Internetowy projekt Rajfiego - Zuno

Data: 2010-11-16 03:26:51
Autor: luc
Internetowy projekt Rajfiego - Zuno
Na forum mbankowym pojawiły się szczątkowe informacje odnośnie startu
internetowego projektu Raiffeisen -  Zuno. Wiecie coś może więcej o
tym? W sieci niewiele informacji, oprócz kilku rekrutacji na pracuj.pl
i innych serwisach...

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-16 13:03:05
Autor: Michal
W dniu 16.11.2010 12:26, luc pisze:
[...]

Zaczną na Słowacji to się dowiemy więcej- planowany start to końcówka 2010. W Polsce i innych krajach to 2011- dokładnie kiedy, nie wiadomo.

Use google :)

Michał

Data: 2010-11-16 04:20:30
Autor: luc
On 16 Lis, 13:03, Michal <nos...@nospam.org> wrote:
> [...]

Zaczną na Słowacji to się dowiemy więcej- planowany start to końcówka
2010. W Polsce i innych krajach to 2011- dokładnie kiedy, nie wiadomo.

A to to samo wyczytałem, myślałem, że ktoś coś więcej wie o naszym
kraju ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-17 00:13:51
Autor: bastek72
Internetowy projekt Rajfiego - Zuno

> Zaczn&#177; na S&#179;owacji to si&#234; dowiemy wi&#234;cej- planowany start to ko&#241;cówka
> 2010. W Polsce i innych krajach to 2011- dok&#179;adnie kiedy, nie wiadomo.

mają wpis do KRS czyli chyba odrębne od Rafiego gwarancje KNF
ale na razie poza wpisem w KRS i rekrutacjami: aktywności nie widać

Data: 2010-11-17 00:49:50
Autor: Piotr Gralak
bastek72@onet.pl napisał(a):

mają wpis do KRS czyli chyba odrębne od Rafiego gwarancje KNF
ale na razie poza wpisem w KRS i rekrutacjami: aktywności nie widać

to będzie oddział banku austriackiego. bez gwarancji BFG, z gwarancjami odpowiedniej instytucji austriackiej.

PG

Internetowy projekt Rajfiego - Zuno