Interpelacja poseł Pawłowicz

Data: 2013-03-09 18:40:20
Autor: Marek Czaplicki
Interpelacja poseł Pawłowicz
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 9 marca 2013 18:08:

Mińsk Mazowiecki, 07.03.2013 r.

Pan Bartosz Arłukowicz
Minister Zdrowia

Panie Ministrze,

Po niedawnej sejmowej debacie nt. projektów ustaw o związkach partnerskich
zgłosili się do mnie przedstawiciele Stowarzyszenia POMOC 2002 z Radomia
tworzący grupy wsparcia dla osób chcących wyjść z zachowań
homoseksualnych.

http://wpolityce.pl/artykuly/48750-interpelacja-posel-pawlowicz-czy-
panstwowe-jednostki-sluzby-zdrowia-prowadza-konkretne-formy-pomocy-i-
terapii-dla-osob-homoseksualnych

Ciekawym jakie zadawnione urazy, uprzedzenia i fobie stały się przyczyną, że pani poseł Pawłowicz stała się jednostką jałową, nie żyjącą w żadnym związku i na koszt podatników?

Data: 2013-03-09 13:05:25
Autor: glob
On 9 Mar, 18:40, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

pani poseł Pawłowicz stała się jednostką jałową, nie żyjącą w żadnym związku

Nikt nie leczy homków bo oddawna jest to norma, żaden medyk nie
podejmie się wmawiać ludziom choroby.
  Jak ktoś tak twierdzi to tylko katolicki chory umysłowo oszołom, z
jeden strony babsko chce zaistnieć na krzywdzie i kłamstwie w
polityce, ale to typowe u pisu, szkodzenie dla kariery, a z drugiej
strony dlatego.....

http://facet.wp.pl/kat,1007823,wid,13424530,wiadomosc.html?ticaid=110336

Data: 2013-03-09 22:07:26
Autor: u2
Interpelacja poseł Pawłowicz
W dniu 2013-03-09 22:05, glob pisze:
Nikt nie leczy homkĂłw bo oddawna jest to norma, Ĺźaden medyk nie
podejmie się wmawiać ludziom choroby.

Po co leczyc pedalow ? Sami wymra na AIDS...-;)

Data: 2013-03-09 13:14:22
Autor: glob
On 9 Mar, 22:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-03-09 22:05, glob pisze:

> Nikt nie leczy homków bo oddawna jest to norma, żaden medyk nie
> podejmie się wmawiać ludziom choroby.

Po co leczyc pedalow ? Sami wymra na AIDS...-;)

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 października 2005

To powodzenia z zarażonymi hetero .

Data: 2013-03-09 13:42:13
Autor: glob
On 9 Mar, 22:14, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:
On 9 Mar, 22:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Po co leczyc pedalow ? Sami wymra na AIDS...-;)

> --

> "Główną motywacją mojej aktywności publicznej była potrzeba władzy
> i żądza popularności. Ta druga była nawet silniejsza od pierwszej,
> bo chyba jestem bardziej próżny, niż spragniony władzy. Nawet na pewno..."

> - Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 października 2005

To powodzenia z zarażonymi hetero .

To trzeba być niesamowitym przygłupem, bo sam wiesz że homo to
mniejszość społeczna, tak więc przez to że hetero jest o wiele więcej,
chorych na Aidsa jest też ogromnie więcej u hetero.
 Co rosół jakiś Hanibal ci zrobił z mózgu i nie umiesz zobaczyć tak
prostej zależności jak ilość, a homo to niewielka część spoleczeństwa.
 Tak więc powodzenia z Aidsem jak biskup ci potępia prezeski, bo w PL
masz epiedemie HIV dlatego że biskup nie lubi prezeski i ludziom
kultura zakładania prezeski wszczepiona nie jest .
Może biskupi wszyskich polaków chcą zahivować w imię Bozi.?

Data: 2013-03-09 22:41:50
Autor: u2
W dniu 2013-03-09 22:14, glob pisze:
Po co leczyc pedalow ? Sami wymra na AIDS...-;)

To powodzenia z zaraĹźonymi hetero .

Wole hetero od ruchajacego w odbyt glomba..-;)

Data: 2013-03-09 19:37:24
Autor: abc
Interpelacja poseł Pawłowicz
Ciekawym

Ciekawość to pierwszy stopień do piekła

Data: 2013-03-09 23:44:10
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 9 marca 2013 19:37:

Ciekawym

Ciekawość to pierwszy stopień do piekła

No to pani poseł jest na prostej drodze. Zauważ ile to pytań zadaje w interpelacji.

Data: 2013-03-10 00:24:27
Autor: u2
Interpelacja poseł Pawłowicz
Ciekawym jakie zadawnione urazy, uprzedzenia i fobie stały się przyczyną, że
pani poseł Pawłowicz stała się jednostką jałową, nie żyjącą w żadnym związku
i na koszt podatnikĂłw?

Na koszt podatnikow to ty zyjesz jalowy pasozycie...-;)

Data: 2013-03-10 01:44:43
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 10 marca 2013 00:24:

[...]

Niedługo będzie takich więcej. 0,5%  podatku się zbliża. :)

Interpelacja poseł Pawłowicz