Data: 2009-04-30 11:13:17 | |
Autor: Tytus z Fabryki | |
Intruder - problem :( | |
Siemka
***"m" Stawiam butelkę dobrej ognistej wody temu, który(a) mi powie co dolega mojemu VS1400 i jak ten problem usunąć :)> a) zauważyłem, że na obrotach jałowych zdarza mu się gasnąć w momencie włączania kierunkowskazu, Popatrz wlacznik sprzegla ten maly elektryczny gdzies pod spodem klamki (zakladam ze armatura ma wlacznik kierunkow w lewej rence).No i oczywscie wlacznik z kierownicy wymont i ogledziny. Stawialbym raczej na wibracje na wolnych obrotech niz na to ze jakas tam 300 watowa pradniczka zatrzymie taki motor... T. |
|
Data: 2009-04-30 11:19:16 | |
Autor: Jacek Czerwinski | |
Intruder - problem :( | |
Tytus z Fabryki pisze:
SiemkaTo nie, ale obniżając napięcie (w całości lub jakiejś części instalacji zależnie od rezystancji na stykach) to już tak.... |
|
Data: 2009-04-30 11:26:59 | |
Autor: Don Pedro | |
Intruder - problem :( | |
Tytus z Fabryki pisze:
Siemka Wiesz, też sobie potem o tym pomyślałem, że przy tym silniku to alternator wiele oporu nie narobi, ale z drugiej strony jakieś zwarcie do masy może o tyle lokalnie obniżyć napięcie na wolnych obrotach, że napięcie na układzie zapłonowym może okazać się za niskie i zgubi się jeden lub więcej zapłonów. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2009-05-03 19:48:24 | |
Autor: m | |
Intruder - problem :( | |
Wiesz, też sobie potem o tym pomyślałem, że przy tym silniku Mam pewien trop. Dzisiaj zrobiłem sobie traskę i zauważyłem, że zdarza mu się zgasnąć na wolnych obrotach nawet bez włączania kierunkowskazu. Czasami również gaśnie jak zupełnie odpuszczam gaz, gdy np. dojeżdżam do skrzyżowania. Odboty spadają, spadają i uuuups, zgasł. Co więcej, czasami nierówno pracuje 'na luzie'. Tak więc sobie dedukuję, że: (1) może ma za niskie obroty biegu jałowego (faktycznie ma niskie) i nawet nieznaczny wzrost obciążenia może spowodać, że koło zamachowe nie daje rady 'dociągnąć' do następnego suwu pracy, (2) już bardzo dawno nie były regulowane i synchronizowane gaźniki - może na na luzie na jeden cylinder dostaje bardzo słabą mieszankę i przez to nierówno pracuje i zdarza mu się zgasnąć przy 'niesprzyjających warunkach' Co sądzicie o takim rozumowaniu?:) Jeśli ma to sens, to się chyba wybiorę do regulację gaźników. M. |
|
Data: 2015-07-02 10:02:38 | |
Autor: mo-poz | |
Intruder - problem :( | |
Kolego,
jak ostatecznie zakończyła się historia? mam identyczne objawy ? -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2015-07-03 07:53:26 | |
Autor: mo-poz | |
Intruder - problem :( | |
Witam,
jak się historia problemu zakończyła? mam identyczne objawy? T -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |