Interpretacja zawracania Uwaga Pirat

Data: 2011-11-23 18:29:09
Autor:
Interpretacja zawracania Uwaga Pirat
Witam serdecznie.

wina auta zawracajacego, dlaczego?
Bo wjechała na pas ruchu po którym poruszał się już inny pojazd?
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl

Data: 2011-11-24 00:47:54
Autor: Kris_Poland
Interpretacja zawracania Uwaga Pirat

Użytkownik <artmedianews@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jaje1l$agm$1inews.gazeta.pl...
Witam serdecznie.

..
wina auta zawracajacego, dlaczego?
Bo wjechała na pas ruchu po którym poruszał się już inny pojazd?
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl

nie,
auto omijalo autobus, podczas omijania zobaczylo zawracajace babke z przodu
wiec dzwon w drzwi... babki

Data: 2011-11-24 18:02:07
Autor:
Interpretacja zawracania Uwaga Pirat
Witam ponownie.

> [...]

nie,
auto omijalo autobus, podczas omijania zobaczylo zawracajace babke z przodu
No to jakby się zgadzało. Zawracająca wjechała na pas, którym poruszało się
już auto omijające autobus. Jest na to paragraf.
Kierunkowskaz (także zawracającej) służy tylko do sygnalizacji i nie uprawnia
do wykonania manewru.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl

Data: 2011-11-24 22:07:26
Autor: Adam Płaszczyca
Interpretacja zawracania Uwaga Pirat
Dnia Thu, 24 Nov 2011 18:02:07 +0000 (UTC), artmedianews@WYTNIJ.gazeta.pl
napisał(a):

[...]

Ale wiesz, że nie wolno wyprzedzać takiego auta po lewej, prawda?

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-24 23:43:09
Autor: Kris_Poland

napisał(a):

[...]

wyprzedzac czy omijac?
pozatym policja stwierdzila jej wine
to w koncu jak?

Data: 2011-11-25 00:26:48
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 24 Nov 2011 23:43:09 +0100, Kris_Poland napisał(a):

Ale wiesz, że nie wolno wyprzedzać takiego auta po lewej, prawda?

wyprzedzac czy omijac?

A to przepisów nei znasz?

pozatym policja stwierdzila jej wine

A to pałki sa jakimis nieomylnymi bogami? U mnie też twierdzili, że jestem
winny, a wyszło, że nie.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-25 09:50:36
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-11-24 19:02, artmedianews@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:

[...]

Albo: kierowca zdecydował się ominąć autobus i wjechał na pas, na którym
znajdował się już zawracający pojazd ;)

Data: 2011-11-25 18:25:35
Autor:
Interpretacja zawracania Uwaga Pirat
Witam ponownie.

Albo: kierowca zdecydował się ominąć autobus i wjechał na pas, na którym
znajdował się już zawracający pojazd ;)
Mogłoby tak być. Jak najbardziej. Mało prawdopodobne fizycznie ale przy
ogromnej prędkości omijającego, teoretycznie możliwe.
Jednak z relacji wynika, że było odwrotnie.
Kierowca jednego auta omijał autobus i w trakcie omijania kierowca drugiego
auta zajechał mu drogę.
Tu nawet nie ma dyskusji, że tylko przeciął pas ruchu. Kierowca czy też
kierowniczka drugiego auta, ewidentnie zajęła, już zajęty pas ruchu, tylko w
odwrotnym kierunku.
Mgliste to wszystko ale wydaje się mieć sens.
Stawiając się na miejscu omijającego mogę nie widzieć, że ktoś stoi przed
autobusem. Nie mam na to wpływu.
Zawracający samą sygnalizacją nie jest upoważniony do zawracania.
Stawiając się na miejscu zawracającego, choćby nie wiem jaki kodeks mnie
bronił, i ile kierunkowskazów miał w aucie nie zawrócę, jeśli ktoś mnie omija.
Sprawdzę najpierw w lusterku i dodatkowo obejrzę się zaczynając manewr jeśli w
lusterku mam martwe pole.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl