[Grecja-Kreta] Internet przez komórkę

Data: 2009-03-30 11:20:53
Autor: Adam
[Grecja-Kreta] Internet przez komórkę
Witam,
Wybieramy się w wakacje na Kretę, wysłałem wprawdzie pytanie do hotelu o internet, ale w razie gdyby nie mieli, wpadlem na taki pomysł, żeby zabrać komórkę bez simlocka i tam zakupić jakiegoś prepaida typowo internetowego - dobrze myślę, czy to bardzo zły pomysł? Oczywiście darmowych hotspotów też będę szukał :)

Adam

Data: 2009-03-31 09:43:20
Autor: ąćęłńóśźż
[Grecja-Kreta] Internet przez komórkę
Zapewne na miejscu bedzie parę kawiarenek internetowych po przystepnych cenach.
JaC

-- -- -

Oczywiście darmowych hotspotów też będę szukał

Data: 2009-03-31 20:01:27
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "Adam" <ad2222@poczta.onet.tnij.tu.pl> napisał w wiadomości news:gqq2qk$dv1$1news.onet.pl...
[...]

W hotelu w Iraklionie bez problemu korzystałem z internetu, ale to był przewodowy. Myślę, że jest tak powszechnie.
Jedynym problemem było dokupienie na miejscu kabla, tak, żeby wystarczało od gniazdka do łóżka :)

--
Pozdrawiam (dziś z DC) - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-04-01 02:19:30
Autor: Chris
Dnia Mon, 30 Mar 2009 11:20:53 +0200, Adam napisał(a):

[...]

Zobacz tutaj:
http://prepaid-wireless-internet-access.wetpaint.com/page/Greece-Wind
Dosyć ciekawa oferta, bo za 3,5 EUR możesz korzystać przez cały miesiąc
z pewnej protezy internetu.
Dostęp do internetu jest za pośrednictwem odpowiednio spreparowanej
strony WAP. Możesz korzystać z maila, WWW i kilku innych usług, chociaż
były jakieś problemy bodajże z połączeniami szyfrowanymi.
Mój syn korzystał z tej oferty w zeszłym roku będąc w Grecji lądowej i
był z niej bardzo zadowolony, a zwłaszcza z ceny ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

[Grecja-Kreta] Internet przez komórkę