Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Internet w iPlus i problemy

Internet w iPlus i problemy

Data: 2010-01-20 13:12:54
Autor: Baczek
Internet w iPlus i problemy
[...]
Prosi o rade, co moze w tej sytuacji zrobic, dzwonil juz do UKE ale
powiedzieli ze w zasadzie tak moga zrobic. Czy taka sytuacji jest
rzeczywiscie w porzadku i musi placic za ten okres? Czy moze rozwiazac w
zwiazku z tym umowe, bo przeciez moga powiedziec, ze to nie ich wina ze
modem sie zepsul, a naprawa zajmuje sie serwis. Czy w takim razie zadac
rekompensaty od serwisu? Jesli ktos zetknal sie z podobna sytuacja prosze o
jakies informacje.

Polkomtel sprzedaje usługę dostępu do internetu. Sprzęt sprzedaje inna firma.
"plusa" mało obchodzi, że sprzęt nawalił. Płacić trzeba.
Jak nawali Tobie komputer, to też bedziesz chciał ulgę w abo?

Data: 2010-01-20 16:00:23
Autor: Norbert
Internet w iPlus i problemy
Polkomtel sprzedaje usługę dostępu do internetu. Sprzęt sprzedaje inna firma.

No ale przeciez modem kupil w salonie? Tzn ze jak cos kupie w komputroniku i sie zepsuje to oni mi powiedza ze mam sobie sam szukac serwisu? Oni to zalatwiaja, najwyzej moga zaproponowac, ze jak sam zaniose do serwisu to bedzie szybciej, bo pomine ich centrale. Czy tak nie jest?

Data: 2010-01-20 15:53:45
Autor: januszek
Internet w iPlus i problemy
Norbert napisał(a):

Polkomtel sprzedaje usługę dostępu do internetu. Sprzęt sprzedaje inna firma.

No ale przeciez modem kupil w salonie? Tzn ze jak cos kupie w komputroniku i sie zepsuje to oni mi powiedza ze mam sobie sam szukac serwisu?

Odpowiedzialnosc sprzedawcy to jedno a serwisowanie w sensie naprawianie powstalych w wyniku uzywania uszkodzen to drugie. j.

--
ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika. Warunek: trzeba ja sobie samemu odebrac z III pietra we WRO ;)
(kontakt na prv, ale trzeba usunac "polska" z adresu mailowego)

Data: 2010-01-20 21:08:55
Autor: Norbert
Internet w iPlus i problemy

Odpowiedzialnosc sprzedawcy to jedno a serwisowanie w sensie naprawianie
powstalych w wyniku uzywania uszkodzen to drugie.

Wiec jaka jest odpowiedzialnosc sprzedawcy jesli zwraca sie uszkodzony twar do nich, oni oddaja do serwisu, mija juz dwukrotnosc terminu realizacji gwarancji a towaru nie ma, nowego nie daja, kasy oddac nie chca. Mozna tak?

Data: 2010-01-20 20:19:17
Autor: januszek
Internet w iPlus i problemy
Norbert napisał(a):

Wiec jaka jest odpowiedzialnosc sprzedawcy jesli zwraca sie uszkodzony twar do nich, oni oddaja do serwisu, mija juz dwukrotnosc terminu realizacji gwarancji a towaru nie ma, nowego nie daja, kasy oddac nie chca. Mozna tak?

Rozumiem, ze kierujesz do sprzedawcy rozszczenie naprawy gwarancyjnej do ktorej zobowiazal sie ktos inny? j.


--
ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika. Warunek: trzeba ja sobie samemu odebrac z III pietra we WRO ;)
(kontakt na prv, ale trzeba usunac "polska" z adresu mailowego)

Data: 2010-01-20 21:50:02
Autor: Norbert
Internet w iPlus i problemy
Rozumiem, ze kierujesz do sprzedawcy rozszczenie naprawy gwarancyjnej do
ktorej zobowiazal sie ktos inny?

To dlaczego sprzedawca w ogole przyjmuje ten towar i sam wysyla do serwisu, niech od razu poda adres serwisu i powie, sprawa pana, ja tylko to sprzedalem. Sprzedawca wiec nie musi uzerac sie z serwisem? Kupujacy mysli ze oddajac w dobrej wierze sprzedawcy uzyska pomoc, nie kazdy konsument bedzie wiedzial jak odeslac cos do serwisu do Niemiec i udokumentowac usterke ?! Jesli wiec serwis nie naprawia w terminie to kto ma oddac pieniadze, serwis czy sprzedawca, przeciez paragon jest wystawiony przez sklep? Juz nic nie rozumiem.

Data: 2010-01-20 20:55:45
Autor: januszek
Internet w iPlus i problemy
Norbert napisał(a):

To dlaczego sprzedawca w ogole przyjmuje ten towar i sam wysyla do serwisu, niech od razu poda adres serwisu i powie, sprawa pana, ja tylko to sprzedalem.

Byc moze robi Tobie grzecznosc ;) A jak wiadomo pieklo jest wybrukowane dobrymi uczynkami ;)

Sprzedawca wiec nie musi uzerac sie z serwisem? Kupujacy mysli ze oddajac w dobrej wierze sprzedawcy uzyska pomoc, nie kazdy konsument bedzie wiedzial jak odeslac cos do serwisu do Niemiec i udokumentowac usterke ?! Jesli wiec serwis nie naprawia w terminie to kto ma oddac pieniadze, serwis czy sprzedawca, przeciez paragon jest wystawiony przez sklep? Juz nic nie rozumiem.

Czego konkretnie nie rozumiesz? Krotko i prosto napisz to postaram sie wyjasnic.

j.

--
ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika. Warunek: trzeba ja sobie samemu odebrac z III pietra we WRO ;)
(kontakt na prv, ale trzeba usunac "polska" z adresu mailowego)

Data: 2010-01-20 22:38:08
Autor: Norbert
Internet w iPlus i problemy
Czego konkretnie nie rozumiesz? Krotko i prosto napisz to postaram sie
wyjasnic.

Serwis mial 14 dni roboczych na naprawe urzadzenia, minal ponad miesiac. Od kogo zwrotac zwrotu pieniedzy, bo kiedy nowe urzadzenie bedzie nie wiadomo, telefonicznie po prostu nie mowia, mowia ze niedlugo moze bedzie. Tego nie rozumiem. Idac w kierunku sprzedawcy powiedz ze to sprawa serwisu, jak do serwisu to ci powiedza ze to sprzedajacy ma z toba umowe, wiec do kogo?! Mozna teraz po terminie zadac zwrotu pieniedzy za modem?

Data: 2010-01-20 22:39:25
Autor: Norbert
Internet w iPlus i problemy
kogo zwrotac zwrotu pieniedzy, bo kiedy nowe urzadzenie bedzie nie wiadomo,

zadac ;) smiesznie mi wyszlo

Data: 2010-01-21 07:45:21
Autor: januszek
Internet w iPlus i problemy
Norbert napisał(a):

Czego konkretnie nie rozumiesz? Krotko i prosto napisz to postaram sie
wyjasnic.

Serwis mial 14 dni roboczych na naprawe urzadzenia, minal ponad miesiac.

Hmm... Co to znaczy "mial 14 dni na naprawe urzadzenia" - mam na mysli, skad sie wzial ten termin? Pytam bo tak sie sklada, ze mam pod reka karte gwarancyjna modemu usb (do iPlusa wlasnie) i jej tresci nic takiego nie wynika.

Od kogo zwrotac zwrotu pieniedzy, bo kiedy nowe urzadzenie bedzie nie wiadomo, telefonicznie po prostu nie mowia, mowia ze niedlugo moze bedzie. Tego nie rozumiem.

Nie rozumiem pytania.

Idac w kierunku sprzedawcy powiedz ze to sprawa serwisu, jak do serwisu to ci powiedza ze to sprzedajacy ma z toba umowe, wiec do kogo?! Mozna teraz po terminie zadac zwrotu pieniedzy za modem?

Powyzszego tez nie rozumiem. j.

--
ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika. Warunek: trzeba ja sobie samemu odebrac z III pietra we WRO ;)
(kontakt na prv, ale trzeba usunac "polska" z adresu mailowego)

Data: 2010-01-21 20:33:04
Autor: Gotfryd Smolik news
Internet w iPlus i problemy
On Wed, 20 Jan 2010, Norbert wrote:

[...komu¶...]
Polkomtel sprzedaje usługę dostępu do internetu. Sprzęt sprzedaje inna
firma.

No ale przeciez modem kupil w salonie?

  Nasławniejszy przekręt w tej kategorii zrobił pewien bank,
który sprzedał klientom "lokatę wi±zan±", w której składnikiem
była "podlokata walutowa".
  Szkoda, że zakładana w bankrutuj±cym Banku Staropolskim.
  Przez klienta. Biurko banku (w którym klientom się *wydawało*
że zakładaj± lokatę) było tylko po¶rednikiem (do tej czę¶ci).

  Kto¶ dokładnie pamięta, który bank to był, bo mam w cache ze
dwu kandydatów a nie chciałbym kalumniami obrzucić niewinnego?
  Co¶ z "v" w ¶rodku nazwy? ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-01-21 21:11:12
Autor: Jacek_P
Internet w iPlus i problemy
Gotfryd Smolik news napisal:
  NasĹ‚awniejszy przekrÄ™t w tej kategorii zrobiĹ‚ pewien bank,
który sprzedał klientom "lokatę wiązaną", w której składnikiem
była "podlokata walutowa".
  Szkoda, ĹĽe zakĹ‚adana w bankrutujÄ…cym Banku Staropolskim.
  Przez klienta. Biurko banku (w ktĂłrym klientom siÄ™ *wydawaĹ‚o*
że zakładają lokatę) było tylko pośrednikiem (do tej części).

  KtoĹ› dokĹ‚adnie pamiÄ™ta, ktĂłry bank to byĹ‚, bo mam w cache ze
dwu kandydatów a nie chciałbym kalumniami obrzucić niewinnego?
  CoĹ› z "v" w Ĺ›rodku nazwy? ;)

Tak, to byle ten bank. A podlokaty przez oddzial tegoz I*v*t Banku
w Charkowie wyjechaly do Luksemburga. Szczegoly tu:
http://archiwum.polityka.pl/art/kto-zdefraudowal-kto-nie-dopilnowal,364230.html

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-01-20 19:29:40
Autor: op23
Internet w iPlus i problemy

Użytkownik "Baczek" <m_bakowski@poczta.onet.pl>

[...]
Prosi o rade, co moze w tej sytuacji zrobic, dzwonil juz do UKE ale
powiedzieli ze w zasadzie tak moga zrobic. Czy taka sytuacji jest
rzeczywiscie w porzadku i musi placic za ten okres? Czy moze rozwiazac w
zwiazku z tym umowe, bo przeciez moga powiedziec, ze to nie ich wina ze
modem sie zepsul, a naprawa zajmuje sie serwis. Czy w takim razie zadac
rekompensaty od serwisu? Jesli ktos zetknal sie z podobna sytuacja prosze o
jakies informacje.

Polkomtel sprzedaje usługę dostępu do internetu. Sprzęt sprzedaje inna firma.

Sk±d Ty to bierzesz ???

"plusa" mało obchodzi, że sprzęt nawalił. Płacić trzeba.
Jak nawali Tobie komputer, to też bedziesz chciał ulgę w abo?


Plusa ?

Data: 2010-01-21 08:40:56
Autor: Baczek
Internet w iPlus i problemy
Prosi o rade, co moze w tej sytuacji zrobic, dzwonil juz do UKE ale
powiedzieli ze w zasadzie tak moga zrobic. Czy taka sytuacji jest
rzeczywiscie w porzadku i musi placic za ten okres? Czy moze rozwiazac w
zwiazku z tym umowe, bo przeciez moga powiedziec, ze to nie ich wina ze
modem sie zepsul, a naprawa zajmuje sie serwis. Czy w takim razie zadac
rekompensaty od serwisu? Jesli ktos zetknal sie z podobna sytuacja prosze o
jakies informacje.

Polkomtel sprzedaje usługę dostępu do internetu. Sprzęt sprzedaje inna firma.

Sk±d Ty to bierzesz ???

Swego czasu byłem ADB, s±dze ze Polkomtel tez tak ma rozwi±zan± sprzedaż jak Polska Telefonia Cyfrowa.

Data: 2010-01-21 09:50:55
Autor: op23
Internet w iPlus i problemy

Użytkownik "Baczek" <m_bakowski@poczta.onet.pl>


Polkomtel sprzedaje usługę dostępu do internetu. Sprzęt sprzedaje inna firma.

Sk±d Ty to bierzesz ???

Swego czasu byłem ADB, s±dze ze Polkomtel tez tak ma rozwi±zan± sprzedaż jak Polska Telefonia Cyfrowa.

Ale w salonie ??? Może mówisz o stokrotkach czy jak im tam ?

Internet w iPlus i problemy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona