Internet w POP

Data: 2011-11-18 16:17:27
Autor: ToMasz
Internet w POP
W dniu 18.11.2011 15:28, Adramelech pisze:
Witam

Chciałbym miec w telefonie internet. Żadnych rozmów tylko net. No i żeby było
najtaniej. Wystarczyło by jakies 50-100 MiB na miesiąc.
Telefon ma simlocka na Orange, mam w nim karte POPa.
Da sie mieć neta, ale tak by miesięcznie nie płacic wiecej niż 9zł?
Na abo widziałem reklamy 9zł 300MB, ale podobnego pakiety dla ofert na karte
nie znalazłem.

Pozdrawiam
tak, trzeba przejść na orange free na kartę.
ToMasz

Internet w POP