, za duzo maja do stracenia. Od maja rusza 512 i jestem pewien ze bedzie rownie solidnie i stabilnie. Wielu patrzy im na rece.
Ja tam jestem zadowolony :)

Data: 2012-04-02 21:26:25
Autor: Michal Tyrala
Internet na karte
On Sun, 1 Apr 2012 23:30:02 +0200, cpt. Nemo wrote:
> [...]
> (128-256kbit/s).

 Skad Ty wymysliles to 128 ? W zyciu sie z tym nie spotkalem.

min 128, max 256. kreseczka, przedział.

Data: 2012-04-03 12:24:29
Autor: cpt. Nemo
Internet na karte

Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrnjnk6c1.1a1.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
On Sun, 1 Apr 2012 23:30:02 +0200, cpt. Nemo wrote:

 Skad Ty wymysliles to 128 ? W zyciu sie z tym nie spotkalem.

min 128, max 256. kreseczka, przedział.

A to nie wiem, nie spotkalem sie z takim przedzialem i chyba nikt sie na Forum Aero2 nie spotkal.
Zawsze stabilne 256 czasem troszke wyzej.
Ale zeby nizej to nie widzialem.

Data: 2012-04-03 13:49:49
Autor: Michal Tyrala
Internet na karte
On Tue, 3 Apr 2012 12:24:29 +0200, cpt. Nemo wrote:
> min 128, max 256. kreseczka, przedzia?.

 A to nie wiem, nie spotkalem sie z takim przedzialem i chyba nikt sie na  Forum Aero2 nie spotkal.

http://jdtech.pl/2012/01/aero2-skad-wzial-się-bezplatny-dostep-do-internetu.html

Po drugie w ramach tworzonej sieci LTE każdy oferent zobowi±zuje się
zapewnić bezpłatny dostęp do Internetu na znanych nam już zasadach:
* Przez 36 miesięcy od osi±gnięcia 50% pokrycia ludno¶ciowego
* Rezerwuj±c na ten cel co najmniej 20% pojemno¶ci sieci
* Zapewniaj±c dostęp na całym obszarze komercyjnego działania sieci
* Ograniczaj±c prędko¶ć do 256 kbit/s (nie mniej niż 128 kbit/s) przez
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
  pierwsze 12 miesięcy
* Ograniczaj±c prędko¶ć do 512 kbit/s (nie mniej niż 256 kbit/s) przez
  pozostałe 24 miesi±ce
* Ograniczaj±c długo¶ć jednej sesji poł±czenia z Internetem do 60 minut

 Zawsze stabilne 256 czasem troszke wyzej.

Moze Aerowe k jest 1024, a Twoje 1000? ;-)

Data: 2012-04-03 13:18:08
Autor: Rafał Wi¶niewski
Internet na karte
On 2012-03-30 07:55, Rafał Wi¶niewski wrote:
Podpinam sie do dyskusji i zapytuje o ograniczenia w transferze. O Play
juz kto¶ napisał - 1Mbit/s w standardzie z mozliwo¶ci± podbicia za 10/20
zł miesięcznie - jak to jest w innych sieciach?

czyli mamy:
Play 1Mb/s
Aero 256 kb/s

Orange - ?
Plus - ?
TMobile - ?

RW

Data: 2012-04-09 12:13:11
Autor: cpt. Nemo
Internet na karte

Użytkownik "Rafał Wi¶niewski" <rafalson@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jlembr$qt3$1mx1.internetia.pl...
On 2012-03-30 07:55, Rafał Wi¶niewski wrote:
[...]

ale od maja juz 512 kb/s

Internet na karte