Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Internet w iPlus i problemy

Internet w iPlus i problemy

Data: 2010-01-20 08:32:22
Autor: Andrzej Lawa
Internet w iPlus i problemy
Norbert pisze:
Witam
Kolega od pol roku jest w iPlusie, podpisal umowe na 2 lata, dostal modem
Huawei na USB i niestety ten modem sie zepsul. Oddal go do naprawdy 15
grudnia 2009, wtedy jedynie zaproponowano mu zastepczy stary modem na pcmcia
ktory nie pasowal do laptopa i powiedziano ze nic innego nie ma, ze trzeba

LOL

U tych gnojków to norma. Jak w moim lokalnym BTSie coś się spartoliło w
konfiguracji i przestał akceptować połączenia GPRS (rozmowy działały) to
bezczelnie mi odpowiedzieli (awaria trwała już ponad dzień), że to jest
dostęp mobilny i mogę sobie pojechać gdzie indziej i poszukać, gdzie
zadziała.

[ciach]

rzeczywiscie w porzadku i musi placic za ten okres? Czy moze rozwiazac w
zwiazku z tym umowe, bo przeciez moga powiedziec, ze to nie ich wina ze
modem sie zepsul, a naprawa zajmuje sie serwis. Czy w takim razie zadac
rekompensaty od serwisu? Jesli ktos zetknal sie z podobna sytuacja prosze o
jakies informacje.

Nieco inną i po upłynięciu terminu cyrografu, więc zwyczajnie
wypowiedziałem im umowę. Oczywiście sk*.*syny "przegapiły" wypowiedzenie
i uznali, że nie opłaciłem faktur i naliczyli opłatę za wyłączenie... W
sądzie oczywiście przez to nie mieliby szans, ale pretekst to sprzedania
"długu" szemranym firemkom był i teraz kolejna (chyba już siódma) mnie
straszy sądem.

Banda naciągaczy - ot co. Nawet orangutan jest lepszy, bo jak kiedyś
doradca był bezczelny i się rozłączył nie rozwiązując problemu, to po
zgłoszeniu pretensji wyżej nawet pozwracali opłaty za połączenia z
dezinfolinią.

Co do Twojego problemu to formalnie niestety mają takie prawo, bo
niestety umowa na abonament nie jest zasadniczo związana z modemem,
który jest Twoją własnością czyli Twoim (osobnym) problemem. Jakby modem
był wydzierżawiony....

Data: 2010-01-20 12:07:28
Autor: Norbert
Internet w iPlus i problemy
Co do Twojego problemu to formalnie niestety mają takie prawo, bo
niestety umowa na abonament nie jest zasadniczo związana z modemem,
który jest Twoją własnością czyli Twoim (osobnym) problemem. Jakby modem
był wydzierżawiony....

Na grupie pl.misc.telefonie.gsm dostalem taka odpowiedz:
"Modem ma gwarancję - gwarancja mówi, że gwarant gwarantuje prawidłowe
działanie modemu przez okres gwarancji lub jego naprawę albo wymianę.
Jak widać - gwarancja nie została wypełniona. Czyli klient ma pełne prawo
skorzystać przysługującego mu prawa na podstawie niezgodności z umową (bo
umowa opiewa na modem z gwarancją).
Uprawnienia na podstawie niezgodności z umową pozwalają mu zażądać od
sprzedawcy usunięcia wady (=naprawy albo wymiany) albo zwrotu pieniędzy.
Przy czym należy się cena modemu a nie cena promocyjna, bo cena promocyjna
= cena modemu minus upust jaki uzyskano przy podpisaniu umowy. Za te
pieniądze można kupić dwa albo trzy modemy."
Moze w ten sposob da sie ich zalatwic?
Oszukuja na kazdym kroku. Ja np 3 miesiace wczesniej zlozylem podanie w salonie Orange z chce z chwila wyagsniecia umowy przejsc z abonementu na prepaid (rownie dobrze moglem rozwiazac umowe) co sie okazalo po 3 miesiacach nic sie nie zmienilo, ja mialem dalej abonament, a oni stwierdzili ze w jakims smsie mi napisali odmowe (dlaczego jesli moglem od nich odejsc jak bym chcial). Jestem pewien ze po zlozeniu w salonie tego pisma (mam kopie z data) otrzymalem tylko info sms, dziekujemy za zgloszenie. Nic wiecej ani pisemnie ani tel nie dostalem. Potem reklamowalem , kase kazali mi zaplacic, nic nie zdzialalem a o kilka zl nie bede po sadach chodzil. W sumie kazdy tak mysli i maja potem zyski. Na prepaid zmienilem po miesiacu, malo uzywam wiec duzo juz na mnie nie zarobia. Nigdy wiecej umow z operatorami.

Data: 2010-01-20 11:14:02
Autor: januszek
Internet w iPlus i problemy
Norbert napisał(a):

Na grupie pl.misc.telefonie.gsm dostalem taka odpowiedz:
"Modem ma gwarancję - gwarancja mówi...

Tak zapytam czytałeś warunki gwarancji jakiej udziela Polkomtel? Bo ja akurat mam pod ręką Huawei E156G i w zestawie (z Polkomtela) jest tylko i wyłącznie karta gwarancyjna Huawei Polska Sp z o.o.

j.

--
ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika. Warunek: trzeba ja sobie samemu odebrac z III pietra we WRO ;)
(kontakt na prv, ale trzeba usunac "polska" z adresu mailowego)

Internet w iPlus i problemy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona