Internet z UPC

Data: 2012-11-07 18:55:41
Autor: $heikh el $hah
Internet z UPC
W dniu 2012-11-05 22:40, $heikh el $hah pisze:
Sytuacja, wcześniej mi nieznana, wygląda następująco:
w pokoju właścicielki mieszkania znajdują się dwa urządzenia. Jedno,
które dostarcza Internet tylko do jej komputera, a drugie to zwykły
router. Przy włączonej listwie zasilającej, do której wszystko jest
podpięte, jej komputer nie chodzi, ale np. diody na klawiaturze się
świecą. Jej brat-elektryk ma niby zrobić tak, by przełącznik od tej
listwy znajdował się na korytarzu (sam bym to zrobił i bez rycia w
ścianie, ale nie chcę się wtrącać), bo właścicielka chce, żeby sprzęt
był wyłączany, gdy nie jest używany. A dla mnie to kłopot, bo ona idzie
spać np. o 23 i wyłącza, a ja o 03. I niby mogę sobie wejść do jej
pokoju i włączyć, kiedy tylko zechcę, ale muszę poczekać aż uśnie, bo
inaczej nie miałoby to sensu. Ogólnie – chora sytuacja, bo net jest
dobry (25/1.5 Mb/s), ale nie ma go 24h/d.
W domu mam jedną skrzyneczkę – Liveboxa 2.0, na którym chodzi wszystko i
jest ok. A tu UPC, jak mi się zdaje, robi jakieś cyrki.
Wobec tego: czy ktoś wie, o co właściwie tu chodzi i jak
najprościej/najlepiej rozwiązać tę sytuację?

Panowie, okazało się wreszcie, że faktycznie chodzi głównie o prąd. Ja bym oczywiście mógł dopłacać 10 zł/msc, żeby to było stale włączone, jednak ta kobieta nie ma zielonego pojęcia o używaniu energii, więc na słowa, że są to złotówkowe kwestie, nie dała się przekonać. A jej brat, niby-elektryk, znowu nie przyszedł, więc skłaniam się ku wersji łącznika na pilota. Właścicielka się zainteresowała, więc może się uda. Gdyby ktoś z Was miał jeszcze jakieś porady odnośnie tej sytuacji, to byłbym za nie wdzięczny. :)

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-11-07 23:57:02
Autor: Mr Misio
Internet z UPC
Użytkownik $heikh el $hah napisał:
http://download.hellshare.pl/sadnadbogiem-rar/4946551/hGdyby
ktoś z Was miał jeszcze jakieś porady odnośnie tej sytuacji, to byłbym
za nie wdzięczny. :)

Hehehe, przeprowadz sie ;P

Data: 2012-11-07 23:59:43
Autor: PiteR
Internet z UPC
$heikh el $hah pisze tak:

wic na sowa, e s to zotwkowe kwestie, nie daa si
przekona. A jej brat, niby-elektryk, znowu nie przyszed, wic
skaniam si ku wersji cznika na pilota. Wacicielka si
zainteresowaa, wic moe si uda. Gdyby kto z Was mia jeszcze
jakie porady odnonie tej sytuacji, to bybym za nie wdziczny.
:)

Uwaaj na rafy w postaci pytania
"hmm a ile prdu pobiera ten cznik na pilota?" ;)

przez rok pobiera tyle co jedno suszenie wosw :)

--
Piter

Data: 2012-11-08 01:17:14
Autor: $heikh el $hah
Internet z UPC
W dniu 2012-11-07 23:59, PiteR pisze:
$heikh el $hah pisze tak:

[...]

Uważaj na rafy w postaci pytania
"hmm a ile prądu pobiera ten łącznik na pilota?" ;)

przez rok pobiera tyle co jedno suszenie włosów :)

Dzięki. :)
A przeprowadzać się nie chcę. bo tu mam relatywnie tanio i blisko do każdego interesującego mnie punktu. :)

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-11-08 09:04:17
Autor: m
$heikh el $hah pisze tak:

[...]

Zainwestuj we własny internet. Np. orange free na kartę + jakiś modem, inwestycja 250zł razem z doładowaniem. Jeżeli nie potrzebujesz dużo ściągać i nie potrzebujesz niskich pingów - powinno Ci wystarczyć.

p. m.

Data: 2012-11-08 01:40:27
Autor: Krystek
Internet z UPC
W dniu 2012-11-07 18:55, $heikh el $hah pisze:
[...]

Proste. Powiedz jej, że jeśli przez to włączanie/wyłączanie sprzętu coś się zepsuje to ona za to zapłaci. Albo gdy uśpisz komputer, ona wyłączy sprzęt i stracisz dane.  Komputer to nie lampka, że można go tak włączać i wyłączać. Albo poweidz jej, że się dane ściągają i nie można wyłączać. Może zrozumie.

"I niby mogę sobie wejść do jej pokoju i włączyć, kiedy tylko zechcę, ale muszę poczekać aż uśnie, bo inaczej nie miałoby to sensu."

Sens miałoby to tylko wtedy, gdybyś idąc spać o tej 3-ciej w nocy właził do jej pokoju i wyłączał tę listwę zgodnie z jej życzeniem "żeby sprzęt był wyłączany, gdy nie jest używany".

Wtedy każdy byłby _happy_.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-11-08 01:51:40
Autor: $heikh el $hah
Internet z UPC
W dniu 2012-11-08 01:40, Krystek pisze:
[...]

Dzięki za opinię, aczkolwiek nie wiem, czy będzie potrzebna, bo znowu przeszkadza jej, że lubię się napić przy pisaniu, a choćby o Erneście Hemingway'u – nie ma zielonego pojęcia o twórczości.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-12-01 18:03:41
Autor: jerzu
Internet z UPC
On Thu, 08 Nov 2012 01:51:40 +0100, "$heikh el $hah"
<sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

Dzięki za opinię, aczkolwiek nie wiem, czy będzie potrzebna, bo znowu przeszkadza jej, że lubię się napić przy pisaniu, a choćby o Erneście Hemingway'u – nie ma zielonego pojęcia o twórczości.

Ja bym jednak pomyślał nad przeprowadzką.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-11-08 09:21:46
Autor: R.e.m.e.K
Internet z UPC
Dnia Wed, 07 Nov 2012 18:55:41 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

Gdyby ktoś z Was miał jeszcze jakieś porady odnośnie tej sytuacji, to byłbym za nie wdzięczny. :)

Dla "biednego" studenta, ktory kupuje myszy po 200 pln a piraci TC polecam
Aero - internet za free. Zamow i zapomnij o gospodyni.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Internet z UPC