Internet w Play na kartę-prędkość

Data: 2013-12-03 21:00:33
Autor: Stivi
Internet w Play na kartę-prędkość
Kiedyś używałem tego internetu i była ograniczona prędkość do 1Mbit, teraz reklamują się LTE, a jeśli nie jestem w zasięgu 4G to dalej będzie ten głupi limit prędkości 1M??

Data: 2013-12-04 20:51:08
Autor: Trybun
W dniu 2013-12-03 21:00, Stivi pisze:
Kiedyś używałem tego internetu i była ograniczona prędkość do 1Mbit, teraz reklamują się LTE, a jeśli nie jestem w zasięgu 4G to dalej będzie ten głupi limit prędkości 1M??

Czy głupi, oni przecież nie są od tego aby Tobie robić dobrze, oni są po to aby Ci wyciągać z kieszeni ile się da. Spokojnie możesz za skromna opłatą (10zł) podnieśc tel prędkościowy limit do 4 Mb/s. A odpowiadając na pytanie - jakiś miesiąc jeszcze to ograniczenie do jednego Mb/s było. A więc najprawdopodobniej jeszcze jest. A tak swoja drogą - lepiej opłaci się kupić kartę Plusa. Wychodzi taniej i nie ma żadnych limitów prędkościowych a prędkości jakie osiągam to 7-8 Mb/s.

Data: 2013-12-06 18:07:56
Autor: DJ AbelsonÂŽ
W dniu 2013-12-04 20:51, Trybun pisze:
.. A tak swoja drogą - lepiej
opłaci się kupić kartę Plusa. Wychodzi taniej i nie ma żadnych limitów
prędkościowych a prędkości jakie osiągam to 7-8 Mb/s.

Też mam Plusa, u mnie do 4 mbps, tylko wkurwiają mnie smsy od naciągaczy, można to jakoś zablokować?
Do tego gówniany sposób zliczania transferu, nie dowiesz się ile zostało jeszcze, tylko podają w rozbiciu na sesje i weź tu teraz dodawaj. Pozostaje płatny sms na 2580. :|

Data: 2013-12-06 22:01:20
Autor: Trybun
W dniu 2013-12-06 18:07, DJ AbelsonÂŽ pisze:
[...]

Nie mam pojęcia, ja swoja kartę mam w modemie, a więc ich sms-y do mnie nie docierają.

Jak to się nie dowiesz? Na stronie www.online.plus.pl można to sprawdzić za darmo. Wszystko przejrzyste, jasne i proste.

Internet w Play na kartę-prędkość