Internet w telefonie PLAY

Data: 2010-08-17 16:13:29
Autor: Boch
Internet w telefonie PLAY
Zastanawiam się nad opcją aktywacji internetu w telefonie . Głównie z czego korzystam to skrzynaka pocztowa , wiadomości na interi , trochę youtube , trochę skype .
Którą opcję wziąść 25mb za 5zł i gdziekolwiek jesteś czy też 100mb za 5zł i głównie w miastach .
Zazwyczaj korzystałem z sieci WiFi - ale teraz jak jest ta promocja to można bez problemu korzystać tylko jak szybko uciekają kilobajty ?

PZDR

Data: 2010-08-17 16:44:02
Autor: >>Galeo
Internet w telefonie PLAY
Boch pisze:
[...]

czemu zapytałeś nas o to?

Ale jak już to jeśli walisz na YT filmy to lepszy ten wiekszy pakiet

Data: 2010-08-17 16:53:07
Autor: Boch
Internet w telefonie PLAY

czemu zapytałeś nas o to?

Ponieważ nie wiemm jak szybko uciekają kilobajty ... a na youtube aż tak duzo nie oglądam tych filmów.

Data: 2010-08-17 16:56:18
Autor: wnekus
Internet w telefonie PLAY

Ponieważ nie wiemm jak szybko uciekają kilobajty ... a na youtube aż tak duzo nie oglądam tych filmów.

Jeden filnik to juz nie kb tylko mb ;) a czasami nawet kilka mb.....

Data: 2010-08-17 17:12:14
Autor: AW
Internet w telefonie PLAY

Użytkownik "Boch" <no_spam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:i4e5e2$fh1$1inews.gazeta.pl...
[...]

W tym przypadku aktywuj większy ,
bo w razie przekroczenia limitu
i wzięcia za małego można spodziewać
się sporego rachunku .
Dane nie są tanie w standardowej ofercie
tylko w pakietach .
Albo bardzo dokładnie się kontroluj ,
ale to prawie nierealne .
Po pierwszym miesiącu sprawdź na www
ile danych wykorzystałeś .

--
AW -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-08-17 18:30:42
Autor: Piotr M
Internet w telefonie PLAY
Dnia 17-08-2010 o 16:13:29 Boch <no_spam@nospam.pl> napisał(a):

Którą opcję wziąść 25mb za 5zł i gdziekolwiek jesteś czy też 100mb za  5zł i głównie w miastach

Zjeść czekoladowego czy śmietankowego? Zawsze mam dylemat. Ty też masz  taki gdzie najczęściej przebywasz, czy gdziekolwiek czy w mieście?  Najlepiej to czekoladowo-śmietankowego. Ty tak nie możesz?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-17 21:07:13
Autor: Grzexs
Internet w telefonie PLAY
[...]

Ja mam mBank Mobile i pakiet 50 MB na miesiąc za free. Korzystam z Opery Mini - właściwie tylko do czytania wiadomości i jakichś serwisów tekstowych. W miesiącu udało mi się wykorzystać max. 25 MB, ale żadnych youtube.

--
Grzexs

Data: 2010-08-20 12:42:14
Autor: radiox
Internet w telefonie PLAY
W dniu 2010-08-17 16:13, Boch pisze:

Którą opcję wziąść 25mb za 5zł i gdziekolwiek jesteś czy też 100mb za
5zł i głównie w miastach .

Zgodnie z odpowiedzą biura obsługi jak mi napisali

"Uprzejmie informuję, że przy włączonym Pakiecie 100MB korzystanie z internetu jest możliwe jedynie w zasięgu nadajników sieci macierzystej natomiast w momencie posiadania aktywnego Pakietu 25 MB „Gdziekolwiek” może Pan korzystać z nadajników Play jak i Plusa."

Więc masz odpowiedź. Jeśli zawsze jesteś w zasięgu macierzystych nadajników Play to nie ma sensu kupować pakietu "gdziekolwiek jesteś" bo masy 100MB, ale jak korzystasz z Plusa to niestety ściągnie już wg cennika. Najlepiej kupić dwa pakiety.

RadioX

Internet w telefonie PLAY