Internet w Erze za 9zł - korzystanie z komput era.

Data: 2010-06-27 21:58:40
Autor: kffiatek
Internet w Erze za 9zł - korzystanie z komput era.

Czy w abonamencie Era kupując internet za 9zł na 6 miesięcy będzie można podłączyć telefon do komputera jako modem i korzystać?
W regulaminie piszą, że tylko telefon, ale jak to sprawdzają?
Z kolei w podobnej usłudze w TakTaku, w regulaminie jest napisane, że "nie gwarantują" że z komputerem zadziała.
Macie doświadczenie? Taki net by mi wystarczył, ale czasem by mi się przydało z komputera skorzystać.

A gdyby się jednak nie dało z komputera, jak to wtedy będzie? W ogóle już nie użyję tego telefonu jako modemu do komputera czy naliczy mi normalnie opłaty za transfer?

kffiatek

Data: 2010-06-27 22:54:22
Autor: kranu
kffiatek pisze:

[...]

Używałem telefonu z pakietem jako modem do komputera i nie naliczyło dodatkowych kosztów ale 100MB się szybko skończyło i internet praktycznie przestał działać.

Data: 2010-06-28 19:28:00
Autor: Jakub Danecki
Internet w Erze za 9zł - korzystanie z komput=?UTF-8?B?ZXJhLg==?
kffiatek wrote:
Czy w abonamencie Era kupując internet za 9zł na 6 miesięcy będzie
można podłączyć telefon do komputera jako modem i korzystać?

Tak.

regulaminie piszÄ…, że tylko telefon, ale jak to sprawdzajÄ…?

Nie muszą sprawdzać. Ilość danych bez ograniczenia prędkości robi
swoje.

Z kolei
w podobnej usłudze w TakTaku, w regulaminie jest napisane, że "nie
gwarantują" że z komputerem zadziała.

Zwykle chodzi o to, że nie pomogą na infolinii oraz że nie
gwarantują wydajności (a szybkości za pomocą samego telefonu raczej
nie zmierzysz, ani nie wykorzystasz skutecznie z maksymalnÄ…
szybkością).

 Macie doÅ›wiadczenie? Taki
net by mi wystarczył, ale czasem by mi się przydało z komputera
skorzystać.

Nie ma przeszkód technicznych.

A gdyby się jednak nie dało z komputera, jak to wtedy będzie? W
ogóle już nie użyję tego telefonu jako modemu do komputera czy
naliczy mi normalnie opłaty za transfer?

W zasadzie przy tym układzie na naszym rynku
(techniczno-zwyczajowo-marketingowo-regulaminowym) nie podstawy do
naliczenia czegokolwiek. Po prostu po jakimś czasie już... sam
zrezygnujesz :) To nie sÄ… czasy nielimitowanego pakietu WAP.

Jakub

Data: 2010-06-29 14:17:22
Autor: Amir
Internet w Erze za 9z³ - korzystanie z komputera.
> zrezygnujesz :) To nie s± czasy nielimitowanego pakietu WAP.

10z³ pamiêtam p³aci³em i trzyma³em to bardzo dlugi ze 2 lata

ciekawe czy jak do dzis by to trzyma³, czy jakas kombinacja umozliwi³aby mi uruchomienie neta

pamietam da³o siê uruchomic na PC gg przez TEN wap :)

oj to by³o co¶ wtedy
mobilne gg za darmo szpan na maxa :)

Data: 2010-06-30 00:12:35
Autor: Jakub Danecki
Internet w Erze za 9z - korzystanie z komputera.
Amir wrote:
ciekawe czy jak do dzis by to trzyma, czy jakas kombinacja umozliwiaby
mi uruchomienie neta

Bez problemu. Gorzej niestety z aparatami, które mają obsługę tego
zabytkowego protokołu WAP. Tam było jakieś dziwne ograniczenie co do
wersji, czy coÅ›.

pamietam dao si uruchomic na PC gg przez TEN wap :)

Full dostęp do wszystkiego - TCP/IP pakowane następnie w protokół
WAP, a potem rozpakowywane na serwerze.

oj to byo co wtedy
mobilne gg za darmo szpan na maxa :)

A jaaaak. A jaki słodki narzut... i panowie z BOA dzwoniący, że
"zauważyli niewłaściwy sposób korzystania z usługi" :)

Jakub

Internet w Erze za 9zł - korzystanie z komput era.