Internet w telefonie PLAY

Data: 2010-08-17 21:07:13
Autor: Grzexs
Internet w telefonie PLAY
Zastanawiam się nad opcją aktywacji internetu w telefonie . Głównie z czego korzystam to skrzynaka pocztowa , wiadomości na interi , trochę youtube , trochę skype .
Którą opcję wziąść 25mb za 5zł i gdziekolwiek jesteś czy też 100mb za 5zł i głównie w miastach .
Zazwyczaj korzystałem z sieci WiFi - ale teraz jak jest ta promocja to można bez problemu korzystać tylko jak szybko uciekają kilobajty ?

Ja mam mBank Mobile i pakiet 50 MB na miesiąc za free. Korzystam z Opery Mini - właściwie tylko do czytania wiadomości i jakichś serwisów tekstowych. W miesiącu udało mi się wykorzystać max. 25 MB, ale żadnych youtube.

--
Grzexs

Internet w telefonie PLAY