Internetowy sklep rowerowy - co polecacie?

Data: 2009-07-08 10:17:32
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-07-08, raviz wrote:
Obecnie moim faworytem jest AIRBIKE.PL - maja dobre ceny.
Ostudzily mnie troche opinie na stronie bikeboardu:
http://news.bikeworld.pl/rower/rankingsklepow/144/
Moze macie jakies gody zaufania sklep z dobrymi cenami oczywiscie?

http://www.cyklotur.com/
http://www.centrumrowerowe.pl/

Data: 2009-07-08 13:08:18
Autor: Wojtek Paszkowski
Internetowy sklep rowerowy - co polecacie?
"Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> wrote in message news:slrnh58shs.2gkd.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...

http://www.cyklotur.com/

ooo, ten moge tez polecic z czystym sercem

http://www.centrumrowerowe.pl/

a u tych panstwa cos sie zmienilo w temacie obslugi klienta i dokladnosci w porównaniu z tym, co bylo jakies 2 lata temu? (nie odpowiadanie na maile, sporo bledów przy realizacji zamówien)

pozdr

Data: 2009-07-08 11:11:56
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-07-08, Wojtek Paszkowski wrote:
[...]

Do Cykloturu się nie umywają, ale jak dla mnie ciągle byli powyżej
średniej krajowej. Z zamówieniami nie miałem więkzych problemów, w
Cykloturze też się czasem mylą.

Wielką zaletą CR jest cena, swego czasu rzeczy ze stajni SRAM-a mieli
znacznie taniej, niż jakikolwiek sklep przyznający się do związków z
Harfą. Pojęcia nie mam jak. :)

Data: 2009-07-08 16:06:49
Autor: kml

--

Z montowni w Rzeszy.

kml
Last update 07/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Data: 2009-07-09 09:15:49
Autor: Wojtek
kml pisze:

[...]

Święte słowa; tak kupiłem komplet ORO K24 zdecydowanie taniej od polskiego importeta. Hample OEM

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-07-12 23:03:16
Autor: stefandora
Wojtek Paszkowski wrote:
"Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> wrote in message http://www.centrumrowerowe.pl/

a u tych panstwa cos sie zmienilo w temacie obslugi klienta i dokladnosci w porównaniu z tym, co bylo jakies 2 lata temu? (nie odpowiadanie na maile, sporo bledów przy realizacji zamówien)

Właśnie zrobiłam u nich zakupy. Zamówienie złożyłam w piątek, zaraz potem zadzwoniłam, żeby skorygować błąd, a towar odebrałam dzień później, bo akurat byłam w Bydgoszczy. Przy okazji kupiłam nowe buty - kolega z serwisu cierpliwie znosił moje niezdecydowanie i doradzał co i jak. Kontakt ze sklepem internetowym ok, ale muszę przyznać, że gdy dzwoniłam parę dni wcześniej z jakimś lamerskim pytaniem, to poczułam się lekko zbyta. Wcześniej (początek roku) zrobiłam u nich jedno zamówienie z dostawą do domu i dostałam w ciągu tygodnia, ale musiałam dwa razy zadzwonić i "podpytać" o realizację.

--
Dorota,
Szprota.

Internetowy sklep rowerowy - co polecacie?