Internet z Aster i adres MAC

Data: 2010-02-15 20:48:10
Autor: maX
Internet z Aster i adres MAC

Użytkownik "Igor Adamiak" <i.adamiak@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hlc1ur$6hu$1news.onet.pl...

Mimo, że podmieniłem adres MAC w swoim
laptopie to pokazywała się jaka¶ strona Aster z informacj± o wykryciu innego
komputera czy co¶.

To że wpisałe¶ nowy numer nie znaczy że on sie ustawił. Odpal Everesta albo komendę ipconfig /all i sprawdĽ czy nowy numer jest został ustawiony i czy jest to taki jaki powinien być.
Albo może pomyliłe¶ 0 z O. Lub I z l albo 1.

Data: 2010-02-15 20:05:11
Autor: Grzegorz S
Internet z Aster i adres MAC
maX <aver@wywaltointeria.pl> wrote:

> [...]

Albo może pomyliłe¶ 0 z O. Lub I z l albo 1.

A sk±d w zapisie szestastkowym masz I albo l ? :-)

Data: 2010-02-15 21:12:26
Autor: zielony bazyliszek

Użytkownik "Igor Adamiak" <i.adamiak@op.pl> napisał w wiadomości news:hlc1ur$6hu$1news.onet.pl...

Mimo, że podmieniłem adres MAC w swoim
laptopie to pokazywała się jakaś strona Aster z informacją o wykryciu innego
komputera czy coĹ›.

To że wpisałeś nowy numer nie znaczy że on sie ustawił. Odpal Everesta albo komendę ipconfig /all i sprawdź czy nowy numer jest został ustawiony i czy jest to taki jaki powinien być.
Albo może pomyliłeś 0 z O. Lub I z l albo 1.

A skÄ…d w zapisie szestastkowym masz I albo l ? :-)

pomylic mogl :)

Data: 2010-02-15 21:41:08
Autor: Igor \"Ibanezq\" Adamiak
Internet z Aster i adres MAC
A sk±d w zapisie szestastkowym masz I albo l ? :-)

pomylic mogl :)

:D

Data: 2010-02-16 10:45:20
Autor: Jacek Maciejewski
Internet z Aster i adres MAC
Dnia Mon, 15 Feb 2010 20:48:10 +0100, maX napisał(a):

To że wpisałe¶ nowy numer nie znaczy że on sie ustawił.

Tak, udawało mi się zmieniać MAC w kartach Ethernet ale nie we wszystkich
przypadkach kart wi-fi. Zmieniasz, niby jest OK ale po sprawdzeniu okazuje
się że dalej jest stary.
--
Jacek

Internet z Aster i adres MAC