Internet w telefonie za granicami

Data: 2012-03-14 08:56:10
Autor: Budzik
Internet w telefonie za granicami
Wyjezdzam do Włoch na kilka dni.
Czy jest jakiś względnie tani sposób, aby mieć internet w telefonie? (pomijam jakies wifi na miejscu - pytam o rozwiązania GSM)
Kupić w polsce czy jakiegoś prepaida na miejscu? Co kupic?

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2012-03-14 10:37:53
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Internet w telefonie za granicami
Dnia 2012-03-14, o godz. 08:56:10
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

[...]

W zeszłym roku roku jak byłem w Rzymie to w TIM 10 ojro kosztowała
karta. Z tego 5 ojro za aktywację, drugie pięć ojro  aktywacja neta. Do
tego doładowanie i za bodajże 19 czy 20 ojro było 100 godzin netu
taryfikowane co kwadrans. Inne sieci miały podobnie. Zresztą sprawdź
sam:
http://www.prepaidgsm.net/en/italy.php
ZTCP to byłem tylko zdziwiony że Vodafone nie miało wtedy oferty prepaid
na net a może po prostu nie mogłem się z Włochem w salonie dogadać ;-)

Zdrówko

Data: 2012-03-14 10:12:09
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail babcia@jewish.org.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

hmmm, jednym słowem drogo....
200zł za net - hmm, - moze taniej bedzie wykupic wifi, o ile tam bedzie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2012-03-14 10:23:13
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 14 Mar 2012 10:12:09 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

hmmm, jednym słowem drogo....
200zł za net - hmm, - moze taniej bedzie wykupic wifi, o ile tam bedzie.

Żebyś się nie zdziwił, zwłaszcza jeżeli chodzi o hotelowy.
Knajpiany też kosztuje, bo wypadałoby coś w tej knajpie kupić.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"kazdy fotograf ci powie ze przedmioty  na jasnym tle wychodza zawsze na

Data: 2012-03-14 11:41:08
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Internet w telefonie za granicami
Dnia 2012-03-14, o godz. 10:12:09
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

hmmm, jednym słowem drogo....
200zł za net - hmm, - moze taniej bedzie wykupic wifi, o ile tam
bedzie.

200PLN? Patrzę w TIM i 10 ojro karta plus 9 lub 19 ojro na 40/100h na
miesiąc. Czyli za 19 ojro godzina h netu dziennie a za 29 trzy. Przy
czym możesz to wykorzystać ciurkiem i kupić kolejne doładowanie. Ojro
raczej nie jest po ponad 6 PLN żeby nawet żeby te 200 PLN wyszło. ;-)
No i za 24 ojro jest bez limitu czasu ale 5GB a po przekroczeniu tną do
64kbps. Co do WiFi to możesz się zdziwić gdy w hotelu/knajpie zażyczą sobie
zapłaty. W hotelu to 5-10 ojro za dzień choć im droższy hotel tym
taniej. ;-)

Zdrówko

Data: 2012-03-15 07:37:26
Autor: Big Brother

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:14032012.229A212Fbudzik61.poznan.pl...
Wyjezdzam do Włoch na kilka dni.
Czy jest jakiś względnie tani sposób, aby mieć internet w telefonie?

Jedziesz opanowywać "wahadełko" ?

--
Big Brother

Data: 2012-03-15 07:56:07
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail bigbro_TO_WYWAL_@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Wyjezdzam do Włoch na kilka dni.
Czy jest jakiś względnie tani sposób, aby mieć internet w telefonie?

Jedziesz opanowywać "wahadełko" ?

ano

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2012-03-15 11:40:15
Autor: Big Brother

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:15032012.46DADC7Fbudzik61.poznan.pl...

Jedziesz opanowywać "wahadełko" ?

ano

Tak jsem Vám přeji mnoho úspěchů, pane KV! :)

--
Big Brother - stejnie fira ...

Data: 2012-03-15 18:58:55
Autor: John Kołalsky
[...]

Są globalne sieci WiFi. Klienci Netii np mogą korzystać za darmo na zasadzie wzajemności w FON.

Data: 2012-03-14 15:04:01
Autor: J.F
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup
Wyjezdzam do Włoch na kilka dni.
Czy jest jakiś względnie tani sposób, aby mieć internet w telefonie?
Kupić w polsce czy jakiegoś prepaida na miejscu? Co kupic?

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/uslugi_do_internetu/blueconnect_w_roamingu

Ale ponoc zle dziala.

No i chyba tylko dla abonentow.

J.