Internet na kartê?!

Data: 2009-12-25 01:15:10
Autor: S P 1 Q X L
Internet na kartê?!
Hej!

Przejrza³em propozycje operatorów i chyba Play jest najlepsze cenowo, je¶li chodzi o internet na kartê, a mo¿e który¶ operator czym¶ siê nie chwali?

Modem mam swój, potrzebujê starter i do³adowywaæ...

TL

Data: 2009-12-25 10:38:38
Autor: ToMasz
Internet na kartê?!
S P 1 Q X L pisze:
Hej!

Przejrza³em propozycje operatorów i chyba Play jest najlepsze cenowo,
Pytanie czy jeste¶ w zasiegu _PLAY_

ToMasz

Data: 2009-12-25 13:03:16
Autor: Tomaszek
Internet na kartÄ™?!
W dniu 2009-12-25 01:15, S P 1 Q X L pisze:
Hej!

Przejrzałem propozycje operatorów i chyba Play jest najlepsze cenowo,
jeśli chodzi o internet na kartę, a może któryś operator czymś się nie
chwali?

Modem mam swój, potrzebuję starter i doładowywać...

Play jest faktycznie najlepsze cenowo, ale jest najgorsze jakościowo. Ludziska rzuciły się ( w tym ja również ) na pakiety play-on-line w telefonie i wszystko im się klopsuje. Transfer zamiera po wykorzystaniu jakiegoś limitu. To można rozwiązać łącząc się przez darmowe proxy. Ja polecałbym takie rozwiązanie: kup Play Fresh, wykup odpowiedni dla Ciebie pakiet play-on-line w telefonie i włóż kartę do modemu.

Zyskujesz możliwość korzystania z EDGE, tam gdzie nie ma zasięgu 3G. Ja wychodzę z założenia, że lepiej się w ogóle połączyć niż nie połączyć się wcale. Jak nie idzie po 3G, zawsze można spróbować po 2G. W play-on-line nie ma takiej możliwości.

Dla niektórych problemem jest przekładanie karty z modemu do telefonu w celu naładowania konta w Play Fresh. Jako, że numer 102 ( służący do ładowania konta przez modemy w play-on-line ) działa tylko w usłudze play-on-line, a we Freshu już nie. Karta się rysuje, można ją złamać itd. itp. Rozwiązaniem jest zainstalowanie programu, który umożliwi korzystanie z kodów USSD. Ja zainstalowałem na ten przykład program TopNetInfo. ( w razie potrzeby znajdziesz w googlach ) a jeśli nie to napisz do mnie na priv to Ci podeślę( mail w sigu )

Moje rozwiÄ…zanie na mobilny internet: Play Fresh + wykupiony odpowiedni pakiet + blokada transferu poza Play +  modem HPSDA + TopNetInfo;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz siÄ™ z niÄ… zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Internet na kartê?!