Internet w PLAY

Data: 2009-03-31 13:27:27
Autor: KS
Internet w PLAY
Ostatnio zabrałem mojego Playa na działeczkę
Na ich mapie ze strony już daleko od działki nie powinienem mieć zasięgu, a tu miłe zaskoczenie.
FULL ZASIĘG.

Wioska Prażmów między Piasecznem a Grójcem.
Może istnieje jakaś nowsza mapka ?

Data: 2009-03-31 15:32:29
Autor: Tomaszek
Internet w PLAY
KS pisze:
[...]

Od dawna już tam u nich pracujesz? :)
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-04-01 08:02:02
Autor: KS
Internet w PLAY
Od dawna już tam u nich pracujesz? :)

Tak, i płacą 10 groszy za jednego posta.
Napisałem już ich z milion ;)

Data: 2009-03-31 17:59:37
Autor: marcink
Internet w PLAY
KS pisze:
[...]

Jasne a świstak i tak dalej i tak dalej....

Data: 2009-03-31 18:00:09
Autor: SDD
Internet w PLAY

Użytkownik "KS" <ks@_tnij_bazar.com.pl> napisał w wiadomości news:gqsv8h$79u$1nemesis.news.neostrada.pl...

Wioska Prażmów między Piasecznem a Grójcem.
Może istnieje jakaś nowsza mapka ?

Nowszej niz u operatora chyba nei znajdziesz.
U mnie przez okolo miesiac na mapie nei bylo zasiegu, choc w praktyce jest bardzo przyzwoity.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-31 19:17:52
Autor: qwerty
Internet w PLAY
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gqten0$qni$1@news.onet.pl...
Nowszej niz u operatora chyba nei znajdziesz.
U mnie przez okolo miesiac na mapie nei bylo zasiegu, choc w praktyce jest bardzo przyzwoity.

Chyba na stronie UKE jest lista BTS.

Data: 2009-03-31 19:26:28
Autor: News
Internet w PLAY
KS pisze:
[...]

potwierdzam, południowe okolice Warszawy - na mapce internetu Playa - biała plama, w praktyce zasięg jest, siła sygnału 50-75%

chyba zaspali z aktualizacją tej mapki

Data: 2009-03-31 19:28:34
Autor: qwerty
Internet w PLAY
Użytkownik "News" <news@domain.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gqtbjm$kaa$1@node1.news.atman.pl...
potwierdzam, południowe okolice Warszawy - na mapce internetu Playa - biała plama, w praktyce zasięg jest, siła sygnału 50-75%

chyba zaspali z aktualizacją tej mapki

Skąd wiesz, że jest to 50-75%?
Wiesz, to po "kreskach" ?

Data: 2009-03-31 19:32:17
Autor: News
Internet w PLAY
qwerty pisze:

Skąd wiesz, że jest to 50-75%?
Wiesz, to po "kreskach" ?

aplikacja "Play online" pokazuje poziom sygnału podczas połączenia, modem z ostatniej promocji za 129 zł (chyba Huawiei E160?)

Internet w PLAY