Internet na kartę w modemie

Data: 2014-12-19 20:16:27
Autor: Pawel Muszynski
Internet na kartę w modemie
W dniu 2014-12-19 o 19:08, EZO pisze:
Mam modem Huawei E173.
Normalnie do używania Internetu na tablecie korzystam
z karty Orange.
Teraz jednak, na krótko,  jest mi potrzebne połączenie
przez kartę innego operatora.
Co wybrać żeby było tanio i łatwe do zainstalowania?
Bardzo proszę o radę.

Starter play z 300 MB ? Dają za free

Paweł

Data: 2014-12-19 20:33:09
Autor: EZO
Internet na kartę w modemie
[...]

Dzięki.

Na stronie
http://www.play.pl/oferta/play-internet/internet-na-karte/starter-zasiegowy/
jest mowa o kartach micro SIM i nano SIM. Czym się różnią?
Czy do mojego modemu będą pasowały obie?
Co to jest starter zasięgowy?
Jeśli dobrze rozumiem podane informacje, to jest to Internet 4G LTE.
I znowu pytanie czy mój modem, z 2009 r. będzie odpowiedni?
Ponadto próby jakie muszę zrobić będą głównie dotyczyły transferu
danych z serwera w Poznaniu, a odbieranych w Warszawie. Czy to
ma jakieś znaczenie?

Data: 2014-12-19 20:47:50
Autor: Pawel Muszynski
Internet na kartę w modemie
W dniu 2014-12-19 o 20:33, EZO pisze:
[...]

Nie.
Nano sim jst tylko do Apple (chyba). Musisz brać mikrosim

[...]

Nie ma. teoretycznie starter służy do sprawdzenia, czy działa LTE tam, gdzie jest Ci to potrzebne, ale na tym starterze wszystkie standardy łączności działają.

Paweł

Data: 2014-12-19 21:22:51
Autor: J.F.
Internet na kartę w modemie
Użytkownik "Pawel Muszynski"  napisał w wiadomości
[...]

Nie tylko - ale urzadzen go wymagajacych jest na razie niewiele.

Ale czy mi sie wydaje, czy E173 wymaga  karty mini ?
Kupujac wersje micro zazwyczaj dostaniesz od razu i mini, przy nano .... chyba nie

http://www.blogplay.pl/2012/09/nanosim-w-barwach-play/

J.

Data: 2014-12-19 22:22:24
Autor: Pawel Muszynski
Internet na kartę w modemie

[...]

Pisałem że ma brać mikro.

Mikro się wyłamuje na mini.

P.

Data: 2014-12-20 09:02:44
Autor: EZO
Internet na kartę w modemie
Pisałem że ma brać mikro.

Mikro się wyłamuje na mini.

Do Huawei E173 wkłada się całe mini.

Odnośnie nabycia startera Play 300 MB za darmo.
Jak to się "załatwia"? Idę do punktu Play, mówię,
że potrzebuję taki starter i po prostu dostaję?

Dziękuję i pozdrawiam
EZO

Data: 2014-12-22 15:46:34
Autor: Poldek
Internet na kartę w modemie
EZO wrote:
[...]

Teoretycznie możesz pójść do punktu Play i pobrać nieodpłatnie starter. W praktyce pytałem w jednym, drugim punkcie i nie posiadali takich darmowych starterów. Natomiast przez stronę Play bardzo sprawnie się zamawia i całkiem szybko przysyłają pocztą zwykłym listem, więc nie trzeba chodzić nigdzie po odbiór.
Do modemu E173 oczywiście karta mikro SIM. Nie bierz nano SIM do tego modemu.

Jeżeli dobrze czytam na stronie Playa, to jeśli komuś się spodoba, to jest potem opcja, aby na takiej karcie SIM odpalić nielimitowany internet w dowolnej technologii (czyli nie musisz mieć modemu LTE) za 45 zł/mies. To może być ciekawa alternatywa dla osób, które nie posiadają modemu LTE/nie mają zasięgu LTE, a chcą mieć nielimitowany internet przez sieć komórkową bez żadnych zobowiązań. Haczyk - tylko po sieci własnej Play, nie w roamingu krajowym.

Internet na kartę w modemie