Internet na kartę - wyjazd na urlop

Data: 2012-06-29 16:55:08
Autor: neoniusz
Internet na kartę - wyjazd na urlop
W dniu 29.06.2012 16:35, malyd77 pisze
Proszę o informację. Jadę na tydzień w Polskę odpocząć. Będę miał na
testy tableta z modemem 3G. Moje pytanie jest takie który starter
obecnie opłaca się kupić żeby mieć co najmniej 1GB. Czasu mam mało i
zakupy przez Allegro Orange Free 6GB nie wchodzą w grę. Czyli idę do
salonu danego operatora i kupuję tylko co.?

Aero2.

Data: 2012-06-29 17:36:53
Autor: ToMasz
W dniu 29.06.2012 16:55, neoniusz pisze:
[...]

a jakby nie było zasięgu to ofange free na karte z zerowym kontem z allegro

Data: 2012-06-29 13:08:28
Autor: malyd77
W dniu piątek, 29 czerwca 2012 17:36:53 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
W dniu 29.06.2012 16:55, neoniusz pisze:
> W dniu 29.06.2012 16:35, malyd77 pisze
>
> Aero2.
a jakby nie było zasięgu to ofange free na karte z zerowym kontem z allegro

no właśnie jadę już jutro więc allegro odpada.

Data: 2012-06-29 22:40:35
Autor: Jacek
Użytkownik "malyd77" <MalyD77@gmail.com> napisał w wiadomości news:067c6c5f-b155-486e-978a-7b2633560152googlegroups.com...
> Aero2.
a jakby nie było zasięgu to ofange free na karte z zerowym kontem z allegro

no właśnie jadę już jutro więc allegro odpada.
-- -- -- -- -
w kiosku kupijesz pop czy orange na karte, wyyłąsz sms z zmianą taryfy na free na karte i doładujesz 20-50zł

Jacek

Data: 2012-06-29 22:47:25
Autor: John Kołalsky

--
Szukasz gościa z twojego rejonu i nabywasz kartę

Data: 2012-07-01 14:25:55
Autor: kejter

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jskfkc$bua$1node1.news.atman.pl...
[...]

Bo mają wspaniale rozwiniętą sieć dystrubycyjna, salon w każdym powiecie.
W tej warszawce myślisz główką zamiast głową?

Data: 2012-07-01 13:41:34
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 1 Jul 2012 14:25:55 +0200, kejter napisał(a):

Bo mają wspaniale rozwiniętą sieć dystrubycyjna, salon w każdym powiecie.
W tej warszawce myślisz główką zamiast głową?

A po co, skoro wysyłają pocztą po rejestracji na stronie, panie powiatowy
jestem-niesamowity-i-ociekam-kulturą-osobistą?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

Data: 2012-07-01 18:22:08
Autor: TGor
On 2012-07-01 14:41, Waldek Godel wrote:

A po co, skoro wysyłają pocztą po rejestracji na stronie, panie powiatowy
jestem-niesamowity-i-ociekam-kulturą-osobistą?

Ale on "jedzie jutro". ;-)

--
Pozdr., TG
"Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

Data: 2012-07-01 20:07:51
Autor: kejter

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:1ai7k9dput83q.dlglepper.institute.com...
[...]

Dwa miesiące czekania. Faktycznie dobra propozycja "na jutro".

Data: 2012-07-01 22:46:44
Autor: jadryś
W dniu 2012-07-01 14:41, Waldek Godel pisze:
Dnia Sun, 1 Jul 2012 14:25:55 +0200, kejter napisał(a):

Bo mają wspaniale rozwiniętą sieć dystrubycyjna, salon w każdym powiecie.

A po co, skoro wysyłają pocztą po rejestracji na stronie,

I już  nie trzeba xero dowodu, wpłat na konto i innych tego typu zabiegów? Aż dziw że wobec tak prostego i łatwego załatwiania formalności znalazło się tylko kilkadziesiąt tysięcy chętnych zamiast spodziewanych kilku milionów.

Data: 2012-07-01 23:10:13
Autor: Krystek
W dniu 2012-07-01 22:46, jadryś pisze:
[...]

Jak nie trzeba, gdy trzeba.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-07-02 14:53:08
Autor: kejter
[...]

Powiedział światowiec Waldek, GURU, GOD, ROOT, ADMIN pl.misc.telefonia.gsm produkujący się w _każdym_ tutejszym wątku, mający zawsze przenajświętszą rację.

Data: 2012-07-01 23:08:45
Autor: neoniusz
W dniu 01.07.2012 14:25, kejter pisze:
[...]

A skad mam wiedziec skad on jest, wiesniaku?

PS. Nie jestem z Warszawy.

Data: 2012-07-02 14:48:39
Autor: kejter

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jsqe8t$6n0$1node1.news.atman.pl...
[...]

IP masz warszawskie, nowoprzybyły buraku, a skoro nie wiesz skąd jest tamten to dlaczego polecasz w opcji "NA JUTRO"
coś co normalnie da się załatwić tylko na żywo w tej przerośniętej wsi na "W", a inaczej kupa formalności i czekania na dwa miechy? Czytać nie nauczyli?

Data: 2012-07-03 14:02:33
Autor: neoniusz
W dniu 02.07.2012 14:48, kejter pisze:
[...]

WOW! Posprawdzal IP i od razu wszystko wie. Debil. Masz jakies kompleksy, ze tak ciagle piszesz o tej "wsi"?

Data: 2012-07-03 12:07:57
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 03 Jul 2012 14:02:33 +0200, neoniusz wrote:
> [...]

 WOW! Posprawdzal IP i od razu wszystko wie. Debil. Masz jakies  kompleksy, ze tak ciagle piszesz o tej "wsi"?

Pomijajac poziom Waszej ,,dyskusji'', naprawde uwazasz, ze w sytuacji
,,czasu mam malo'' polecanie Aero2 ma jakis wiekszy sens?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-07-03 13:22:15
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 3 Jul 2012 12:07:57 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

Pomijajac poziom Waszej ,,dyskusji'', naprawde uwazasz, ze w sytuacji
,,czasu mam malo'' polecanie Aero2 ma jakis wiekszy sens?

Zależy jak mało czasu - jeżeli faktycznie i stricte "na jutro" to
oczywiście nie. Jeżeli na "za kilka dni" to już może mieć.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

Data: 2012-07-03 15:05:42
Autor: Krystek
W dniu 2012-07-03 14:07, Michal Tyrala pisze:
[...]

Jedziesz do salonu Sferii lub siedziby Aero2 i odbierasz kartę od ręki.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-07-03 14:09:12
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 03 Jul 2012 15:05:42 +0200, Krystek wrote:
> Pomijajac poziom Waszej ,,dyskusji'', naprawde uwazasz, ze w sytuacji
> ,,czasu mam malo'' polecanie Aero2 ma jakis wiekszy sens?

 Jedziesz do salonu Sferii lub siedziby Aero2 i odbierasz kartę od ręki.

Za koszt biletu PKP/paliwa do stolicy to się moge obkupic w wiaderko GB
do byle prepaida. Albo nawet posiadanego abo. I to *od ręki*.
Ja wiem jakie są mozliwosci uzyskania SIMa od Aero2. Czy Ty wiesz że w
Warszawie mieszka tylko niewielki odsetek ludnosci Polski?

I oczywiscie wszyscy mędrkujący pomijaja fakt, ze nowe SIMy Aero2
bywaja troche kaprysne wobec sprzetu, co w sytuacji ,,malo czasu'' nie
ulatwia zadania. Pewnie w salonie Sferii mozna kupić jakis dzialajacy na
100% modem? Za jedyne?
A przypominam, ze post otwierajacy watek wspomina: ,,Będę miał na testy
tableta z modemem 3G''. Fajnie, jak tablet z SIMem Aero2 się dogadaja.
Co jesli nie? Przejazdzka do salonu Sferii cos tutaj pomoze? Hm?

Internet od Aero2 jest fajna opcja, ale polecenie jej w w/w sytuacji *bez
jakiegokolwiek komentarza* jest... srednio mądre?

pozdrawiam,

Data: 2012-07-03 22:33:48
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 3 Jul 2012 14:09:12 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

Ja wiem jakie są mozliwosci uzyskania SIMa od Aero2. Czy Ty wiesz że w
Warszawie mieszka tylko niewielki odsetek ludnosci Polski?

A w Pierdziszewie Górnym jeszcze mniejszy. Co to ma do rzeczy?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

Data: 2012-07-03 23:25:15
Autor: Krystek
W dniu 2012-07-03 16:09, Michal Tyrala pisze:
Ja wiem jakie są mozliwosci uzyskania SIMa od Aero2. Czy Ty wiesz że w
Warszawie mieszka tylko niewielki odsetek ludnosci Polski?

Nie wiem. Nie mieszkam w Warszawie.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-07-03 21:41:58
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 03 Jul 2012 23:25:15 +0200, Krystek wrote:
 Nie wiem. Nie mieszkam w Warszawie.

Nie wiem skad wiedzialem, ze odpowiedzia bedzie one-liner :-)

Data: 2012-07-03 15:41:56
Autor: kejter
Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:jsuqn7$tp8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dalej można walić jak w pusty bęben, a o czym ja do cholery pisałem?
Za to jakiś Waldek z neoniuszem wyskoczą mi, że jestem chamski i nie doceniam tak fajnej procedury jak odbiór osobisty w jednym punkcie na cały kraj.

Data: 2012-07-03 15:54:46
Autor: neoniusz
W dniu 03.07.2012 15:41, kejter pisze:
[...]

No tak, wycieczka z Pierdziszowa moze byc dla ciebie wyzwaniem (o ile nie mozesz poczekac na wysylke). Przeciez lepiej bulic caly czas za internet zamiast miec za darmo.

Data: 2012-07-03 21:50:59
Autor: kejter
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jsutj6$14o$1node2.news.atman.pl...
[...]

W tej twojej ulubionej Warszawie (z której to nie "masz" IP) mieszka wraz z przyległościami jakieś trzy miliony ludzi, to nie jest nawet 10% ludności Polski.
Całe mazowieckie (czyli jeszcze z jakimś sensownym dojazdem i do załatwienia w 1 dzień) pięć milionów czyli 13% ludności.
I co dalej będziesz mówił że to super i łatwa sprawa? Może w kraju z szybkimi kolejami i autostradami. Ja mam tam 300km i wcale bym tam nie chciał mieszkać, więc nie myśl że Ci zazdroszczę.
Ustawodawca powinien ich przycisnąć do dystrubucji kart choćby w salonach CyfrowegoPolsatu, bo o takich rzeczach jak dostępność w każdym powiecie,
czy choćby w każdym mieście wojewódzkim to nikt oczywiście nie pomyślał i im to na rękę, bo wcale nie chcą żeby ludzie korzystali z BDI.

Data: 2012-07-03 15:40:30
Autor: neoniusz
W dniu 03.07.2012 14:07, Michal Tyrala pisze:
[...]

Wiesz, roznie bywa. Nie wiem skad on jest, wiekszosc ludzi pisze tutaj raczej z wiekszych miast. Ja nie planowalem jakis czas temu brac aero, bo zniechecalo mnie 2 miesiace czekania na karte. Ostatnio przy okazji wyjazdu wstapilem do salonu sferii i odebralem w 5 minut karte. Nawet jak nie tylko na wakacje to po prostu w dluzszej perspektywie te karte warto miec (szczegolnie, ze gosc bedzie testowal tablet i moze go sobie zostawi?), bo dziala calkiem niezle, jest za darmo i zdecydowanie za malo ludzi o tym wie.

Data: 2012-07-03 13:07:22
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 03 Jul 2012 14:02:33 +0200, neoniusz napisał(a):

WOW! Posprawdzal IP i od razu wszystko wie. Debil. Masz jakies kompleksy, ze tak ciagle piszesz o tej "wsi"?

Wieś całymi kłosami wychodzi mu z butów. Nawet trollować trzeba umieć. Z tymi IP to dał w palnik na maksa.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł