Internet w Erze za 9zł - korzystanie z kom putera.

Data: 2010-06-27 22:54:22
Autor: kranu
Internet w Erze za 9zł - korzystanie z kom putera.
kffiatek pisze:

Czy w abonamencie Era kupując internet za 9zł na 6 miesięcy będzie można podłączyć telefon do komputera jako modem i korzystać?
W regulaminie piszą, że tylko telefon, ale jak to sprawdzają?
Z kolei w podobnej usłudze w TakTaku, w regulaminie jest napisane, że "nie gwarantują" że z komputerem zadziała.
Macie doświadczenie? Taki net by mi wystarczył, ale czasem by mi się przydało z komputera skorzystać.

A gdyby się jednak nie dało z komputera, jak to wtedy będzie? W ogóle już nie użyję tego telefonu jako modemu do komputera czy naliczy mi normalnie opłaty za transfer?

Używałem telefonu z pakietem jako modem do komputera i nie naliczyło dodatkowych kosztów ale 100MB się szybko skończyło i internet praktycznie przestał działać.

Internet w Erze za 9zł - korzystanie z kom putera.