Internet w laptopie via komórka za granicą - problem

Data: 2009-06-07 21:34:15
Autor: J.F.
Internet w laptopie via komórka za granicą - problem
On Sat, 6 Jun 2009 20:47:45 +0200,  G&G wrote:
Chciałbym korzystać z połączenia internetowego w laptopie wykorzystując komórkę jako modem.
Telefon jest w Erze.
Ustawienia:
APN: erainternet
nr tel *99***1#
Chciałem skorzystać z połączenia w Niemczech i nie udało mi się. Próbowałem T-Mobile, O2 - za każdym razem błąd podczas "rejestrowania komputera w sieci".
Czy muszę cos zmienić w ustawieniach?

W ogolnosci nic. Moze jakis roaming musisz miec wlaczony ? Ewentualnie .. u niemcow cos wymyslili z kontrola dostepu do
internetu, mnie dzialalo jeszcze miesiac temu, ale moze juz nie ? J.

Internet w laptopie via komórka za granicą - problem