Internet na karte

Data: 2012-03-30 07:55:13
Autor: Rafał Wi¶niewski
Internet na karte
Podpinam sie do dyskusji i zapytuje o ograniczenia w transferze. O Play juz kto¶ napisał - 1Mbit/s w standardzie z mozliwo¶ci± podbicia za 10/20 zł miesięcznie - jak to jest w innych sieciach?

Data: 2012-03-31 02:12:49
Autor: cpt. Nemo
Internet na karte

Użytkownik "Rafał Wi¶niewski" <rafalson@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jl3hu9$5ej$1mx1.internetia.pl...
Podpinam sie do dyskusji i zapytuje o ograniczenia w transferze. jak to jest w innych sieciach?

W Aero2 nie ma ograniczenia transferu.

Data: 2012-03-31 12:53:47
Autor: Michal Tyrala
Internet na karte
On Sat, 31 Mar 2012 02:12:49 +0200, cpt. Nemo wrote:
 U?ytkownik "Rafa? Wi?niewski" <rafalson@poczta.onet.pl> napisa? w  wiadomo?ci news:jl3hu9$5ej$1mx1.internetia.pl...
> Podpinam sie do dyskusji i zapytuje o ograniczenia w transferze. jak > to jest w innych sieciach?

 W Aero2 nie ma ograniczenia transferu.

W sensie ilosci wysylanych/odbieranych danych nie ma, jednak przedpisca
pisal o predkosci, a tutaj jednak u Aero2 limit jest (128-256kbit/s).

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-03-31 15:10:43
Autor: JoteR
Internet na karte
"Michal Tyrala" napisał:

 W Aero2 nie ma ograniczenia transferu.

W sensie ilosci wysylanych/odbieranych danych nie ma, jednak przedpisca
pisal o predkosci, a tutaj jednak u Aero2 limit jest (128-256kbit/s).

I rozł±czanie co 60 minut.

JoteR

Data: 2012-04-01 02:38:04
Autor: Animka
Internet na karte
W dniu 2012-03-31 15:10, JoteR pisze:
"Michal Tyrala" napisał:

  W Aero2 nie ma ograniczenia transferu.

W sensie ilosci wysylanych/odbieranych danych nie ma, jednak przedpisca
pisal o predkosci, a tutaj jednak u Aero2 limit jest (128-256kbit/s).

I rozłączanie co 60 minut.

To chyba trzeba ustawić gdzieś w opcjach modemu, żeby nie rozłączał.

--
animka

Data: 2012-04-01 13:00:47
Autor: JoteR
Internet na karte
"Animka" napisała:

[...]

Prima Aprilis? Dobre...

JoteR

Data: 2012-04-01 14:29:49
Autor: Animka
Internet na karte
W dniu 2012-04-01 13:00, JoteR pisze:
"Animka" napisała:

[...]

Tak dzisiaj jest, ale to nie ma zwiÄ…zku z tym.
Miałam kiedyś modem i korzystałam.

--
animka

Data: 2012-04-01 18:02:59
Autor: JoteR
Internet na karte
"Animka" napisała:

[...]

"każdorazowe nieprzerwane i bezpłatne połączenie z siecią Internet nie przekracza
jednorazowo 60 minut licząc od momentu nawiązania takiego połączenia"
http://aero2.pl/faq.html#Answer2

Miałam kiedyś modem i korzystałam.

Nie korzystałaś, bo utopiłaś kartę w telefonie ;->

JoteR

Data: 2012-04-03 23:44:17
Autor: Animka
Internet na karte
W dniu 2012-04-01 18:02, JoteR pisze:
"Animka" napisała:

[...]

OK, widzÄ™, ĹĽe tu chodzi o internet Aero i pewnie w Aero jest inaczej.
Mogę korzystać z internetu także przez WiFi, bluetooth, ale po co mi telefon do internetu jak jestem w domu.
Kupiłam jakiś adapter do tej wyłamanej karty Aero (wyciągnęłam ją przecież agrafką, ale zepsułam telefon-wyświetlacz nie działa). Przesyłka w drodze.
Z kolei też nie wiem czy to ma sens chodzić z dwoma telefonami w torebce. Pewnie ta karta wraz z adapterem będą leżały w szufladzie.

--
animka

Data: 2012-04-01 14:24:33
Autor: ToMasz
"Michal Tyrala" napisał:

[...]

tak napewno da się to ustawić. Tylko jak Ty chcesz ingerować w modemy w Aero2 to nie wiem.

ToMasz

Data: 2012-04-01 23:33:14
Autor: cpt. Nemo
Internet na karte

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jl9he1$hvj$2inews.gazeta.pl...

tak napewno da się to ustawić. Tylko jak Ty chcesz ingerować w modemy w Aero2 to nie wiem.

A po co w Aero2 ?
Wystarczy jak u siebie ustanowi blyskawiczny reconnect i po klopocie.

Data: 2012-04-01 23:31:26
Autor: cpt. Nemo
Internet na karte

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jl6vp0$p87$1inews.gazeta.pl...

I rozł±czanie co 60 minut.

Przy porzadnym modemie nie jest wcale wyczuwalne :)
Zreszta nie znam nikogo kto by na to narzekal ?

Data: 2012-04-01 23:30:02
Autor: cpt. Nemo
Internet na karte

Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrnjndvir.1a1.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...

W sensie ilosci wysylanych/odbieranych danych nie ma, jednak przedpisca
pisal o predkosci, a tutaj jednak u Aero2 limit jest (128-256kbit/s).

Skad Ty wymysliles to 128 ? W zyciu sie z tym nie spotkalem.
Jest zawsze lekko powyz4ej 256, uzywam od jesieni zeszlego roku i nigdy nie bylo wolniej, za duzo maja do stracenia. Od maja rusza 512 i jestem pewien ze bedzie rownie solidnie i stabilnie. Wielu patrzy im na rece.
Ja tam jestem zadowolony :)

Data: 2012-04-02 21:26:25
Autor: Michal Tyrala
Internet na karte
On Sun, 1 Apr 2012 23:30:02 +0200, cpt. Nemo wrote:
> [...]
> (128-256kbit/s).

 Skad Ty wymysliles to 128 ? W zyciu sie z tym nie spotkalem.

min 128, max 256. kreseczka, przedział.

Data: 2012-04-03 12:24:29
Autor: cpt. Nemo
Internet na karte

Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrnjnk6c1.1a1.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
On Sun, 1 Apr 2012 23:30:02 +0200, cpt. Nemo wrote:

 Skad Ty wymysliles to 128 ? W zyciu sie z tym nie spotkalem.

min 128, max 256. kreseczka, przedział.

A to nie wiem, nie spotkalem sie z takim przedzialem i chyba nikt sie na Forum Aero2 nie spotkal.
Zawsze stabilne 256 czasem troszke wyzej.
Ale zeby nizej to nie widzialem.

Data: 2012-04-03 13:49:49
Autor: Michal Tyrala
Internet na karte
On Tue, 3 Apr 2012 12:24:29 +0200, cpt. Nemo wrote:
> min 128, max 256. kreseczka, przedzia?.

 A to nie wiem, nie spotkalem sie z takim przedzialem i chyba nikt sie na  Forum Aero2 nie spotkal.

http://jdtech.pl/2012/01/aero2-skad-wzial-się-bezplatny-dostep-do-internetu.html

Po drugie w ramach tworzonej sieci LTE każdy oferent zobowi±zuje się
zapewnić bezpłatny dostęp do Internetu na znanych nam już zasadach:
* Przez 36 miesięcy od osi±gnięcia 50% pokrycia ludno¶ciowego
* Rezerwuj±c na ten cel co najmniej 20% pojemno¶ci sieci
* Zapewniaj±c dostęp na całym obszarze komercyjnego działania sieci
* Ograniczaj±c prędko¶ć do 256 kbit/s (nie mniej niż 128 kbit/s) przez
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
  pierwsze 12 miesięcy
* Ograniczaj±c prędko¶ć do 512 kbit/s (nie mniej niż 256 kbit/s) przez
  pozostałe 24 miesi±ce
* Ograniczaj±c długo¶ć jednej sesji poł±czenia z Internetem do 60 minut

 Zawsze stabilne 256 czasem troszke wyzej.

Moze Aerowe k jest 1024, a Twoje 1000? ;-)

Data: 2012-04-03 13:18:08
Autor: Rafał Wi¶niewski
Internet na karte
On 2012-03-30 07:55, Rafał Wi¶niewski wrote:
Podpinam sie do dyskusji i zapytuje o ograniczenia w transferze. O Play
juz kto¶ napisał - 1Mbit/s w standardzie z mozliwo¶ci± podbicia za 10/20
zł miesięcznie - jak to jest w innych sieciach?

czyli mamy:
Play 1Mb/s
Aero 256 kb/s

Orange - ?
Plus - ?
TMobile - ?

RW

Data: 2012-04-09 12:13:11
Autor: cpt. Nemo
Internet na karte

Użytkownik "Rafał Wi¶niewski" <rafalson@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jlembr$qt3$1mx1.internetia.pl...
On 2012-03-30 07:55, Rafał Wi¶niewski wrote:
[...]

ale od maja juz 512 kb/s

Internet na karte