Internet w Play

Data: 2010-12-31 05:43:27
Autor: kashmiri
Internet w Play
Jingiel <xxxQ@xxx.xxx> dared to write:
Zakupiłem sobie starter playa z myślą korzystania z internetu w HTC Touch HD. Włączyłem Play Fresh Darmowy Internet. Na stronie play24 włączyłem pakiet 100 MB play online. Potem zablokowałem transfer danych poza strefą taniego Internetu. Na koncie miałem wtedy 30 zł. W tym czasie telefon sam pewnie sobie ściągał jakieś dane przez neta i zjadło te 30 zł. Zostały jakieś grosze. W play24 mam nadal niewykorzystane te 100 MB. Teraz nie
łączy  mnie z netem wcale z tego startera. Dlaczego zeżarło kasę, a nie
korzystało  z pakietu danych? Mam zasieg 3G playa. Zresztą nawet gdybym
nie miał, to mam  wyłączony transfer poza strefa taniego netu z playa.
Co jest do cholery?  Chyba wrócę do internetu z heyah. Tam 30 zl to ja
miałem na 3 miesiące.a tu  zleciało mi w tydzień.

Jingiel

U mnie zawsze podawali, że pakiet "zostanie włączony w ciągu 24 godzin od aktywacji", i zawsze było to jakoś bliżej tej 24 godziny niż pierwszej.

Może też za wcześnie zacząłeś używać?

k.

Internet w Play