Data: 2010-01-20 08:32:22 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Internet w iPlus i problemy | |
Norbert pisze:
Witam LOL U tych gnojków to norma. Jak w moim lokalnym BTSie coś się spartoliło w konfiguracji i przestał akceptować połączenia GPRS (rozmowy działały) to bezczelnie mi odpowiedzieli (awaria trwała już ponad dzień), że to jest dostęp mobilny i mogę sobie pojechać gdzie indziej i poszukać, gdzie zadziała. [ciach] rzeczywiscie w porzadku i musi placic za ten okres? Czy moze rozwiazac w Nieco inną i po upłynięciu terminu cyrografu, więc zwyczajnie wypowiedziałem im umowę. Oczywiście sk*.*syny "przegapiły" wypowiedzenie i uznali, że nie opłaciłem faktur i naliczyli opłatę za wyłączenie... W sądzie oczywiście przez to nie mieliby szans, ale pretekst to sprzedania "długu" szemranym firemkom był i teraz kolejna (chyba już siódma) mnie straszy sądem. Banda naciągaczy - ot co. Nawet orangutan jest lepszy, bo jak kiedyś doradca był bezczelny i się rozłączył nie rozwiązując problemu, to po zgłoszeniu pretensji wyżej nawet pozwracali opłaty za połączenia z dezinfolinią. Co do Twojego problemu to formalnie niestety mają takie prawo, bo niestety umowa na abonament nie jest zasadniczo związana z modemem, który jest Twoją własnością czyli Twoim (osobnym) problemem. Jakby modem był wydzierżawiony.... |
|
Data: 2010-01-20 12:07:28 | |
Autor: Norbert | |
Internet w iPlus i problemy | |
Co do Twojego problemu to formalnie niestety mają takie prawo, bo Na grupie pl.misc.telefonie.gsm dostalem taka odpowiedz: "Modem ma gwarancję - gwarancja mówi, że gwarant gwarantuje prawidłowe działanie modemu przez okres gwarancji lub jego naprawę albo wymianę. Jak widać - gwarancja nie została wypełniona. Czyli klient ma pełne prawo skorzystać przysługującego mu prawa na podstawie niezgodności z umową (bo umowa opiewa na modem z gwarancją). Uprawnienia na podstawie niezgodności z umową pozwalają mu zażądać od sprzedawcy usunięcia wady (=naprawy albo wymiany) albo zwrotu pieniędzy. Przy czym należy się cena modemu a nie cena promocyjna, bo cena promocyjna = cena modemu minus upust jaki uzyskano przy podpisaniu umowy. Za te pieniądze można kupić dwa albo trzy modemy." Moze w ten sposob da sie ich zalatwic? Oszukuja na kazdym kroku. Ja np 3 miesiace wczesniej zlozylem podanie w salonie Orange z chce z chwila wyagsniecia umowy przejsc z abonementu na prepaid (rownie dobrze moglem rozwiazac umowe) co sie okazalo po 3 miesiacach nic sie nie zmienilo, ja mialem dalej abonament, a oni stwierdzili ze w jakims smsie mi napisali odmowe (dlaczego jesli moglem od nich odejsc jak bym chcial). Jestem pewien ze po zlozeniu w salonie tego pisma (mam kopie z data) otrzymalem tylko info sms, dziekujemy za zgloszenie. Nic wiecej ani pisemnie ani tel nie dostalem. Potem reklamowalem , kase kazali mi zaplacic, nic nie zdzialalem a o kilka zl nie bede po sadach chodzil. W sumie kazdy tak mysli i maja potem zyski. Na prepaid zmienilem po miesiacu, malo uzywam wiec duzo juz na mnie nie zarobia. Nigdy wiecej umow z operatorami. |
|
Data: 2010-01-20 11:14:02 | |
Autor: januszek | |
Internet w iPlus i problemy | |
Norbert napisał(a):
Na grupie pl.misc.telefonie.gsm dostalem taka odpowiedz: Tak zapytam czytałeś warunki gwarancji jakiej udziela Polkomtel? Bo ja akurat mam pod ręką Huawei E156G i w zestawie (z Polkomtela) jest tylko i wyłącznie karta gwarancyjna Huawei Polska Sp z o.o. j. -- ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika. Warunek: trzeba ja sobie samemu odebrac z III pietra we WRO ;) (kontakt na prv, ale trzeba usunac "polska" z adresu mailowego) |
|