Internet w T-mobile leży?

Data: 2011-06-07 12:08:30
Autor: jazdzig
Internet w T-mobile leży?
ściągnąłem ze strony t-mobile sms-y z konfiguracją internetu, zainstalowałem je, internet chodzi, ale nie można wejśc na żadną stronę. Natomiast program pokazujący pogodę, bez problemów ściąga aktualny stan pogody i zdjęcia satelitarne chmur. Co jest grane?

--
jazdzig
PS pisząc na mój email, usuń wszystkie o z adresu.

Data: 2011-06-07 12:15:47
Autor: Maciek.
Internet w T-mobile leży?
Użytkownik "jazdzig" <jazodziogo@wp.pl> napisał w wiadomości news:isktcd$ce6$1polsl.pl...
[...]

A restartowałeś przeglądarkę/urządzenie o których kompletnie nic nie napisałeś?

--
M.

Data: 2011-06-07 13:06:49
Autor: jazdzig
Internet w T-mobile leży?

Użytkownik "Maciek." <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:isktnq$9u3$1news.onet.pl...
[...]

Tak, restartowalem telefon LG GT540 po instalacji smsow knfiguracyjnych.

Data: 2011-06-07 17:25:02
Autor: Maciek.
Internet w T-mobile leży?
Użytkownik "jazdzig" <jazodziogo@wp.pl> napisał

Tak, restartowalem telefon LG GT540 po instalacji smsow knfiguracyjnych.

GT540 to widziałem tylko z daleka ale w przypadku Androida (np. HTC Magic i GalaxyS) sms-y konfiguracyjne po prostu nie działają. Ustawienia APN-ów trzeba wprowadzać ręcznie. Albo chociaż sprawdzić, że się nie chcą odczytać z karty SIM.

--
M.

Data: 2011-06-07 20:19:37
Autor: Barnaba
Internet w T-mobile leży?

Użytkownik "Maciek." <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:islfrk$mqe$1news.onet.pl...
[...]

Mam LG GT540 i to samo. Rozwiązaniem było dopiero przywrócenie ustawien domyślnych połaczenia (w moim przypadku powrót do ustawień Ery)
Barnaba

Data: 2011-06-08 18:41:58
Autor: jazdzig
Internet w T-mobile leży?

Użytkownik "Barnaba" <l.prv@vp.pl> napisał
Mam LG GT540 i to samo. Rozwiązaniem było dopiero przywrócenie ustawien domyślnych połaczenia (w moim przypadku powrót do ustawień Ery)

Masz rację, powrót do ustawień Ery rozwiązał problem. Dzięki za info.