Internet z Aster i adres MAC

Data: 2010-02-24 19:59:54
Autor: nom
Internet z Aster i adres MAC

Użytkownik "Igor Adamiak" <i.adamiak@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hlc1ur$6hu$1news.onet.pl...
Byłem jaki¶ czas u znajomych ze swoim laptopem i chciałem się na chwilę
wpi±ć do ich Internetu z Aster. Mimo, że podmieniłem adres MAC w swoim
laptopie to pokazywała się jaka¶ strona Aster z informacj± o wykryciu innego
komputera czy co¶.

Co trzeba jeszcze zrobić żeby to zadziałało?

Adres IP taki sam jak u znajomego?
Nazwa komputera taka sama jak u znajomego?
Może maj± na serwerze jaki¶ skrypt, który zapisuje pewne parametry komputera i porównuje co jaki¶ czas w ten sposób wykrywa podmianę MAC.

Internet z Aster i adres MAC