Internet w grecji

Data: 2015-09-17 11:00:33
Autor: Budzik
Internet w grecji
Wyjezdzam do Grecji. niestety tam gdzie bede spał nie ma internetu.
Jaką możecie podpowiedzieć możliwośc korzystania z internetu poprzez komórkę lub modem LTE?
Czas to 7 dni, wielkosc transferu nie mam pojecia, ale pewnie 2 GB sie zamknę, kwota jaką mogłbym dac za taka usługe to powiedzmy około 100zł.

Czy ktos z naszych operatów coś takiego ma w ofercie?
Czy moze musiałbym kupić coś tam na miejscu?

Data: 2015-09-17 15:22:12
Autor: salto en la parte superior del pene
internet w grecji
Budzik wrote:
Wyjezdzam
Jaką
komórkę
Czas
Czy ktos Czy moze

ja tez  jezdze  po  swiecie, 3/4  globu za  mna  i *NIE* MAM ZADNYCH
PROBLEMOW  i  nie  robie z  siebie DURNIA; jak tu  prawie WSZYSCY  z
siebie roba!

nie jezdze po to aby "tam gdzies" *kutasic* z wydzwanianiem! telefon
*satelitarny* zalatwia *WSZYSTKO* i *WSZEDZIE* na *calym* globie !!!

--
"kto w demokracji nie jest czujny,  obudzi sie w dyktaturze" - goethe
"gdy bezprawie staje sie prawem, opor staje sie obowiazkiem" - brecht

Data: 2015-09-21 22:04:59
Autor: m4rkiz
internet w grecji
"salto en la parte superior del pene" <skocz-mi-na-chubek-czuja@palancie.ty> wrote in message news:mteeqc$6nb$1news.albasani.net...
Budzik wrote:
[...]

jednak dla wiekszosci ludzi ceny rzedu 4 pln za minute i brak
mozliwosci uzywania w budynkach czynia takie rozwiazanie KOMPLETNIE
nieuzytecznym...

a jak sie FUTa ustawia to wypada zaznaczyc...

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-09-21 08:51:27
Autor: tck
Internet w grecji

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA51881C496BCEbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

na miejscu jak chcesz kupic z paszportu spisuja
mozesz wczesniej kupic sobie starter na ebayu, ja tak robilem w tym roku dla brata
po niecalym tygodniu przyszedl sim, wszystko bylo ok.

Widze ze podrozalo, ja placilem 9Euro teraz chce za to samo 15...
http://www.ebay.pl/itm/Greece-Greek-Griechenland-Vodafone-SIM-1250-MB-4G-3G-Internet-for-30-days-/262033910659?hash=item3d02702b83

--
pozdr

Tomasz