Internet w prepaid w play

Data: 2014-06-26 08:24:08
Autor: suryga
Internet w prepaid w play

Czasami korzystam z prepaidowego internetu w Play.
Szukam kodu jak sprawdzić ile mi jeszcze zostało.
Próbuje różnych i nic.
Ma ktoś pomysł?

Data: 2014-06-26 18:08:43
Autor: dizel
Internet w prepaid w play
On Thu, 26 Jun 2014 08:24:08 -0700 (PDT), suryga@gmail.com wrote:

Czasami korzystam z prepaidowego internetu w Play.
Szukam kodu jak sprawdzić ile mi jeszcze zostało.
Próbuje różnych i nic.
Ma ktoś pomysł?

Może napisz jaką masz taryfę, jak nie wiesz to wpisz kod *111*49*1#
 i się wyświetli, co chwilę ktoś coś piszę z problemem,
 a o tej podstawowej rzeczy zapomina.
Generalnie jest to kod *108#
W taryfiach lubię to *107#

Pozdrawiam

Data: 2014-06-26 13:10:50
Autor: suryga
Internet w prepaid w play

>Czasami korzystam z prepaidowego internetu w Play.

>Szukam kodu jak sprawdzi� ile mi jeszcze zosta�o.

>Pr�buje r�nych i nic.

>Ma ktoďż˝ pomysďż˝?

Mo�e napisz jak� masz taryf�, jak nie wiesz to wpisz kod *111*49*1#

 i siďż˝ wyďż˝wietli, co chwilďż˝ ktoďż˝ coďż˝ piszďż˝ z problemem,

 a o tej podstawowej rzeczy zapomina.

Generalnie jest to kod *108#

W taryfiach lubiďż˝ to *107#

Pozdrawia
Kupiłem Play Online na kartę.
Służy mi jako żródło internetu w Laptopie jak jestem poza domem.
Kartę Sim włożyłem do modemu i próbowałem wysłać sms z kodem który Ty podałeś ale nic z tego.

Data: 2014-06-26 22:17:07
Autor: Pawel G.
Internet w prepaid w play
Witam,

W odpowiedzi na maila od suryga@gmail.com
z dnia: 2014-06-26 22:10:
Kupiłem Play Online na kartę. Służy mi jako żródło internetu w
Laptopie jak jestem poza domem. Kartę Sim włożyłem do modemu i
próbowałem wysłać sms z kodem który Ty podałeś ale nic z tego.
SMS? :/
To jest kod USSD, wsadzić do telefonu co obsługuje playa i wpisać
jako numer i "zadzwonić".

Ew. z jakiegoś mobile managera na laptoku jak obsługuje kody USSD.

Paweł

Data: 2014-06-26 23:38:00
Autor: dizel
Internet w prepaid w play
On Thu, 26 Jun 2014 13:10:50 -0700 (PDT), suryga@gmail.com wrote:

Kupiłem Play Online na kartę.
Służy mi jako żródło internetu w Laptopie jak jestem poza domem.
Kartę Sim włożyłem do modemu i próbowałem wysłać sms z kodem który Ty podałeś ale nic z tego.

To nie moja wina że jesteś umysłowym impotentem, trzeba było napisać
że play online, tam te kody nie działają, mi już ręce opadły, niech
ktoś inny coś napisze bo to już jest żenada.

Pozdrawiam

Data: 2014-06-27 00:01:55
Autor: Pawel G.
Internet w prepaid w play
Witam,

W odpowiedzi na maila od dizel
z dnia: 2014-06-26 23:38:
[...]

Z ciekawości klikłem w play.pl i po dalszych 3 kliknięciach uzyskałem
cyt.

Informacje o stanie konta znajdziesz po zalogowaniu na stronie Play24

Jeżeli chcesz sprawdzić stan konta przez telefon
  włóż kartę SIM Play Online do telefonu działającego w sieci Play i wpisz kod *101# i zatwierdź go zieloną słuchawką.

Paweł

Data: 2014-06-27 08:41:35
Autor: dizel
Internet w prepaid w play
On Fri, 27 Jun 2014 00:01:55 +0200, "Pawel G." <ch03@op.pl> wrote:

[...]

*101# To pokaże tylko stan środków, nie MB. W starej taryfie play
online działał kod *155#, ale chyba już nie działa, więc pozostaje
play24.
Kody ussd można wysyłać z aplikacji play online, nie trzeba karty
przekładać do telefonu.

Pozdrawiam

Data: 2014-06-27 09:48:21
Autor: Pawel G.
Internet w prepaid w play
Witam,

W odpowiedzi na maila od dizel
z dnia: 2014-06-27 08:41:
[...]
No chyba, że ktoś ma kartę w modemie MiFi (jak ja). Nie wiem jak zmusić
MiFi do wysyłania USSD. :/

Paweł

Data: 2014-06-26 20:21:37
Autor: masti
Internet w prepaid w play
Dnia pięknego Thu, 26 Jun 2014 08:24:08 -0700 osobnik zwany suryga
napisał:

Czasami korzystam z prepaidowego internetu w Play. Szukam kodu jak
sprawdzić ile mi jeszcze zostało. Próbuje różnych i nic.
Ma ktoś pomysł?

zarejestruj się na 24.play.pl i tam sobie sprawdzisz ile masz.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-27 15:29:12
Autor: Trybun
Internet w prepaid w play
W dniu 2014-06-26 17:24, suryga@gmail.com pisze:
Czasami korzystam z prepaidowego internetu w Play.
Szukam kodu jak sprawdzić ile mi jeszcze zostało.
Próbuje różnych i nic.
Ma ktoś pomysł?

Ja przekładam kartę do telefonu - i wystukuję *111# i naciskam zieloną słuchawkę.  Można też *101#, ale ten *111# podaje więcej wiadomości.

Internet w prepaid w play