Internet na kartę - wyjazd na urlop

Data: 2012-06-29 07:35:07
Autor: malyd77
Internet na kartę - wyjazd na urlop
Witam

Proszę o informację. Jadę na tydzień w Polskę odpocząć. Będę miał na
testy tableta z modemem 3G. Moje pytanie jest takie który starter
obecnie opłaca się kupić żeby mieć co najmniej 1GB. Czasu mam mało i
zakupy przez Allegro Orange Free 6GB nie wchodzą w grę. Czyli idę do
salonu danego operatora i kupuję tylko co.?
Pozdrawiam
Dawid

Data: 2012-06-29 16:55:08
Autor: neoniusz
Internet na kartę - wyjazd na urlop
W dniu 29.06.2012 16:35, malyd77 pisze
[...]

Aero2.

Data: 2012-06-29 17:36:53
Autor: ToMasz
W dniu 29.06.2012 16:55, neoniusz pisze:
[...]

a jakby nie było zasięgu to ofange free na karte z zerowym kontem z allegro

Data: 2012-06-29 13:08:28
Autor: malyd77
W dniu piątek, 29 czerwca 2012 17:36:53 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
W dniu 29.06.2012 16:55, neoniusz pisze:
> W dniu 29.06.2012 16:35, malyd77 pisze
>
> Aero2.
a jakby nie było zasięgu to ofange free na karte z zerowym kontem z allegro

no właśnie jadę już jutro więc allegro odpada.

Data: 2012-06-29 22:40:35
Autor: Jacek
Użytkownik "malyd77" <MalyD77@gmail.com> napisał w wiadomości news:067c6c5f-b155-486e-978a-7b2633560152googlegroups.com...
> Aero2.
a jakby nie było zasięgu to ofange free na karte z zerowym kontem z allegro

no właśnie jadę już jutro więc allegro odpada.
-- -- -- -- -
w kiosku kupijesz pop czy orange na karte, wyyłąsz sms z zmianą taryfy na free na karte i doładujesz 20-50zł

Jacek

Data: 2012-06-29 22:47:25
Autor: John Kołalsky

--
Szukasz gościa z twojego rejonu i nabywasz kartę

Data: 2012-07-01 14:25:55
Autor: kejter

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jskfkc$bua$1node1.news.atman.pl...
[...]

Bo mają wspaniale rozwiniętą sieć dystrubycyjna, salon w każdym powiecie.
W tej warszawce myślisz główką zamiast głową?

Data: 2012-07-01 13:41:34
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 1 Jul 2012 14:25:55 +0200, kejter napisał(a):

Bo mają wspaniale rozwiniętą sieć dystrubycyjna, salon w każdym powiecie.
W tej warszawce myślisz główką zamiast głową?

A po co, skoro wysyłają pocztą po rejestracji na stronie, panie powiatowy
jestem-niesamowity-i-ociekam-kulturą-osobistą?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

Data: 2012-07-01 18:22:08
Autor: TGor
On 2012-07-01 14:41, Waldek Godel wrote:

A po co, skoro wysyłają pocztą po rejestracji na stronie, panie powiatowy
jestem-niesamowity-i-ociekam-kulturą-osobistą?

Ale on "jedzie jutro". ;-)

--
Pozdr., TG
"Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

Data: 2012-07-01 20:07:51
Autor: kejter

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:1ai7k9dput83q.dlglepper.institute.com...
[...]

Dwa miesiące czekania. Faktycznie dobra propozycja "na jutro".

Data: 2012-07-01 22:46:44
Autor: jadryś
W dniu 2012-07-01 14:41, Waldek Godel pisze:
Dnia Sun, 1 Jul 2012 14:25:55 +0200, kejter napisał(a):

Bo mają wspaniale rozwiniętą sieć dystrubycyjna, salon w każdym powiecie.

A po co, skoro wysyłają pocztą po rejestracji na stronie,

I już  nie trzeba xero dowodu, wpłat na konto i innych tego typu zabiegów? Aż dziw że wobec tak prostego i łatwego załatwiania formalności znalazło się tylko kilkadziesiąt tysięcy chętnych zamiast spodziewanych kilku milionów.

Data: 2012-07-01 23:10:13
Autor: Krystek
W dniu 2012-07-01 22:46, jadryś pisze:
[...]

Jak nie trzeba, gdy trzeba.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-07-02 14:53:08
Autor: kejter
[...]

Powiedział światowiec Waldek, GURU, GOD, ROOT, ADMIN pl.misc.telefonia.gsm produkujący się w _każdym_ tutejszym wątku, mający zawsze przenajświętszą rację.

Data: 2012-07-01 23:08:45
Autor: neoniusz
W dniu 01.07.2012 14:25, kejter pisze:
[...]

A skad mam wiedziec skad on jest, wiesniaku?

PS. Nie jestem z Warszawy.

Data: 2012-07-02 14:48:39
Autor: kejter

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jsqe8t$6n0$1node1.news.atman.pl...
[...]

IP masz warszawskie, nowoprzybyły buraku, a skoro nie wiesz skąd jest tamten to dlaczego polecasz w opcji "NA JUTRO"
coś co normalnie da się załatwić tylko na żywo w tej przerośniętej wsi na "W", a inaczej kupa formalności i czekania na dwa miechy? Czytać nie nauczyli?

Data: 2012-07-03 14:02:33
Autor: neoniusz
W dniu 02.07.2012 14:48, kejter pisze:
[...]

WOW! Posprawdzal IP i od razu wszystko wie. Debil. Masz jakies kompleksy, ze tak ciagle piszesz o tej "wsi"?

Data: 2012-07-03 12:07:57
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 03 Jul 2012 14:02:33 +0200, neoniusz wrote:
> [...]

 WOW! Posprawdzal IP i od razu wszystko wie. Debil. Masz jakies  kompleksy, ze tak ciagle piszesz o tej "wsi"?

Pomijajac poziom Waszej ,,dyskusji'', naprawde uwazasz, ze w sytuacji
,,czasu mam malo'' polecanie Aero2 ma jakis wiekszy sens?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-07-03 13:22:15
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 3 Jul 2012 12:07:57 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

Pomijajac poziom Waszej ,,dyskusji'', naprawde uwazasz, ze w sytuacji
,,czasu mam malo'' polecanie Aero2 ma jakis wiekszy sens?

Zależy jak mało czasu - jeżeli faktycznie i stricte "na jutro" to
oczywiście nie. Jeżeli na "za kilka dni" to już może mieć.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

Data: 2012-07-03 15:05:42
Autor: Krystek
W dniu 2012-07-03 14:07, Michal Tyrala pisze:
[...]

Jedziesz do salonu Sferii lub siedziby Aero2 i odbierasz kartę od ręki.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-07-03 14:09:12
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 03 Jul 2012 15:05:42 +0200, Krystek wrote:
> Pomijajac poziom Waszej ,,dyskusji'', naprawde uwazasz, ze w sytuacji
> ,,czasu mam malo'' polecanie Aero2 ma jakis wiekszy sens?

 Jedziesz do salonu Sferii lub siedziby Aero2 i odbierasz kartę od ręki.

Za koszt biletu PKP/paliwa do stolicy to się moge obkupic w wiaderko GB
do byle prepaida. Albo nawet posiadanego abo. I to *od ręki*.
Ja wiem jakie są mozliwosci uzyskania SIMa od Aero2. Czy Ty wiesz że w
Warszawie mieszka tylko niewielki odsetek ludnosci Polski?

I oczywiscie wszyscy mędrkujący pomijaja fakt, ze nowe SIMy Aero2
bywaja troche kaprysne wobec sprzetu, co w sytuacji ,,malo czasu'' nie
ulatwia zadania. Pewnie w salonie Sferii mozna kupić jakis dzialajacy na
100% modem? Za jedyne?
A przypominam, ze post otwierajacy watek wspomina: ,,Będę miał na testy
tableta z modemem 3G''. Fajnie, jak tablet z SIMem Aero2 się dogadaja.
Co jesli nie? Przejazdzka do salonu Sferii cos tutaj pomoze? Hm?

Internet od Aero2 jest fajna opcja, ale polecenie jej w w/w sytuacji *bez
jakiegokolwiek komentarza* jest... srednio mądre?

pozdrawiam,

Data: 2012-07-03 22:33:48
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 3 Jul 2012 14:09:12 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

Ja wiem jakie są mozliwosci uzyskania SIMa od Aero2. Czy Ty wiesz że w
Warszawie mieszka tylko niewielki odsetek ludnosci Polski?

A w Pierdziszewie Górnym jeszcze mniejszy. Co to ma do rzeczy?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

Data: 2012-07-03 23:25:15
Autor: Krystek
W dniu 2012-07-03 16:09, Michal Tyrala pisze:
Ja wiem jakie są mozliwosci uzyskania SIMa od Aero2. Czy Ty wiesz że w
Warszawie mieszka tylko niewielki odsetek ludnosci Polski?

Nie wiem. Nie mieszkam w Warszawie.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-07-03 21:41:58
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 03 Jul 2012 23:25:15 +0200, Krystek wrote:
 Nie wiem. Nie mieszkam w Warszawie.

Nie wiem skad wiedzialem, ze odpowiedzia bedzie one-liner :-)

Data: 2012-07-03 15:41:56
Autor: kejter
Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:jsuqn7$tp8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dalej można walić jak w pusty bęben, a o czym ja do cholery pisałem?
Za to jakiś Waldek z neoniuszem wyskoczą mi, że jestem chamski i nie doceniam tak fajnej procedury jak odbiór osobisty w jednym punkcie na cały kraj.

Data: 2012-07-03 15:54:46
Autor: neoniusz
W dniu 03.07.2012 15:41, kejter pisze:
[...]

No tak, wycieczka z Pierdziszowa moze byc dla ciebie wyzwaniem (o ile nie mozesz poczekac na wysylke). Przeciez lepiej bulic caly czas za internet zamiast miec za darmo.

Data: 2012-07-03 21:50:59
Autor: kejter
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jsutj6$14o$1node2.news.atman.pl...
[...]

W tej twojej ulubionej Warszawie (z której to nie "masz" IP) mieszka wraz z przyległościami jakieś trzy miliony ludzi, to nie jest nawet 10% ludności Polski.
Całe mazowieckie (czyli jeszcze z jakimś sensownym dojazdem i do załatwienia w 1 dzień) pięć milionów czyli 13% ludności.
I co dalej będziesz mówił że to super i łatwa sprawa? Może w kraju z szybkimi kolejami i autostradami. Ja mam tam 300km i wcale bym tam nie chciał mieszkać, więc nie myśl że Ci zazdroszczę.
Ustawodawca powinien ich przycisnąć do dystrubucji kart choćby w salonach CyfrowegoPolsatu, bo o takich rzeczach jak dostępność w każdym powiecie,
czy choćby w każdym mieście wojewódzkim to nikt oczywiście nie pomyślał i im to na rękę, bo wcale nie chcą żeby ludzie korzystali z BDI.

Data: 2012-07-03 15:40:30
Autor: neoniusz
W dniu 03.07.2012 14:07, Michal Tyrala pisze:
[...]

Wiesz, roznie bywa. Nie wiem skad on jest, wiekszosc ludzi pisze tutaj raczej z wiekszych miast. Ja nie planowalem jakis czas temu brac aero, bo zniechecalo mnie 2 miesiace czekania na karte. Ostatnio przy okazji wyjazdu wstapilem do salonu sferii i odebralem w 5 minut karte. Nawet jak nie tylko na wakacje to po prostu w dluzszej perspektywie te karte warto miec (szczegolnie, ze gosc bedzie testowal tablet i moze go sobie zostawi?), bo dziala calkiem niezle, jest za darmo i zdecydowanie za malo ludzi o tym wie.

Data: 2012-07-03 13:07:22
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 03 Jul 2012 14:02:33 +0200, neoniusz napisał(a):

WOW! Posprawdzal IP i od razu wszystko wie. Debil. Masz jakies kompleksy, ze tak ciagle piszesz o tej "wsi"?

Wieś całymi kłosami wychodzi mu z butów. Nawet trollować trzeba umieć. Z tymi IP to dał w palnik na maksa.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

Data: 2012-06-29 22:42:26
Autor: sunwick
Internet na kartę - wyjazd na urlop
idz kup starter play fresh, aktywuj pakiet jakistam ile MB
potrzebujesz...
bedzie dzialac w ramach tego pakietu internet z playa, tam gdzie playa
nie ma to plus pociagnie, a moze i orange-nie sprawdzalem.
tak jestem pewien  tego ze w zasiegu plusa tez pociagnie z tego
pakietu bez dodatkowych oplat - korzystam tak od dawna.
ewentualnie orange free na karte - pytaj w salonie orange

Data: 2012-07-01 14:09:24
Autor: jerzu
Internet na kartę - wyjazd na urlop
On Fri, 29 Jun 2012 22:42:26 +0200, sunwick <sunwoj@WYMAZTO.op.pl>
wrote:

idz kup starter play fresh, aktywuj pakiet jakistam ile MB
potrzebujesz...

Tam dalej jest 1 Mbit/s?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-03 10:15:56
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Fri, 29 Jun 2012 22:42:26 +0200, sunwick napisał(a):
[...]

Po romansach z Orangefree na kartę jednak przerzuciłem się na play. Orange
generalnie ma kiepski zasięg po różnych mniejszych miejscowościach, często
jest tylko EDGE. Co gorsza, nadal bezwarunkowo kompresują obrazki (co
jeszcze można przełknąć) i psują strony wplatanym javascriptem który ma
służyć do pokazywania obrazków w full jakości...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Internet na kartę - wyjazd na urlop