Interweniują i interweniują w tej Libii.

Data: 2011-03-20 20:52:58
Autor: M. Sz.
Interweniują i interweniują w tej Libii.
 Jak narazie nie słyszałem wyników.

Data: 2011-03-20 21:01:54
Autor: Polok_Prawdziwy
M. Sz. wrote:

 Jak narazie nie słyszałem wyników.

Jo tom nowet ANIJEDNEGO WYSTSAŁU niesłysoł...!

Data: 2011-03-20 21:34:31
Autor: M. Sz.
Interweniują i interweniują w tej Libii.
 Polok Ciebie uczył ktoś pisać po polsku? Jakbyś włączył telewizor to może byś i usłyszał.

Data: 2011-03-20 23:27:42
Autor: Polok_Prawdziwy
M. Sz. wrote:

 Polok Ciebie uczył ktoś pisać po polsku? Jakbyś włączył telewizor to może
byś i usłyszał.

Wskole powsechnej łokrutnie siem ucyłem ipotem w Zasadnicej Skole Zawodowej...
Skołem tom, włodruznieniu łod nasego jednego Prezydemta, wtrymiga i zwyruznieniem skońcyłem i cheba mogem cosik łopoprawnej polscyźnie godać...!

A telewizorni niewłoncom, bom niepsyzwycajony śternoście godzin nadobem wkościele siedzieć...

Interweniują i interweniują w tej Libii.