Internet nie w smak panom biskupom

Data: 2010-01-17 10:20:34
Autor: * heÂŽsk *
Internet nie w smak panom biskupom
On Sat, 16 Jan 2010 17:38:33 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

No tak, Internet trudno cenzurować, trudno przeinaczać, trudno nim
manipulować. Na przykład trudno by było zapobiec i ukryć spontaniczną akcję
usuwania z przestrzeni publicznej w Polsce tzw. krzyży, gdyby na taką akcję
Polacy za pośrednictwem Internetu się któregoś dnia skrzyknęli.

 komusza gnido, cenzurowac tzn zamykac w psychuszce nalezy
 takich drani jak ty. takis bohater ? napisz jakis zarcik  na temat wiary poganiaczy wielbladow a roznice odczujesz  niezwlocznie na wlasnych jadrach komuszy smieciu.

--

 HeSk

Data: 2010-01-21 22:27:13
Autor: ab.666

"* heRsk *" <uebigbrednie@interia.pl> wrote in message

napisz jakis zarcik
> na temat wiary poganiaczy wielbladow

A co mnie w Polsce obchodzą muzułmańskie poganiacze wielbłądów?
Wystarczy mi ambarasu z sutannowymi poganiaczami owiec i baranów....

ab.

Internet nie w smak panom biskupom