Intruz - omijać szerokim łukiem i pluć z a siebie

Data: 2013-04-11 14:18:49
Autor: Arek
Intruz - omijać szerokim łukiem i pluć z a siebie
Szkoda nawet słów na to coś.
Jedyna korzyść, że mogłem sobie spokojnie podrzemać.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2013-04-11 22:16:39
Autor: Habeck Colibretto
Intruz - omijać szerokim łukiem i pluć z a siebie
Dnia 11.04.2013, o godzinie 14.18.49, na pl.rec.film, Arek napisa(a):

Szkoda nawet sw na to co.
Jedyna korzy, e mogem sobie spokojnie podrzema.

A na co liczye? Przecie nawet po zajawkach wida, e to Twilight SF (a
pewnie SF te si kupy nie trzyma). --
Pozdrawiam,
*Habeck*
/Kada rzecz ma dwie strony. Fanatycy widz tylko jedn/
- Schutzbach

Data: 2013-04-12 02:44:18
Autor: hiki ZIMA mocno TRZYMA mori
On 11.04.2013 22:16, Habeck Colibretto wrote:
Dnia 11.04.2013, o godzinie 14.18.49, na pl.rec.film, Arek napisał(a):

Szkoda nawet słów na to coś.
Jedyna korzyść, że mogłem sobie spokojnie podrzemać.

A na co liczyłeś? Przecież nawet po zajawkach widać, że to Twilight SF (a
pewnie SF też się kupy nie trzyma).

a taki klimatyczny plakat... ;)

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-04-12 15:08:17
Autor: Habeck Colibretto
Intruz - omijać szerokim łukiem i pluć za siebie
Dnia 12.04.2013, o godzinie 02.44.18, na pl.rec.film, hiki ZIMA mocno
TRZYMA mori napisa(a):

Jak z ciepych krajw...

Data: 2013-06-17 22:05:21
Autor: Jawi
W dniu 2013-04-11 14:18, Arek pisze:
Szkoda nawet słów na to coś.
Jedyna korzyść, że mogłem sobie spokojnie podrzemać.
Fajny film :)
nie jest to typowe SF, ale za to podobał się osobie, która SF nie lubi ;)
Mnie się podobał, lekkie kino. Choć mogłoby być lepsze.

--

Intruz - omijać szerokim łukiem i pluć z a siebie