Internet z UPC

Data: 2012-11-06 08:24:45
Autor: ikov
Internet z UPC

A może najprościej - szarpnąć się i kupić drugą listwę, do której podłączyć można router / modem i pierwszą listwę, do której to podłączamy sam komputer. Jak chce wyłączyć pieca, to wyłącza swoją listwę, a na drugiej wszystko działa. Mam dokładnie tak samo - z tym, że warto pomyśleć o listwie z małą dioda sygnalizująca włączenie, a nie jak u mnie - ze świecącym przyciskiem, który może w nocy robić za światło pozycyjne w rowerze...

Internet z UPC