Internet w telefonie bez limitu z limitem 100 MB - takie rzeczy tylko w Erze :)

Data: 2010-05-20 22:48:08
Autor: SDD
Internet w telefonie bez limitu z limitem 100 MB - takie rzeczy tylko w Erze :)
Data: 2010-05-21 07:25:26
Autor: Janusz
Internet w telefonie bez limitu z limitem 100 MB - takie rzeczy tylko w Erze :)
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ht4769$cl2$1@news.onet.pl...
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/blueconnect_max
http://tnij.org/bcmax

Pozdrawiam

No limit jest na 100 mb, ale to znaczy ze moge sciagnac nawet 1 gb?
Jak to jest?

Data: 2010-05-21 00:58:22
Autor: X X
On 21 Maj, 07:25, "Janusz" <dinx...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
>http://tnij.org/bcmax

> Pozdrawiam

No limit jest na 100 mb, ale to znaczy ze moge sciagnac nawet 1 gb?

Ściągniesz i 1 Gb, ale tylko wtedy jak wytrzymasz nerwowo pobierając
te 1 Gb przez 140 godzin:D Po przekroczeniu tych 100 Mb masz prędkość
pobierania 2 Kb. To nawet do opery mini trochę mało.
W dodatku ta oferta kiepsko działa. Oficjalnie w ciągu 60 minut od
aktywacji to ma działać. W praktyce lepiej z dobę poczekać bo często
wcześniej  schodzą pieniądze z konta. Takie rzeczy to tylko w erze
hahaa;)

Data: 2010-05-21 10:23:44
Autor: looker
Internet w telefonie bez limitu z limitem 100 MB - takie rzeczy tylko w Erze :)
te 1 Gb przez 140 godzin:D Po przekroczeniu tych 100 Mb masz prędkość
pobierania 2 Kb. To nawet do opery mini trochę mało.

16 Kb a nie 2Kb

Data: 2010-05-21 03:00:35
Autor: X X
On 21 Maj, 10:23, "looker" <loo...@lok.pl> wrote:
>te 1 Gb przez 140 godzin:D Po przekroczeniu tych 100 Mb masz prędkość
>pobierania 2 Kb. To nawet do opery mini trochę mało.

16 Kb a nie 2Kb

To trochę to sprecyzuje 16kb/8bytes ~ 2kB/s

To o ile się nie pomyliłem w liczeniu daje 7,03 mb pobranych danych
przez godzinę

Data: 2010-05-21 12:26:49
Autor: Janusz
> [...]

To trochę to sprecyzuje 16kb/8bytes ~ 2kB/s

To o ile się nie pomyliłem w liczeniu daje 7,03 mb pobranych danych

No to nie jest tak źle.  Na wysyłanie e-maili i czytanie grupy dyskusyjnej wystarczy ;)) Ale trochę przesadzili... Może gdyby prędkość byłaby większa, to może coś by z tego wyszło...

Data: 2010-05-21 17:17:01
Autor: Grzexs
[...]

mb - milibitów??? ;)
--
Grzexs

Data: 2010-05-21 21:44:55
Autor: Jakub Danecki
Grzexs wrote:
> To o ile się nie pomyliłem w liczeniu daje 7,03 mb pobranych danych
> przez godzinę
mb - milibitów??? ;)

Metr bieżący :P

Jakub

Internet w telefonie bez limitu z limitem 100 MB - takie rzeczy tylko w Erze :)