Internetowa wpadka sztabu Kaczyńskiego (lewica i sprawiedliwośc).

Data: 2010-06-24 08:54:15
Autor: Jarek \(lewo i sprawiedliwośc\)
Internetowa wpadka sztabu Kaczyńskiego (lewica i sprawiedliwośc).
PiS przed drugą turą wyborów zintensyfikuje akcję wsparcia dla Jarosława Kaczyńskiego w Internecie - dowiedziała się "Rzeczpospolita". Ale sztabowi kandydata nie udało się uniknąć wpadki na tym polu - pisze gazeta.

Okazuje się, że PiS nie wykupił wystawionej na sprzedaż domeny jaroslawkaczynski.pl. Ta - według krążących w sieci pogłosek - za 100 tys. zł trafiła do osoby najprawdopodobniej sympatyzującej z PO. Efekt? - Internauci, którzy na nią wejdą, są przekierowywani na podstronę kandydata PO Bronisława Komorowskiego, z publikacją "Kaczyński jest gwarancją chaosu i destrukcji".

My tego nie zrobiliśmy, zastrzega posłanka Agnieszka Pomaska ze sztabu Komorowskiego. - Nie mam pojęcia kto jest autorem, ale zrobił nam miłą niespodziankę - podkreśla posłanka.

- Takie działania jak podszywanie się pOkazuje się, że PiS nie wykupił wystawionej na sprzedaż domeny jaroslawkaczynski.pl. Ta - według krążących w sieci pogłosek - za 100 tys. zł trafiła do osoby najprawdopodobniej sympatyzującej z PO. Efekt? - Internauci, którzy na nią wejdą, są przekierowywani na podstronę kandydata PO Bronisława Komorowskiego, z publikacją "Kaczyński jest gwarancją chaosu i destrukcji".

My tego nie zrobiliśmy, zastrzega posłanka Agnieszka Pomaska ze sztabu Komorowskiego. - Nie mam pojęcia kto jest autorem, ale zrobił nam miłą niespodziankę - podkreśla posłanka.

- Takie działania jak podszywanie się pod strony innych kandydatów i ich hakowanie to podstawa każdej kampanii i zdarza się w każdym kraju - mówi Eryk Mistewicz, konsultant polityczny.

Przed pierwszą turą wyborów prezydenckich sztab Kaczyńskiego uruchomił portale informacyjne, założył profile kandydata na portalach społecznościowych, utworzył kanał informacyjny na YouTube i wydał kilkanaście numerów internetowej gazety. Rozesłano też miliony maili z prośbą o głosowanie na prezesa PiS. od strony innych kandydatów i ich hakowanie to podstawa każdej kampanii i zdarza się w każdym kraju - mówi Eryk Mistewicz, konsultant polityczny.

[...]

http://wybory.wp.pl/kat,1025969,title,Internetowa-wpadka-sztabu-Kaczynskiego,wid,12405451,wiadomosc.html?ticaid=1a670

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-24 00:14:41
Autor: DJ MC Donald Musk
Internetowa wpadka sztabu Kaczyńskiego (lewica i sprawiedliwośc).
On 24 Cze, 08:54, "Jarek \(lewo i sprawiedliwo c\)" <Bro my RP przed
pisem@..pl> wrote:
PiS przed drug tur wybor w zintensyfikuje akcj wsparcia dla Jaros awa
Kaczy skiego w Internecie - dowiedzia a si "Rzeczpospolita". Ale sztabowi
kandydata nie uda o si unikn wpadki na tym polu - pisze gazeta.

Okazuje si , e PiS nie wykupi wystawionej na sprzeda domeny
jaroslawkaczynski.pl. Ta - wed ug kr cych w sieci pog osek - za 100 tys.
z trafi a do osoby najprawdopodobniej sympatyzuj cej z PO. Efekt? -
Internauci, kt rzy na ni wejd , s przekierowywani na podstron kandydata
PO Bronis awa Komorowskiego, z publikacj "Kaczy ski jest gwarancj chaosu i
destrukcji".

My tego nie zrobili my, zastrzega pos anka Agnieszka Pomaska ze sztabu
Komorowskiego. - Nie mam poj cia kto jest autorem, ale zrobi nam mi
niespodziank - podkre la pos anka.

- Takie dzia ania jak podszywanie si pOkazuje si , e PiS nie wykupi
[...]

No jasne. Gosc mial na zbyciu 100.000 zł i sobie kupil domene...To
tylko czytelnicy Gazety Wyborczej moga uwierzyc w takie klamstwa!

Data: 2010-06-24 09:59:31
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-06-24 09:14, DJ MC Donald Musk pisze:
No jasne. Gosc mial na zbyciu 100.000 zł i sobie kupil domene...To
tylko czytelnicy Gazety Wyborczej moga uwierzyc w takie klamstwa!

I niestety wierzą. Czytelnicy GóWna mają też prawa wyborcze - niestety.

Data: 2010-06-24 09:01:47
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-06-24 08:54, Jarek (lewo i sprawiedliwośc) pisze:
[...]

Jakie to typowe dla PO - to w ramach polityki "miłości" to podgryzanie?

Data: 2010-06-24 09:31:48
Autor: matusm

Użytkownik "Jarek (lewo i sprawiedliwośc)" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hvuveq$qpn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak zwykle ,jak zwykle dezinformacja,destrukcja,falszerstwa i nie ma czemu sie dziwic ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Internetowa wpadka sztabu Kaczyńskiego (lewica i sprawiedliwośc).