Interpelacja poseł Pawłowicz

Data: 2013-03-09 18:08:22
Autor: abc
Interpelacja poseł Pawłowicz
Mińsk Mazowiecki, 07.03.2013 r.

Pan Bartosz Arłukowicz
Minister Zdrowia

Panie Ministrze,

Po niedawnej sejmowej debacie nt. projektów ustaw o związkach partnerskich
zgłosili się do mnie przedstawiciele Stowarzyszenia POMOC 2002 z Radomia
tworzący grupy wsparcia dla osób chcących wyjść z zachowań homoseksualnych.

Świadectwa ich osobistych, dramatycznych doświadczeń walki z
homoseksualizmem pokazują skalę ich cierpień, pokazują związek ich zachowań
z urazami z dzieciństwa, dawnymi emocjami, uczuciami, ranami, które nigdy
nie zostały uleczone. Pokazują ich pragnienie akceptacji i miłości
niespełnione w przeszłości, których efektem jest późniejszy problem
homoseksualizmu.

Do Stowarzyszenia POMOC 2002 w ciągu 11 lat jego działalności zgłosiło się
ponad 3 tysiące osób. Udzielana jest im pomoc psychoterapeutyczna, a
katolikom - także wsparcie duchowe.

Skutkiem udanej terapii jest wyjście z zachowań homoseksualnych w ok. 10%
przypadków. Niektórzy uczestnicy grup wsparcia zakładają rodziny, stają się
rodzicami.

Stowarzyszenie - grupy wsparcia POMOC 2002 (www.pomoc2002.pl, 26-612 Radom,
skr. poczt. 53) jest, według moich informacji, jednym z kilku (3-4)
ośrodków terapii dla homoseksualistów w Polsce. Ośrodki tego rodzaju
spotykają się jednak z atakami mediów (Gazeta Wyborcza, TVN, programy red.
Sekielskiego, Super Express itp.) i środowisk homo- i prohomoseksualnych.
Borykają się też z problemami lokalowymi i finansowymi.

Stowarzyszenie POMOC 2002 od czasu swego powstania 11 lat temu, nie
otrzymało żadnej dotacji od instytucji państwowych ani samorządowych lub
innych podmiotów udzielających wsparcia organizacjom pozarządowym, co
ogranicza możliwość ich działania.

Stowarzyszenie POMOC 2002 jest dyskryminowane przez instytucje publiczne;
np. w trakcie starań o dotacje ze środków Unii Europejskiej przysyłano
Stowarzyszeniu korespondencję z opóźnieniem, przekazywano nieaktualne
formularze. Rejestrowano Stowarzyszenie nie 3 miesiące, a 2 lata.

W związku z dyskutowanymi obecnie w Polsce projektami prawnego
zinstytucjonalizowania związków homoseksualnych (w ramach projektów ustaw o
"związkach partnerskich" lub o "wspólnym pożyciu"), które byłoby w istocie
formą bezdusznej, państwowej akceptacji, formą ulegania słabościom, formą
tworzenia udogodnień dla nienaturalnych relacji homoseksualnych,
pogłębiających i utrwalających jedynie cierpienia i wewnętrzne
nieuporządkowanie ludzi z problemem pociągu do osób tej samej płci - pytam
Pana Ministra, jako lekarza:

1. Czy nie uważa Pan, iż działania Rządu, a zwłaszcza Premiera, zamiast
usilnego popierania projektów ustaw przewidujących różne udogodnienia dla
osób homoseksualnych, utrwalających w istocie cierpienia, zwłaszcza tych,
którzy chcieliby powrotu do normalnego życia, winny pójść w kierunku
wspierania działań umożliwiających osobom z problemem homoseksualizmu
podjęcie właściwej terapii?

2. Czy państwowe jednostki służby zdrowia prowadzą jakieś konkretne formy
pomocy i terapii dla osób homoseksualnych? Czy w ogóle zajmują się
problemami tych osób? W jaki sposób? Kto i gdzie?

3. Czy Minister Zdrowia wspiera poprzez swe programy - pozapaństwowe
inicjatywy pomagające homoseksualistom w wyjściu z ich problemów?

4. Jakie działania Minister Zdrowia podejmie by wspomóc istniejące grupy
wsparcia dla wyjścia z homoseksualizmu, w sytuacji, gdy istnieje na tego
typu działalność duże zapotrzebowanie?

5. Czy istnieją organizacyjne i finansowe możliwości pomocy organizacjom
typu Stowarzyszenie POMOC 2002 w wykonywaniu ich działalności?

Proszę Pana Ministra o poważną i konkretną odpowiedź, uwzględniającą
wyłącznie dobro i zdrowie osób z problemem homoseksualności, którzy pragną
powrotu do normalnego życia.

http://wpolityce.pl/artykuly/48750-interpelacja-posel-pawlowicz-czy-panstwowe-jednostki-sluzby-zdrowia-prowadza-konkretne-formy-pomocy-i-terapii-dla-osob-homoseksualnych

Data: 2013-03-09 18:40:20
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 9 marca 2013 18:08:

[...]

Ciekawym jakie zadawnione urazy, uprzedzenia i fobie stały się przyczyną, że pani poseł Pawłowicz stała się jednostką jałową, nie żyjącą w żadnym związku i na koszt podatników?

Data: 2013-03-09 13:05:25
Autor: glob
On 9 Mar, 18:40, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

pani poseł Pawłowicz stała się jednostką jałową, nie żyjącą w żadnym związku

Nikt nie leczy homków bo oddawna jest to norma, żaden medyk nie
podejmie się wmawiać ludziom choroby.
  Jak ktoś tak twierdzi to tylko katolicki chory umysłowo oszołom, z
jeden strony babsko chce zaistnieć na krzywdzie i kłamstwie w
polityce, ale to typowe u pisu, szkodzenie dla kariery, a z drugiej
strony dlatego.....

http://facet.wp.pl/kat,1007823,wid,13424530,wiadomosc.html?ticaid=110336

Data: 2013-03-09 22:07:26
Autor: u2
Interpelacja poseł Pawłowicz
W dniu 2013-03-09 22:05, glob pisze:
Nikt nie leczy homkĂłw bo oddawna jest to norma, Ĺźaden medyk nie
podejmie się wmawiać ludziom choroby.

Po co leczyc pedalow ? Sami wymra na AIDS...-;)

Data: 2013-03-09 13:14:22
Autor: glob
On 9 Mar, 22:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-03-09 22:05, glob pisze:

> Nikt nie leczy homków bo oddawna jest to norma, żaden medyk nie
> podejmie się wmawiać ludziom choroby.

Po co leczyc pedalow ? Sami wymra na AIDS...-;)

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 października 2005

To powodzenia z zarażonymi hetero .

Data: 2013-03-09 13:42:13
Autor: glob
On 9 Mar, 22:14, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:
On 9 Mar, 22:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Po co leczyc pedalow ? Sami wymra na AIDS...-;)

> --

> "Główną motywacją mojej aktywności publicznej była potrzeba władzy
> i żądza popularności. Ta druga była nawet silniejsza od pierwszej,
> bo chyba jestem bardziej próżny, niż spragniony władzy. Nawet na pewno..."

> - Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 października 2005

To powodzenia z zarażonymi hetero .

To trzeba być niesamowitym przygłupem, bo sam wiesz że homo to
mniejszość społeczna, tak więc przez to że hetero jest o wiele więcej,
chorych na Aidsa jest też ogromnie więcej u hetero.
 Co rosół jakiś Hanibal ci zrobił z mózgu i nie umiesz zobaczyć tak
prostej zależności jak ilość, a homo to niewielka część spoleczeństwa.
 Tak więc powodzenia z Aidsem jak biskup ci potępia prezeski, bo w PL
masz epiedemie HIV dlatego że biskup nie lubi prezeski i ludziom
kultura zakładania prezeski wszczepiona nie jest .
Może biskupi wszyskich polaków chcą zahivować w imię Bozi.?

Data: 2013-03-09 22:41:50
Autor: u2
W dniu 2013-03-09 22:14, glob pisze:
Po co leczyc pedalow ? Sami wymra na AIDS...-;)

To powodzenia z zaraĹźonymi hetero .

Wole hetero od ruchajacego w odbyt glomba..-;)

Data: 2013-03-09 19:37:24
Autor: abc
Interpelacja poseł Pawłowicz
Ciekawym

Ciekawość to pierwszy stopień do piekła

Data: 2013-03-09 23:44:10
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 9 marca 2013 19:37:

Ciekawym

Ciekawość to pierwszy stopień do piekła

No to pani poseł jest na prostej drodze. Zauważ ile to pytań zadaje w interpelacji.

Data: 2013-03-10 00:24:27
Autor: u2
Interpelacja poseł Pawłowicz
Ciekawym jakie zadawnione urazy, uprzedzenia i fobie stały się przyczyną, że
pani poseł Pawłowicz stała się jednostką jałową, nie żyjącą w żadnym związku
i na koszt podatnikĂłw?

Na koszt podatnikow to ty zyjesz jalowy pasozycie...-;)

Data: 2013-03-10 01:44:43
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 10 marca 2013 00:24:

[...]

Niedługo będzie takich więcej. 0,5%  podatku się zbliża. :)

Interpelacja poseł Pawłowicz