Internet na karte - jak dlugo?

Data: 2009-08-18 14:49:26
Autor: Belsom
Internet na karte - jak dlugo?
Zastanawiam sie na zakupem internetu na karte.
Poniewaz ma to byc wylaczanie awaryjne poleczenie nie jest dla mnie wazny koszt wyslania/odebrania ale wlasnie dlugosc waznosci karty.
Play ma chyba 2 miesiace za 50 zlotych.
A jak to wyglada w innych firmach?

Data: 2009-08-18 15:32:04
Autor: SDD
Internet na karte - jak dlugo?

Użytkownik "Belsom" <ugriun@wp.pl> napisał w wiadomości news:h6e86e$6jq$1atlantis.news.neostrada.pl...

Play ma chyba 2 miesiace za 50 zlotych.
8 tygodni - tyle wazne sa polaczenia przychodzace, zgromadzona kasa i bonus. konto jest jeszcze wazne przez 90 dni.

W Erze za 50 zl sa 3 miesiace + 1 miesiąc dodatkowo na przychodzace (kasa nie przepada, w praktyce jest to duzo wiecej niz 1 miesiac).
Ale jesli to ma byc naprawde sporadycznie, to chyba po prostu lepiej zakupic starter(y) i aktywowac je tylko w razie potrzeby..

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-19 06:46:36
Autor: Paweł Muszyński
Internet na karte - jak dlugo?
Belsom pisze:
[...]

No to może Play Fresh - 12 m-cy po doładowaniu. Net jest droższy, ale jako awaryjne się sprawdza.

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2009-08-19 09:16:05
Autor: SDD
Internet na karte - jak dlugo?

Użytkownik "Paweł Muszyński" <pmuch.nospam@bolinko.wytnijto.org> napisał w wiadomości news:h6g03d$8hb$2inews.gazeta.pl...

No to może Play Fresh - 12 m-cy po doładowaniu. Net jest droższy, ale jako awaryjne się sprawdza.

Tym bardziej, ze - cos tam ptaszki cwierkaly - od wrzesnia maja byc pakiety Play Online we Freshu...

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-19 09:30:50
Autor: K77
Internet na karte - jak dlugo?
W sprzedazy sa takie zestawy Heyah, gdzie za 9zl masz dwie oddzielne karty SIM...Aktywacja kazdej z nich to jest rowny miesiac od wykonania pierwszego polaczenia. A wiec rowny miesiac za 4,5zl na internet notabene jeden z tanszych na rynku bez ustawiania pakietow itp. Jesli chodzi o sporadyczne uzywanie nie ma kompletnie nic lepszego...Jak dobrze pokombinujesz to za 50zl rocznie masz nieprzerwany internet na karcie....-;)))

Data: 2009-08-19 15:55:08
Autor: Grzegorz Jablonski
Internet na karte - jak dlugo?
K77 wrote:
[...]

GaduAIR - 10 zl co 90 dni, 1 grosz za 50 kB

Pozdrawiam,
GWJ

Data: 2009-08-20 09:29:34
Autor: K77
Internet na karte - jak dlugo?

"Grzegorz Jablonski" <gwj@invalid.com> wrote in message news:h6h0c2$kh0$1atlantis.news.neostrada.pl...
K77 wrote:
[...]

GaduAir do okazjonalnego uzywania kosztuje drozej. Musisz bowiem doladowac konto aby dostac bonus transferu darmo. A dodatkowe pakiety trzeba wykupywac. Do tego starter 20zl....Nie ma nic lepszego jak male startery Heyah 2szt za 9zl...

Data: 2009-08-20 08:36:50
Autor: Darek
Internet na karte - jak dlugo?

> [...]

GaduAir do okazjonalnego uzywania kosztuje drozej. Musisz bowiem doladowac konto aby dostac bonus transferu darmo. A dodatkowe pakiety trzeba wykupywac. Do tego starter 20zl....Nie ma nic lepszego jak male startery Heyah 2szt za 9zl...

W Heyah bylo kiedys tak, ze internet dzialal rowniez wtedy gdy sim byl aktywny
tylko na rozmowy przychodzace (chyba nadal tak jest).
W takim wypadku doladowanie Heyah za 20 zl przedluza dzialanie internetu o 4
m-ce, wiec rok wychodzi bez zadnego kombinowania 60 zl (a przy doladowaniach
na Allegro nawet kilka zl taniej) i wychodzi do wykorzystania 300 MB/rok,
czyli na awaryjne korzystanie wystarczyc powinno.

Data: 2009-08-20 11:12:04
Autor: K77
Internet na karte - jak dlugo?

"Darek" <darek12345@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h6j1v2$5a7$1inews.gazeta.pl...

> [...]

na Allegro nawet kilka zl taniej) i wychodzi do wykorzystania 300 MB/rok,
czyli na awaryjne korzystanie wystarczyc powinno.

Hmmm...To bardzo ciekawe co piszesz....Akurat za kilka dni konczy mi sie waznosc na wychodzace na jednej z kart i az sprawdze czy to mozliwe....Jezeli to prawda to nie ma lepszej oferty do tego typu uzytkowania...

Internet na karte - jak dlugo?