Internet przez GSM na miesiac PLUS lub ERA

Data: 2009-07-21 14:33:37
Autor: eisum
Internet przez GSM na miesiac PLUS lub ERA
Potrzebowal bede miec dostep do Internetu (modem=telefon) przez niecaly miesiac w sieci Plus lub lepiej Era, poniewaz w telefonie z simlockiem Ery mam 3G. Internet bedzie mi potrzebny do przejrzenia kilku stron i wyslania paru maili.

--
eisum

Data: 2009-07-21 13:29:10
Autor: Jakub Danecki
eisum wrote:
[...]

Nie masz wyboru: sam syf i malaria cenowa - Blueconnect na kartę, albo
Simdata (lub Simplus z pakietami). Ale może wystarczy...

Jakub

Data: 2009-07-21 14:47:41
Autor: Piotr M
eisum pisze:
[...]

No niestety, internet jest czasami potrzebny, ale żeby od razu obwieszczać o tym...

PS.
Simplus i pakiety?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-07-23 13:56:11
Autor: eisum
Internet przez GSM na miesiac PLUS lub ERA
PS.
Simplus i pakiety?

Mam abo w + i moge aktywowac pakiet 'GPRS Wap' lub 'Private and public GPRS, bez WAP' 25MB (4,1PLN), 100MB (8,2PLB), 250 (16,39PLN) lub 500MB (28,69PLN).
Używał ktoś z Was tych pakietów?

--
eisum

Data: 2009-07-21 16:54:12
Autor: qwerty
Użytkownik "eisum" <eisum@eisum.ok> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h44d4j$rat$1@nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Przecież era zdejmuje za darmo simlocki ze swoich telefonów.

Internet przez GSM na miesiac PLUS lub ERA