Introit Niedzieli Palmowej

Data: 2010-03-28 11:32:20
Autor: abc
Introit Niedzieli Palmowej
Można wysłuchać tu:
http://www.youtube.com/watch?v=qJIGRi-jQbQ&feature=related

Tekst:

Domine, ne longe facias auxilium tuum a me, ad defensionem meam aspice :
libera me de ore leonis, et a cornibus unicornium humilitatem meam.

Deus, Deus meus, respice in me : quare me dereliquisti? Longe a salute mea
verba delictorum meorum.

Domine, ne longe...

cztli

O Panie, nie oddalaj ode mnie Twej pomocy, po¶piesz ku mojej obronie. Wybaw
mnie z lwiej paszczęki, spod rogów bawolich mnie uniżonego.

Boże mój, Boże mój, czemu¶ mnie opu¶cił? Czemu nie zsyłasz ratunku na słowa
mej skargi?

Panie nie oddalaj...

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Introit Niedzieli Palmowej