Internet w podatkach

Data: 2011-03-07 13:58:27
Autor: Marzena
Internet w podatkach
Wpisując się w tematykę podatkowo-internetową mam pytanie. Korzystam z internetu stałego w miejscu zamieszkania, na otrzymywanych fakturach jest wyszczególniona kwota za internet. Z ubiegły rokiem - nie mam problemu. Jednak od stycznia zarejestrowałam DG (firma informatyczna, działąjaca głównie w internecie). Adres firmy - mój domowy. Zgodnie z sugestią zaprzyjaźnionej księgowej - wrzucam sobie w koszty 50% kwoty za internet. Założyłam sobie, że pozostałe 50% to wykorzystanie internetu na cele niezwiązane z DG (zarówno przez mnie jak i studiującego syna). Czy na pewno tak można? Czy i jak w tym kontekście będę mogłą skorzystać z ulgi internetowej w pzryszłym roku?

Marzena

Internet w podatkach