Internet w domu bez umowy?

Data: 2012-09-05 20:34:18
Autor: Piotr Rezmer
Internet w domu bez umowy?
rageofhonor pisze:
Chodzi o to by znajoma miała u siebie w domu przez ok miesi±c internet
przez WiFi i nie musiała się wi±zać z dostawc± umow±.

Czy jest to możliwe? Jak to zrobić?

Karta Aero2 - jedyne koszty to kaucja 20 zł. Do tego modem USB obsługuj±cy Aero. Ja mam np. Huawei K4505. Je¶li koniecznie musi być przez WiFi to router z obsług± modemów USB.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-09-05 21:21:30
Autor: Jawi
Internet w domu bez umowy?
W dniu 2012-09-05 20:34, Piotr Rezmer pisze:
rageofhonor pisze:
[...]

tia... i w kosztach wyjdzie tyle co umowa na czas nieokre¶lony od jakiego¶ ISP bez kombinacji. Modem to 100-130pln. (chyba  ze ma lub ma od kogo pożyczyć). Jak nie jest z wawy to musi po kartę jechać, chyba że poczekać może ze 40 dni :)
Najlepiej poszukać jakiego¶ dostawcy i z nim pogadać i tyle.
A udostępnianie innym to kręcenie na siebie bata, okaże się, że kto¶ zakupy na jedynie nam panuj±cym portalu porobi i nie zapłaci.
Może GSM, np oranga karty kilkana¶cie GB można kupić.
Ale to zależy do czego tej sieci potrzebuje.
Albo szukać netu testowego, kiedy¶ Neostradę testowo można było wsi±¶ć.

Data: 2012-09-05 22:02:28
Autor: RadoslawF
Internet w domu bez umowy?
Dnia 2012-09-05 21:21, Użytkownik Jawi napisał:

A udostępnianie innym to kręcenie na siebie bata, okaże się, że kto¶ zakupy na jedynie nam panuj±cym portalu porobi i nie zapłaci.

Czyli robi±c zakupy w znanym nam portalu z kafejki internetowej
obci±żam rachunkiem jej wła¶ciciela ?
To może rozwiń jak to zrobić.

Pozdrawiam

Data: 2012-09-05 23:45:40
Autor: Jawi
Internet w domu bez umowy?
W dniu 2012-09-05 22:02, RadoslawF pisze:
[...]

Nie rachunkiem tylko odpowiedzialno¶ci±. klient może sprzedawać soft piracki, ¶ci±gać pornografię dziecięc± i wiele innych.
Mój kolega ze studiów miał nalot w domu, współdzielił net z kilkoma osobami a net był na niego. O co poszło nie pamiętam.
Ale ¶wiadomo¶ć tego trzeba mieć i tyle

Data: 2012-09-06 16:24:10
Autor: RadoslawF
Internet w domu bez umowy?
Dnia 2012-09-05 23:45, Użytkownik Jawi napisał:

[...]

Owszem, ale to nie ma wiele wspólnego zakupami "na jedynie nam
panuj±cym portalu".

Pozdrawiam

Data: 2012-09-06 15:45:04
Autor: Tomek GĹ‚owacki
Internet w domu bez umowy?
W dniu 2012-09-05 20:34, Piotr Rezmer pisze:
rageofhonor pisze:
Chodzi o to by znajoma miała u siebie w domu przez ok miesiąc internet
przez WiFi i nie musiała się wiązać z dostawcą umową.

Czy jest to możliwe? Jak to zrobić?

Karta Aero2 - jedyne koszty to kaucja 20 zł. Do tego modem USB
obsługujący Aero. Ja mam np. Huawei K4505. Jeśli koniecznie musi być
przez WiFi to router z obsługą modemów USB.

Listości. Wrogowi bym tego Aero2 nie polecił. To jest książkowy przykład czegoś co jest "za darmo" a nie za darmo.

--
Tomek GĹ‚owacki

Data: 2012-09-06 17:37:57
Autor: R.e.m.e.K
Internet w domu bez umowy?
Dnia Thu, 06 Sep 2012 15:45:04 +0200, Tomek Głowacki napisał(a):

[...]

Bo?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-09-06 21:06:50
Autor: Jawi
Internet w domu bez umowy?
W dniu 2012-09-06 15:45, Tomek GĹ‚owacki pisze:

[...]

czegoĹ› co jest "za darmo" a nie za darmo.

Czasami używam, możesz uszczegółowić swoją wypowiedź?

Data: 2012-09-07 09:27:26
Autor: Chris
Internet w domu bez umowy?
Tomek Głowacki nabazgrał(a):

rageofhonor pisze:
[...]

Dla czego ? do tabletu i przeglÄ…dania poczty, www czy lekki YT nadaje siÄ™ idealnie.

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-09-07 14:09:20
Autor: Michal
Internet w domu bez umowy?

W dniu 2012-09-06 15:45, Tomek GĹ‚owacki pisze:

> Listości. Wrogowi bym tego Aero2 nie polecił. To jest książkowy przykład
> czegoĹ› co jest "za darmo" a nie za darmo.

Konkretne argumenty proszę, bo bez tego wygląda to jak żale pracownika konkurencyjnej sieci, którym się urwało.

Znajomi którzy u mnie to podejrzeli na wyścigi rezygnują z internetu w Play itp. i są zadowoleni (średnio/mało zaawansowani użytkownicy). Do tego zazwyczaj mieli już modemy z play/innej sieci - wystarczy przełożenie karty i wpisanie innego APN.

Sam odbierałem SIM na Dzielnej - koszt 20 zł zwrotnej kaucji bo każdy średnio wypieczony geek smartfon z androidem/windows mobile czy iOS dawno ma. Działa OK - oczywiście 20 mbps DSL na kablu to nie zastąpi, ale bardzo dobrze go uzupełnia jako modem w tetheringu po kablu/wifi poza domem i jednocześnie urządzenie z dostępem do sieci 24/7 - w gmail w roli serwera exchange sprawdza się świetnie.
Zasięg OK - jeżdżąc po PL wszystkie główne drogi i nawet niewielkie miasta - działa, czasem nawet lepiej niż w ścisłym centrum Wawy, bo BTSy są mniej obciążone niż np: na Kruczej gdzie dłużej go testowałem.

--
/MB

Data: 2012-09-07 14:18:46
Autor: pitpull
Internet w domu bez umowy?

Użytkownik "Michal" <usenet@invalid.pl> napisał w wiadomości news:k2cods$cac$1mx1.internetia.pl...

Zasięg OK - jeżdżąc po PL wszystkie główne drogi i nawet niewielkie miasta - działa, czasem nawet lepiej niż w ścisłym centrum Wawy, bo BTSy są mniej obciążone niż np: na Kruczej gdzie dłużej go testowałem.

W Bieszczadach nad Soliną nie działa.
W Żywcu, Myślenicach, też nie.
pieknie działa w Suchej Beskidzkiej i Krakowie.

pitpull

Data: 2012-09-07 16:35:38
Autor: Jawi
Internet w domu bez umowy?
W dniu 2012-09-07 14:09, Michal pisze:

W dniu 2012-09-06 15:45, Tomek GĹ‚owacki pisze:

 > ListoĹ›ci. Wrogowi bym tego Aero2 nie poleciĹ‚. To jest ksiÄ…ĹĽkowy przykĹ‚ad
 > czegoĹ› co jest "za darmo" a nie za darmo.

Konkretne argumenty proszÄ™, bo bez tego wyglÄ…da to jak ĹĽale pracownika
konkurencyjnej sieci, którym się urwało.

nie usłyszysz argumentów :)
Jest w Bydgoszczy firma ALfa, udostępnia net.
Ojciec chciał koniecznie 2M/s, tyle mu z nawiązka wystarczy. Przedstawiciel przyszedł, podpisali umowę, ja ją później czytam, a tam kwiatki, net 2M/s w promocji, bo umowa na opcję 128_limit, o której nic nie wiadomo, na stronie ISP nie znalazłem ani słowa! 2Mb/s to opcja w promocji, którą trzeba odnawiać aneksem co roku, przedłużając non stop umoę na - uwaga: 2 lata :) Oznacza to albo uwiązanie klienta, albo na jego przemęczenie zniechęcające, bawienia się prędkością 128 i tu nie wiadomo czego, zakładam kb/s. I limit ściągniętych danych na 10GB.
To kosztowało 39pln/m-c.
I kuĹşwa niech mi ktoĹ› powie ĹĽe Aero jest gorszy w tym przypadku.
A ten komentarz może jest właśnie opinią takiego dostawcy ;)

Data: 2012-09-20 02:18:36
Autor: Przemysław Ryk
Internet w domu bez umowy?
Dnia Fri, 07 Sep 2012 16:35:38 +0200, Jawi napisał(a):

nie usłyszysz argumentów :)
Jest w Bydgoszczy firma ALfa, udostępnia net.
Ojciec chciał koniecznie 2M/s, tyle mu z nawi±zka wystarczy. Przedstawiciel przyszedł, podpisali umowę, ja j± póĽniej czytam, a tam kwiatki, net 2M/s w promocji, bo umowa na opcję 128_limit, o której nic nie wiadomo, na stronie ISP nie znalazłem ani słowa! 2Mb/s to opcja w promocji, któr± trzeba odnawiać aneksem co roku, przedłużaj±c non stop umoę na - uwaga: 2 lata :) Oznacza to albo uwi±zanie klienta, albo na jego przemęczenie zniechęcaj±ce, bawienia się prędko¶ci± 128 i tu nie wiadomo czego, zakładam kb/s. I limit ¶ci±gniętych danych na 10GB.
To kosztowało 39pln/m-c.
I kuĽwa niech mi kto¶ powie że Aero jest gorszy w tym przypadku.
A ten komentarz może jest wła¶nie opini± takiego dostawcy ;)

Zadam może wredne pytanie - umowę i regulamin warunków ¶wiadczenia usługi to
się czyta przed czy po podpisaniu umowy?

[ House: Work smart, not hard.            ("House M.D. 3x19 Act Your Age") ]

Data: 2012-09-07 20:52:32
Autor: maX
Internet w domu bez umowy?

Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl@nospam.o2.pl.cx> napisał w wiadomości news:k2a9d6$gm8$1portraits.wsisiz.edu.pl...

Listości. Wrogowi bym tego Aero2 nie polecił. To jest książkowy przykład czegoś co jest "za darmo" a nie za darmo.

Darmowe hotspoty Miejskiego Internetu (prędkość ta sama co Aero) też ci się nie podobają?

Data: 2012-09-07 13:09:41
Autor: pitpull
Internet w domu bez umowy?

Użytkownik "Piotr Rezmer" <p.r@bezbzdur.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50479b2e$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
rageofhonor pisze:
[...]

Modem niekoniecznie - może byc telefon je¶li spełnia warunki - osobi¶cie używam do tego celu Nokii Classic 6370.
Nie jest to może WiFi ale je¶li do 1-go laptopa to nie ma problemu. Ew. można chyba udostępniać z tego laptopa internet innym ;)

Tylko musi być zasięg tego Aero2 .....

pitpull

Data: 2012-09-17 01:38:57
Autor: rageofhonor
Internet w domu bez umowy?

Użytkownik "pitpull" <pitpull@pitpull.com> napisał w wiadomo¶ci news:5049d5ff$0$1310$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Sprawdzałem dzisiaj z moim smartfonem (Galaxy mini ) i na Orange z taryf± internetow± i ustawieniu 3G wyszło mi ok 630 kb/s nie jest to zabójczo szybko ale chyba wystarczy. Znajoma ma inny telefon (Samsung Avila) ale też powinno i¶ć.

Data: 2012-09-17 02:27:46
Autor: JoteR
Internet w domu bez umowy?
"rageofhonor" napisał:

Sprawdzałem dzisiaj z moim smartfonem (Galaxy mini ) i na Orange
z taryf± internetow± i ustawieniu 3G wyszło mi ok 630 kb/s [...]
Znajoma ma inny telefon (Samsung Avila) ale też powinno i¶ć.

W 3G? Bardzo w±tpliwe, oględnie mówi±c.

JoteR

Internet w domu bez umowy?