Internet z netia adsl udostępniony bezprzewodowo

Data: 2009-05-15 07:31:25
Autor: Piotrek
Internet z netia adsl udostępniony bezprzewodowo
Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Teraz już wiem co i jak, tylko jeszcze się
zastanawiam jaki ANEX mam ale to już się od netii dowiem chyba :)

Data: 2009-05-15 07:44:54
Autor: jureq
Dnia Fri, 15 May 2009 07:31:25 +0000,  Piotrek napisał(a):

Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Teraz już wiem co i jak, tylko jeszcze
się zastanawiam jaki ANEX mam ale to już się od netii dowiem chyba :)

Jeśli telefon "normalny" to Anex-A. Anex-B to jest na ISDN.

Data: 2009-05-15 19:56:54
Autor: A_Zet
Internet z netia ad sl udostępniony bez przewodowo
On Fri, 15 May 2009 07:44:54 +0000 (UTC), jureq
<jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

[...]

Netia tez ma "normalny" telefon na annex B.

A tak w ogole, to jeśli już przedpisca zdecydował się na modem, to
moze wezmie pod uwage jakiego Fritz'a z bramka, wtedy ma wszystko i jeszcze trochę w kupie.  Bo mozliwosc tanich rozmow.

Data: 2009-05-17 06:38:15
Autor: jureq
Dnia Fri, 15 May 2009 19:56:54 +0200, A_Zet napisał(a):

Jeśli telefon "normalny" to Anex-A. Anex-B to jest na ISDN.

Netia tez ma "normalny" telefon na annex B.

Nie. Netia oprócz normalnego telefonu z Anex-A, ma także linie ISDN na których też udostępnia internet i wtedy trzeba użyć Anex-B.

Data: 2009-05-16 22:03:02
Autor: CeBeR
W dniu 2009-05-15 09:31,  Piotrek pisze:
Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Teraz już wiem co i jak, tylko jeszcze się
zastanawiam jaki ANEX mam ale to już się od netii dowiem chyba :)

Jeśli masz na linii Netii, to B. Jeśli internet od Netii na linii TP, to A.

Data: 2009-05-16 23:58:37
Autor: Wiesław
Dnia 16-05-2009 o 22:03 CeBeR napisał na pl.comp.pecet:

[...]

Panowie spokojnie.
Ja mam A na lini Netii. W FAQ na stronie Netii jest napisane:
Klienci TP SA mogą korzystać z dostępu do internetu Netii wyłącznie na  liniach analogowych,
Klienci Netii mogą korzystać z internetu zarówno na liniach analogowych,  jak i ISDN
dostarczanych przez Netię.

A swoją drogą, nikt nie odpowiedział koledze na pytanie - jak przy pomocy  bezprzewodowej
karty sieciowej podłączonej do komputera i modemu USB dostarczyć internet  Wi-Fi do PSP i laptopa?
Sam bym się chętnie dowiedział :)

Wiesław
Opera Mail

Data: 2009-05-17 07:51:03
Autor: Leszek K.
Dnia Sat, 16 May 2009 23:58:37 +0200, Wiesław napisał(a):

[...]

Dużo kart pozwala na przełączenie w tryb AP.

Data: 2009-05-17 10:27:37
Autor: Colin
Wiesław wrote:
[...]

Można na komputerze utworzyć sieć ad-hoc (jak to się robi to zależy od systemu operacyjnego) a następnie udostępnić tej sieci połączenie internetowe (jest taka opcja we właściwościach sieci w panelu sterowania).

Internet z netia adsl udostępniony bezprzewodowo