Interwencja policji po rozbiciu ogrodzenia

Data: 2018-02-13 02:30:30
Autor: Stokrotka
Interwencja policji po rozbiciu ogrodzenia
Fajne, czyta się jak powieść.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-02-15 00:19:19
Autor: przemek.jedrzejczak
Interwencja policji po rozbiciu ogrodzenia
-- Fajne, czyta się jak powieść.

a teraz wyobrazcie sobie ze MB posiada nagranie video z calej akcji :-)

Data: 2018-02-15 16:23:12
Autor: Robert Tomasik
W dniu 15-02-18 o 09:19, Przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Fajne, czyta się jak powieść.

a teraz wyobrazcie sobie ze MB posiada nagranie video z calej akcji :-)

No i co to wniesie? Ujawnimy urzędowo, że kobieta łaziła po tujach?

Data: 2018-02-17 00:10:39
Autor: przemek.jedrzejczak
Interwencja policji po rozbiciu ogrodzenia
-- No i co to wniesie? Ujawnimy urzędowo, że kobieta łaziła po tujach? Ja myślę że w takiej sytuacji plus brak sprawdzenia trzeźwości plus brak lawety  byłoby postępowanie wewnętrzne Stałem z tyłu przy radiowozie, to usłyszałem "Paweł, za to dostaniesz mandat 100zł, za brak dokumentów pouczenie.". Spytałem się policjanta czy będzie sprawdzał trzeźwość kierowcy, odpowiedział mi że "Nie ma takiej potrzeby" (WTF?).

Data: 2018-02-17 11:16:30
Autor: Robert Tomasik
W dniu 17-02-18 o 09:10, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- No i co to wniesie? Ujawnimy urzędowo, że kobieta łaziła po tujach?
Ja myślę że w takiej sytuacji plus brak sprawdzenia trzeźwości plus
brak lawety  byłoby postępowanie wewnętrzne

Ju tu wyjaśniono, że nie ma podstaw :-)

Data: 2018-02-17 14:41:02
Autor: Kris
W dniu sobota, 17 lutego 2018 11:17:00 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]
> Ja myślę że w takiej sytuacji plus brak sprawdzenia trzeźwości plus
> brak lawety  byłoby postępowanie wewnętrzne

Dawaj więc podstawy na "trzeźwy poranek"
Bo tam ponoć prawie wszystkich badają nie tylko tych co pod wpływem(czego tam) w płot sąsiada wjechali.

Interwencja policji po rozbiciu ogrodzenia